Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Προσλήψεις Υπεύθυνων Πωλήσεων & Reception με έδρα τη Λεμεσό της Κύπρου


1. Υπεύθυνες Πωλήσεων & Ενημέρωσης Πελατών, ζητούνται για full time εργασία από μονάδα Αισθητικής & Κοσμητικής Δερματολογίας με έδρα τη Λεμεσό στην Κύπρο, για στελέχωση του τμήματος Πωλήσεων της εταιρείας. 
Για την θέση της Υπεύθυνης Πωλήσεων & Ενημέρωσης η προυπηρεσία σε Πολυδύναμες Μονάδες είναι απαραίτητη προυπόθεση.

2. Υπεύθυνες Reception, για στελέχωση του αντίστοιχοι τμήματος.

Απαιτούμενα προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ, καθώς και γνώση Αγγλικών. 
Προυπηρεσία στον κλάδο της Αισθητικής  και σε Πολυδύναμες μονάδες, επιθυμητά αλλά όχι απαραίτητα. 

Προσφέρονται: Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και  bonus, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχής εκπαίδευση, επιδότηση ενοικίου ή κατοικία για εγκατάσταση στη Λεμεσό, καθώς και πρόσθετη ομαδική ασφάλιση. Επιπλέον δωρεάν συμμετοχή σε συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες καθώς και εκπαίδευση από κορυφαίες εταιρίες του κλάδου.

Προφίλ Υποψήφιας: Δυνατότητα για άμεση εγκατάσταση στη Λεμεσό, Γνώση Αγγλικών, Φιλόδοξο άτομο με δυναμική προσωπικότητα, Ικανότητα Επικοινωνίας, Υπευθυνότητα, Ικανότητα Ομαδικής συνεργασίας.

Αποστολή Βιογραφικών και στοιχεία επικοινωνίας: Β. Γαλάνης, e-mail: vasgalanis@gmail.com, Mob.: 6980558496 . Ολες οι αιτήσεις θεωρούνται εμπειστευτικές και τα interview θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα.

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Βασίλης Γαλάνης, αναλαμβάνει την εκπόνηση Business Plan, για μεγάλη πολυδύναμη μονάδα Αδυνατίσματος - Αισθητικής και Αισθητικής Ιατρικής στην Κύπρο

Business Plan στην Κύπρο

Ο Βασίλης Γαλάνης, αναλαμβάνει την εκπόνηση Business Plan, για μεγάλη πολυδύναμη μονάδα Αδυνατίσματος - Αισθητικής και Αισθητικής Ιατρικής στην Κύπρο

O Βασίλης Γαλάνης, με την μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία του στο marketing υπηρεσιών και την εξειδίκευσή του πέραν της εκπαίδευσης στον κλάδο καλλωπισμού, ανέλαβε την εκπόνηση Business Plan, για τη μεγαλύτερη ενδεχομένως μονάδα καλλωπισμού (Κέντρο Αδυνατίσματος και Αισθητικής) και Αισθητικής Ιατρικής (Πλαστικής Χειρουργικής) στην Κύπρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επένδυση της μονάδας ξεπερνά το 1.500.000€ σε γήπεδα -οικόπεδα και κτίρια.

Ο Βασίλης Γαλάνης θα συμμετέχει στη συνέχεια ενεργά στην υλοποίηση του Βυsiness Plan ενώ με βάση περεταίρω συμφωνίες θα ηγείται σε συγκεκριμένα project, έχοντας τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Την εξεύρεση Brand Name για την υπό ίδρυση μονάδα
  2. Την Στρατηγική Επικοινωνίας, δημιουργική και διαφημιστική στρατηγική καθώς και τον χειρισμό των media στην Κύπρο
  3. Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες προς τη Διοίκηση της μονάδας
  4. Καθοδήγηση, Εκπαίδευση και Επανεκπαίδευση του Προσωπικού
  5. Προσέλκυση, αξιολόγηση και εισήγηση πρόσληψης συνεργατών από Ελλάδα και Κύπρο
  6. Προσέλκυση, αξιολόγηση και υλοποίηση συνεργασιών με Πλαστικούς Χειρουργούς από Ελλάδα
  7. Έρευνα αγοράς, προσέλκυση, αξιολόγηση προσφορών και τεχνολογίας και πρόκριση επενδύσεων μηχανημάτων, εξοπλισμού και καλλυντικών, από προμηθευτές της Ελλάδας και άλλων ευρωπαικών χωρών
  8. Καθοδηγητικό ρόλο και συνεργασία με team εξειδικευμένων συνεργατών για την διακόσμηση της μονάδας και το visual merchandising
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com  
Mobile: 698 055 8496



Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Πώληση Μηχανημάτων Αισθητικής STS Endermologie & Φωτόλυση IPL

Συνεργαζόμενη πολυδύναμη μονάδα πωλεί σε άριστη κατάσταση, τα Μηχανηματα STS Endermologie & Φωτόλυση IPL της εταιρίας SORISA. Τα μηχανήματα έχουν σχετικά λίγα χρόνια λειτουργίας, διαθέτουν όλα τα πιστοποιητικά καταλληλότητας & εγχειρίδια λειτουργίας ενώ παρέχεται εκπαίδευση στα πρωτόκολλα λειτουργίας και εφαρμογής τους από έμπειρη ομάδα Αισθητικών ΤΕΙ.




1.Περιγραφή της Τεχνολογίας STS
Πολυμηχάνημα που συνδυάζει τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές τεχνικές για την αντιμετώπιση των βασικών παραγόντων που προκαλούν κυτταρίτιδα και τοπικό πάχος.
Οι Υπέρηχοι, η Φωνο-Ιοντοφόρεση, τα Ρεύματα Μέσης Συχνότητας (MMF), η Φωτοθεραπεία και η μη εισχωρητική υποδερμική θεραπεία (NIST) ενισχύουν και αλληλο-συμπληρώνονται σε μία συνεργική δράση για να μεταμορφώσουν πλήρως την εμφάνιση του σώματος.
Δεἰτε το σχετικό βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=0cAC_hiMCM8

2.
Πρακτική, φορητή λύση για την πιο αποτελεσματική φωτοαποτρίχωση. Το SELECTA Plus είναι μια μονάδα που βασίζεται στην τεχνολογία του έντονου παλμικού φωτός (IPL), με στόχο την αποτρίχωση, καθώς και θεραπείες αντιγήρανσης και ακμής με ασφαλή, γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.
Με πολλαπλούς παλμούς φωτός στο ίδιο χτύπημα χωρίς να εκθέτει το δέρμα σε περιττή ενέργεια. Διαδοχική εκπομπή τρενοπαλμών μετά από κάθε χτύπημα ανάλογα με την προεπιλεγμένη ρύθμιση σύμφωνα με το δερματότυπο, το χρώμα και το πάχος της τρίχας.
Αξία - Οικονομικός Διακανονισμός: Συμφέρουσες τιμές, έκπτωση για αγορά μετρητοίς και οικονομικός διακανονισμός συζητήσιμος κατά περίπτωση.
Πληροφορίες: Β. Γαλάνης, vasgalanis@gmail.com , 6980 558 496

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

«Η σημασία της επικοινωνίας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης»

Ο νέος καταναλωτής, τα Brands και ο  νέος χάρτης της επικοινωνίας


Ο χάρτης της επικοινωνίας στη χώρα μας αλλάζει, γιατί αλλάζει το πολιτικοκοινωνικό περιβάλλον, και μαζί του αλλάζουν οι άνθρωποι, οι στάσεις τους, οι αξίες και οι προτεραιότητες των καταναλωτών. Στη νέα εποχή, όπως αυτή διαμορφώνεται,  αναδεικνύονται νέα ήθη και αρχές στην επικοινωνία και αλλάζει ραγδαία ο τρόπος προσέγγισης του καταναλωτή, που αναζητά πλέον περισσότερη ανάμιξη και αλληλεπίδραση με τα Brands. Το τέλος των υπερφίαλων μηνυμάτων, της υπερβολής και της αλαζονείας, είναι εδώ, κάτω  από την διαρκή αύξηση της δυσπιστίας του καταναλωτή απέναντι στα διαφημιστικά μηνύματα αλλά και τη ραγδαία διείσδυση και αυξανόμενη απήχηση των Social Media. Απαιτείται σήμερα μια νέα προσέγγιση του καταναλωτή, μια νέα οπτική στη σχέση διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιριών, media shops και μέσων, με περισσότερη ειλικρίνεια και διαφάνεια προκειμένου να αντιμετωπιστεί η βαθιά ύφεση που χαρακτηρίζει την αγορά της επικοινωνίας που χαρακτηρίζεται από τη διαρκή μείωση της διαφημιστικής δαπάνης.

Οι επιπτώσεις  της οικονομικής κρίσης, τα συναισθήματα που δημιουργεί στους καταναλωτές, ο αντίκτυπος και οι συνέπειες των παραπάνω τάσεων, οδηγούν σε ένα νέο είδος καταναλωτικής συμπεριφοράς, που επιβάλει σήμερα στις επιχειρήσεις και τα Brands να απομακρυνθούν από παλιές, παραδοσιακές τους απόψεις, αλλάζοντας παράλληλα τις μεθόδους επικοινωνίας τους, προκειμένου να φτάσουν στο νέο καταναλωτή που αναζητά προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά του.
Ο καταναλωτής σήμερα, θέλει να είναι «συμμέτοχος» στην επικοινωνία, και αυτό απαιτεί σαφείς, ειλικρινείς και ισχυρές προτάσεις από τα Brands, που θέλουν να χτίσουν μια πραγματική και διαρκή σχέση με τον καταναλωτή.

Ο σημερινός έλληνας καταναλωτής

Σήμερα καταγράφονται νέες τυπολογίες των καταναλωτών και της καταναλωτικής  τους συμπεριφοράς, όπως αυτή διαμορφώνεται κάτω από τις επιδράσεις της οικονομικής κρίσης και της οικονομικής ύφεσης που μαστίζει την ελληνική αγορά. Μέσα στο κλίμα που επικρατεί, ο καταναλωτής προσπαθεί να προφυλάξει σήμερα τα όσα έχει αποκτήσει, περικόπτει τις δαπάνες του και προσαρμόζει στα νέα δεδομένα την καταναλωτική του συμπεριφορά. Επανεξετάζει ανάγκες και προτεραιότητες, τις εκλογικεύει, γίνεται πιο «προσεκτικός», αναζητά το μέτρο, ψάχνει να βρει οικονομικές λύσεις και ευκαιρίες, μειώνει τον όγκο των αγορών του  και αναζητά το Value for Money, περισσότερο από ποτέ.
Η ψυχολογία του έλληνα καταναλωτή, βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα, βιώνοντας φόβο, ανασφάλεια και αγωνία, για τις επιπτώσεις της κρίσης στη ζωή του, στην οικογένειά του και την εξέλιξη του φαινομένου διαχρονικά. Κάτω από την επίδραση της ανεργίας, της μείωσης του εισοδήματος και της γενικότερης οικονομικής ανασφάλειας, ο έλληνας καταναλωτής βρίσκεται αντιμέτωπος με μια δομική αλλαγή που εξελίσσεται σε κατάθλιψη καθώς προσπαθεί να τη διαχειριστεί, αν επιχειρήσουμε να χαρτογραφήσουμε  το ψυχογράφημα του σημερινού έλληνα καταναλωτή.

Πιο συγκεκριμένα ο σημερινός καταναλωτής:
-          Συγκρίνει περισσότερος τις τιμές (75%)
-          Αφιερώνει περισσότερο χρόνο αναζητώντας καλύτερες τιμές (66%)
-          Πραγματοποιεί αγορές με εκπτωτικά κουπόνια (55%)
-          Αγοράζει λιγότερο ακριβά αγαθά (75%)
-          Περιορίζει τις αγορές του (73%)
-          Αναβάλει αγορές και δαπάνες που μπορούν να μετατεθούν (71%)
-          Αγοράζει λιγότερο συχνά (69%)
-          Αγοράζει μικρότερες ποσότητες (61%)
-          Αγοράζει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (62%)
-          Στρέφεται στα εκπτωτικά καταστήματα (61%)

Οι καταναλωτές σε ποσοστό (74%) είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν λιγότερο το επόμενο διάστημα, ενώ μειώνουν τις δαπάνες τους  και τις αγορές του προκειμένου να ανταποκριθούν στην οικονομική κρίση. Σε ποσοστό άνω του (90%) προσανατολίζονται σε μετάθεση δαπανών αλλά και περικοπές αγορών σε είδη που δεν αποτελούν είδη πρώτης ανάγκης. Χαρακτηριστικό της νέας τάσης στην κατανάλωση είναι οι περικοπές δαπανών στη διασκέδαση, την ένδυση και την υπόδηση, τις διακοπές και τα ταξίδια, το super market ακόμη και στα τρόφιμα, αλλά και σε άλλους τομείς όπως καλλυντικά, χρήση αυτοκινήτου κ.α. .
 Το νέο τοπίο που σκιαγραφεί τις τάσεις που διαμορφώνουν την κατανάλωση χαρακτηρίζεται από την έμφαση στην κατανάλωση στο σπίτι, με την οικογένεια και τους φίλους. Η αποταμίευση, η υγεία, το Value for Money, η ανάγκη για ευθυμία, ηρεμία, το Σπίτι και  η Οικογένεια  βρίσκονται στην πυραμίδα των αξιών του σημερινού καταναλωτή. Στοιχεία που αναδεικνύουν την ανάγκη να εναρμονιστεί η επικοινωνία, με βάση τα νέα ζητούμενα του καταναλωτή και την ιεράρχηση των αναγκών του.
Η τυπολογία των «Νεόπτωχων», αντιπροσωπεύει σήμερα μια μεγάλη  μερίδα του πληθυσμού πλησίον του (48%), που εμφανίζεται σε όλες τις ηλικίες και τις τάξεις με διαφοροποιημένο  κοινωνικό και πολιτισμικό προσδιορισμό και προφίλ.
Γενικότερα η οικονομική κρίση επηρεάζει τη στάση των καταναλωτών απέναντι στη ζωή και αυτό με τη σειρά του τις καταναλωτικές τους συνήθειες, τις επιλογές τους και τον τρόπο που ξοδεύουν πλέον το μειωμένο τους εισόδημα. Η στροφή των καταναλωτών στις online αγορές, αναδεικνύει την ανάγκη για ακόμη πιο αποτελεσματική αξιοποίηση του διαδικτύου και των Social Media.


Brands & Κρίση

Η σημασία της επικοινωνίας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης είναι καθοριστική,  εφόσον η εταιρική εικόνα, εκλαμβάνεται ως ένα στοιχείο της ποιότητας από την πλευρά του καταναλωτή. Ο σημερινός καταναλωτής έχει περισσότερη ανάγκη για θετικότητα και αισιοδοξία, πάντα σε συνάρτηση με τον «χαρακτήρα» του Brand. Η επένδυση στην επικοινωνία με συνέπεια και συνέχεια στο παρελθόν, αποδίδει σήμερα τα περισσότερα, εφόσον ο καταναλωτής, αξιολογεί την ειλικρίνεια και την εντιμότητα των μηνυμάτων με βάση την εικόνα που είχε για την επιχείρηση ή τα Brands πριν την οικονομική κρίση.
H μείωση του κόστους απόκτησης των αγαθών είναι απαραίτητη στοιχείο για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος από τα Brands και τις επιχειρήσεις, καθώς και η λογική τιμολόγηση, σε συνδυασμό με την ποιότητα του Brand και την ποιότητα στην εξυπηρέτηση του πελάτη, που μπορεί να μεταφραστεί σε καινοτομία. Η δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών που θα αποτελούν οικονομική λύση / προσιτή τιμή για τον καταναλωτή κρίνεται πλέον απαραίτητη. 
Η επικοινωνία των Brands και των επιχειρήσεων σήμερα πρέπει να γίνει πιο στοχευμένη, πιο ολιστική (360ο) και πιο άμεση.
Δεδομένης της οικονομικής κρίσης και των επιδράσεων που αυτή φέρει στις καταναλωτικές συνήθειες, υπάρχει σήμερα ο κίνδυνος για πολλά Brands να χάσουν τη συναισθηματική αξία που αντιπροσώπευαν για τον καταναλωτή. Η λειτουργική αξία του προϊόντος / υπηρεσίας, σε συνδυασμό με το Value for Money και την προβολή της διαφορετικότητας στην ποιότητα και την αξία, δημιουργεί σήμερα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε επιχειρήσεις και Brands. Οι εταιρίες και τα Brands σήμερα θα πρέπει να δείξουν την απαραίτητη ενσυναίσθηση και να ανταποκριθούν στις ανάγκες του καταναλωτή.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ απαιτείται διορατικότητα, βαθιά γνώση, οξυδέρκεια και διαρκής διερεύνηση του καταναλωτή, προκειμένου να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες που δημιουργεί η κρίση. Οι επιχειρήσεις και τα Brands που θα ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα, επιδεικνύοντας ανταπόκριση, ευελιξία, αναπτύσσοντας στρατηγικά  ένα διάλογο με τον καταναλωτή, μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του περιβάλλοντος.

Η σημασία της επικοινωνίας – Ο νέος χάρτης

Σήμερα,  απαιτείται  περισσότερο από ποτέ, η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων πλευρών στην επικοινωνία (διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιριών / media shops και MME), ώστε να επιτυγχάνεται το μεγαλύτερο επικοινωνιακό όφελος με δεδομένα τα μειωμένα budget. Διανύουμε μια εποχή με νέες αξίες και  νέους κανόνες, που επιβάλλουν μια νέα προσέγγιση.  Η νέα εποχή επιβάλλει εξ ορθολογισμό, εξυγίανση και μια ειλικρινή σχέση μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών στην επικοινωνία, χωρίς αλαζονεία και χωρίς «φούσκες».Το μοντέλο συνεργασίας του πρόσφατου παρελθόντος μεταξύ διαφημιζόμενων, διαφημιστικών εταιριών /media shops και μέσων έχει ήδη ξεπεραστεί.  Απαιτείται ένας νέος τρόπος συνεργασίας, πιο ξεκάθαρος, πιο ειλικρινείς, πιο διάφανος και κάτω από μια νέα οπτική.
Ο νέος καταναλωτής είναι ενδυναμωμένος, ενημερωμένος και πιο «προσεχτικός»  καταναλωτής, και απαιτεί σήμερα μια νέα προσέγγιση σε όλα τα επίπεδα. Οι επιχειρήσεις, τα Brands αλλά και τα εμπλεκόμενα στελέχη που καταφέρνουν να χτίσουν μια ειλικρινή και έντιμη σχέση με τον καταναλωτή καθώς και τις συνεργαζόμενες πλευρές, επιδεικνύοντας προσαρμοστικότητα, ευελιξία και χαρισματική ηγεσία, είναι όλοι εκείνοι που θα βγουν πιο δυνατοί από την κρίση. Σήμερα, Εταιρική Στρατηγική, Marketing και Στρατηγική Επικοινωνίας,  επαναπροσδιορίζονται, μαζί με αναθεωρημένα marketing plans, media plans και …προϋπολογισμούς… 
Μαζί αλλάζει το ύφος και το κλίμα της επικοινωνίας, γιατί έχει αλλάξει ο καταναλωτής, θέτοντας νέα ζητούμενα.

Μέσα στο νέο περιβάλλον, επιχειρήσεις, Brands και ΜΜΕ, θα πρέπει να τα αντιληφθούν,  να  κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά, το Internet και τα Social Media, μιλώντας στον καταναλωτή στη δική του γλώσσα, μέσα από τα δικά του κανάλια επικοινωνίας κι ένα πιο διαλεκτικό τόνο.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com  
Mobile: 698 055 8496

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Beauty Therapy Management: Το απαραίτητο εργαλείο για τη βιβλιογραφία του μαθήματος, Οργάνωση Καταστήματος και Μάρκετινγκ Κέντρων Αισθητικής.

Στην 5η έκδοση του «Beauty Therapy Management», ο Βασίλης Γαλάνης, Marketing Manager/ Consultant, Καθηγητής και Συγγραφέας, κάνει μια επιστημονική προσέγγιση κρίσιμων θεμάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ στα σύγχρονα πολυδύναμα κέντρα Αδυνατίσματος και Αισθητικής. Παράλληλα εξελίσσει τη βιβλιογραφία για το μάθημα Οργάνωση Καταστήματος και Μάρκετινγκ, στην ειδικότητα Τεχνικός Εφαρμογών Αισθητικής των ΙΕΚ, καθώς και αντίστοιχων μαθημάτων στα ΤΕΙ Αισθητικής. 

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το «Beauty Therapy Management», δεν αποτελεί μόνο ένα εργαλείο δουλειάς για τον Καθηγητή, αλλά πέραν της γνώσης που παρέχει σε φοιτητές αλλά και  ιδιοκτήτες,  διαμορφώνει και ένα τρόπο σκέψης στους εκπαιδευόμενους και μελλοντικούς αποφοίτους / στελέχη του κλάδου. Η ύλη του «Beauty Therapy Management», πέραν της πληρότητάς του, δίνει τη δυνατότητα σε φοιτητές και στελέχη του κλάδου να διαμορφώσουν ολοκληρωμένη άποψη για το αντικείμενο και τις απαιτήσεις του επαγγέλματος.

Η 5η έκδοση του «Beauty Therapy Management», έρχεται για να καλύψει ένα μεγάλο κενό όχι μόνο στη βιβλιογραφία του μαθήματος αλλά και στην πολυδιάστατη και συστηματική προσπάθεια για την υιοθέτηση του Μάρκετινγκ από τις μονάδες του κλάδου. Η χρησιμότητα του συγγράμματος ως εργαλείου έγκειται στο ότι καταφέρνει να συνδυάσει τη θεωρία με τις σύγχρονες πρακτικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ στα Ινστιτούτα Αισθητικής. 

Το «Beauty Therapy Management», προσφέρει την απαραίτητη γνώση και αποτελεί όχι μόνο ένα σύγχρονο απαραίτητο εγχειρίδιο στην διαδικασία της κατάρτισης / εκπαίδευσης αλλά και απαραίτητο εργαλείο δουλειάς για κάθε σύγχρονη επαγγελματία Αισθητικό. Το σύγγραμμα αυτό του Βασίλη Γαλάνη έρχεται να δώσει απαντήσεις, να προσφέρει σύγχρονες λύσεις και να ανοίξει νέους δρόμους στο Μάρκετινγκ του κλάδου, αποτελώντας πραγματικά ένα εργαλείο δουλειάς. 

Αξία συγγράμματος 90€. Δωρεάν αποστολή σε Αττική και Περιφέρεια μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών.

Περισσότερες πληροφορίες – Παραγγελίες: Β. Γαλάνης, e-mail: vasgalanis@gmail.com , Mobile: 698 055 8496

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Το πρώτο ολιστικό συνέδριο για τη βιομηχανία της ομορφιάς


Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015, Αμφιθέατρο Maroussi Plaza



Το 1st Athens Beauty Conference, το πρώτο ολιστικό συνέδριο ομορφιάς στην Ελλάδα, έχει ως στόχο να διερευνήσει όλα τα θέματα που απασχολούν σήμερα τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Beauty, με την ενεργή συμμετοχή ειδημόνων του χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Φιλοδοξία του συνεδρίου είναι να καθιερωθεί ως τόπος συνάντησης ολόκληρης της βιομηχανίας, όπου επαγγελματίες του κλάδου και συνεργάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν καλές πρακτικές και business cases, να ενημερωθούν και να συζητήσουν πάνω σε σημαντικά θέματα της αγοράς και να ανταλλάξουν νέες και παραγωγικές ιδέες, ενισχύοντας παράλληλα το δίκτυο γνωριμιών τους.
Βασική ΘεματολογίαΤο 1st Athens Beauty Conference θα φιλοξενήσει κορυφαίους διεθνείς ομιλητές και στελέχη της ελληνικής αγοράς που θα παρουσιάσουν έρευνες και καλές πρακτικές και θα συζητήσουν για μία σειρά από θέματα όπως:

  • Τάσεις και εξελίξεις στη διεθνή αγορά καλλυντικών και στην Ελλάδα.
  • Εξελίξεις στην έρευνα και η σημασία της καινοτομίας.
  • Το νέο προφίλ καταναλωτή προϊόντων beauty.
  • Τα νέα κανάλια διανομής και νέοι τρόποι πώλησης και προώθησης προϊόντων ομορφιάς.
  • Νέες πλατφόρμες marketing και επικοινωνίας.
  • Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου και του omnichannel retail στην αγορά του beauty.
  • Η προσφορά ολοκληρωμένης εμπειρίας στον καταναλωτή.
  • Αειφορία και CSR στον χώρο της ομορφιάς.
Το συνέδριο απευθύνεται σε: 
  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και Διευθύνοντες Συμβούλους.
  • Στελέχη marketing, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
  • Υπεύθυνους Customer Service, Πωλήσεων, Trade Marketing.
  • Στελέχη Digital Marketing και e-commerce.
  • Συμβούλους ομορφιάς.
  • Προμηθευτές και συνεργάτες.
  • Όσους εργάζονται στο συνολικό επιχειρηματικό δίκτυο δημιουργίας και προώθησης προϊόντων ομορφιάς.
Επικοινωνήστε μαζί μας

Περιεχόμενο
Κατερίνα Βαλλογιάννη, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 105), fax: 210 6617 778, e-mail:kv@boussias.com

Μαριλένα Φατσέα, τηλ.: 6972 001 020, e-mail:Mfatsea@fidelfortis.com

Χορηγίες - Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 129), fax: 210 6617 778, e-mail:vkoutsavlis@boussias.com
Δηλώστε έγκαιρα τη συμμετοχή σας και επωφεληθείτε
Κόστος συμμετοχής με early bird 20% μέχρι 16/10

1η συμμετοχή: €250 / €200 

Κάθε επόμενη: €225 / €160 

Πακέτο 3 συμμετοχών: €475 / €360 

Πακέτο 5 συμμετοχών: €700 / €520 
(Οι παραπάνω τιμές επιβαρύνονται με Φ.Π.Α. 23%) 


 Δηλώστε συμμετοχή

CO-PRODUCED 

Marketing Week
Marketing Week

Fashion Daily
Fashion Daily

IN ASSOCIATION WITH 

Fidel & Fortis
Fidel & Fortis



1st Athens Beauty Conference

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Το Franchising ασπίδα προστασίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Το franchising αποτελεί μηχανή ανάπτυξης, ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ οι πρόσφατες εξελίξεις δείχνουν ότι ο θεσμός καθιερώθηκε στη χώρα μας και άρχισε να ωριμάζει. 
H δεκαετία του 1990 χαρακτηρίζεται ως η δεκαετία του franchising. Η δυναμική αυτή συνεχίσθηκε και κατά την περίοδο 2002-2005, όπως προκύπτει από την τρίτη έκδοση της κλαδικής μελέτης της ICAP η οποία εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις του θεσμού. Περίπου το 65% των δικτύων franchise (concepts) είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους, με πωλήσεις μέχρι €15 εκ. Επιπλέον, 64% περίπου των franchisors είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις με σύνολο απασχολουμένων έως 100 άτομα. 

Το 2005 το σύνολο των ενεργών franchisors (δηλαδή επιχειρήσεις που λειτουργούν τουλάχιστον ένα (1) κατάστημα franchising) ανήλθε σε περίπου 400, σε σχέση με 230 στα τέλη του 2001 και 187 το 1998. Επομένως, στο διάστημα 2001-2005 ο θεσμός επεκτάθηκε κατά 74%. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλαδικής μελέτης, τη μεγαλύτερη συγκέντρωση σε αριθμό επιχειρήσεων το 2005 παρουσιάζουν οι κατηγορίες «ένδυση & αξεσουάρ ένδυσης» (16%) και «τρόφιμα - απορρυπαντικά - καλλυντικά» (16%). Τη μεγαλύτερη συγκέντρωση σε αριθμό καταστημάτων παρουσιάζει η κατηγορία «τρόφιμα - απορρυπαντικά -καλλυντικά» (24%) και ακολουθεί η κατηγορία «καφέ - σνακ - παγωτό» (17%).




Η αναλογία καταστημάτων ανά επιχειρηματικό σύστημα (concept) το 2005 πλησιάζει τα αντίστοιχα που έχουν καταγραφεί στις πλέον ανεπτυγμένες αγορές διεθνώς (ΗΠΑ, Γαλλία, Βρετανία). Περίπου ένας στους δέκα franchisees (2005) διαθέτει περισσότερα από ένα καταστήματα και περίπου ένας στους 20 franchisors διαθέτουν δεύτερο εμπορικό σήμα (concept). Η σχέση εταιρικών - franchise καταστημάτων κατά το διάστημα 1998-2004 παραμένει σχεδόν σταθερή, περίπου στο 30 / 70.

Ενδιαφέρον είναι ότι το ποσοστό των εγχώριας προέλευσης concepts το 2005 (76,8%) είναι περίπου όσο και στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές franchise. Στη Γαλλία το ποσοστό αυτό ήταν 89% (2004) και στην Ισπανία 80% (2004), ενώ στην Πορτογαλία που είναι συγκρίσιμη σε μέγεθος με την Ελλάδα, το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 41% (2003). Τα ‘εισαγόμενα’ concepts λειτουργούν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους με τη μορφή Master Franchise τα οποία παραχωρoύν διεθνείς franchisors σε τοπικούς επιχειρηματίες. Οι δημοφιλέστερες χώρες προέλευσης των εισαγόμενων concepts είναι η Ιταλία, η Γαλλία και η Αγγλία.

Σημαντικό ποσοστό των franchisors (26%) το 2005 διαθέτουν παρουσία στο εξωτερικό και εξίσου σημαντικό (46%) είναι το ποσοστό των επιχειρήσεων οι οποίες σχεδιάζουν να αναπτύξουν διεθνή παρουσία στο προβλεπόμενο μέλλον. Δημοφιλέστερη χώρα ‘εξαγωγής’ των εγχώριων concepts είναι η Κύπρος και ακολουθούν οι γείτονες χώρες της Βαλκανικής.

Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων οι οποίες έχουν υιοθετήσει το franchising ως μέθοδο ανάπτυξης ξεκίνησαν τη δραστηριότητά τους μετά το 1990, ενώ το ίδιο ισχύει και για την έναρξη του franchising. Ειδικότερα, η έναρξη δραστηριότητας των επιχειρήσεων, η δημιουργία του πρώτου πιλοτικού καταστήματος και η έναρξη του franchising χαρακτηρίζονται από διαφορά φάσης περίπου δύο ετών. Η ανάπτυξη του θεσμού συνεχίσθηκε κατά την περίοδο 2002-2004, ενώ ταυτόχρονα υπήρξε διείσδυση και διαφοροποίηση της αγοράς σε νέους τομείς όπως: αισθητική- fitness- κομμωτήρια, τρόφιμα- απορρυπαντικά- καλλυντικά (κυρίως σουπερμάρκετ), υπηρεσίες (κτηματομεσιτικά γραφεία, ασφαλειομεσιτικές υπηρεσίες), πληροφορική- τηλεφωνία- internet. Τα παραπάνω έχουν επηρεάσει και τη σταθερότητα των δικτύων franchise, σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο (1998-2001).

Το μέσο ύψος επένδυσης των μονάδων franchise συμβαδίζει με τα Ευρωπαϊκά δεδομένα και τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων που καλύπτει το franchising τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Ακόμη, για το σύνολο των franchisors, το ύψος της αμοιβής εισόδου και των άλλων περιοδικών αμοιβών του franchisor παραμένουν σε λογικά επίπεδα, σε σύγκριση με τη διεθνή πρακτική.

Σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, το franchising προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα και αποτελεί μηχανή οικονομικής ανάπτυξης. Σε αντίθεση με περιόδους χαμηλής ανεργίας, όπου το ενεργό εργατικό δυναμικό προσανατολίζεται στην έμμισθη απασχόληση, σε περιόδους ύφεσης και αβεβαιότητας το franchising προσφέρει τη δυνατότητα μιας επένδυσης η οποία συνδυάζει πλήρη απασχόληση και περιορισμένο ρίσκο, με την υποστήριξη μιας έμπειρης ομάδας (franchisor), το πλεονέκτημα των οικονομιών κλίμακας, την υποστήριξη στο μάρκετινγκ, αλλά και προϊόντα τα οποία δύσκολα θα εξασφάλιζε μια μικρή επιχείρηση κάτω από άλλο σχήμα. Σε επίπεδο καταναλωτή, το franchising σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας προσφέρει σταθερή ποιότητα και τιμές, καταξιωμένα εμπορικά σήματα και υψηλότερο βαθμό εμπιστοσύνης.

Τα περιθώρια ανάπτυξης του franchising για τα επόμενα χρόνια είναι σημαντικά, αν ληφθεί υπόψη ότι η διείσδυση του θεσμού αντιστοιχεί στο 4% περίπου του συνόλου των επιχειρήσεων στις δραστηριότητες που καλύπτει η μελέτη (λιανικό εμπόριο και λοιπές δραστηριότητες), σε σύγκριση με το 30% των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου στη Βρετανία, η οποία είναι μια από τις δύο μεγαλύτερες αγορές franchise της ΕΕ. Η αύξηση των δικτύων για το 2005 εκτιμάται (13,7%) ενώ για το 2006 είναι μάλλον συντηρητική (2,6%), γεγονός το οποίο αποδίδεται αφενός στην οικονομική αβεβαιότητα η οποία διέπει την επιχειρηματική κοινότητα, αλλά και στο ότι είναι δύσκολο για τις επιχειρήσεις franchise να προσδιορίσουν με ακρίβεια το μέγεθος της ανάπτυξής τους για χρονικό ορίζοντα πέραν του δωδεκαμήνου, αφού το ζήτημα αυτό εξαρτάται από το σύνολο των παραγόντων οι οποίοι επηρεάζουν τη δημιουργία επιτυχημένων συνεργασιών με franchisees.


Πηγή: ICAP