Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

“BEAUTY THERAPY MANAGEMENT” ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ!


ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING MANAGEMENT                     
ΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.

Αν είστε επαγγελματίας Αισθητικός, εργαζόμενη σε Ινστιτούτο Αισθητικής,  φοιτήτρια/της ΤΕΙ Αισθητικής ή απόφοιτος, τότε το βιβλίο “Beauty Therapy Management” θα σας βοηθήσει να οργανώσετε αποτελεσματικά το Ινστιτούτο σας κάνοντας το επόμενο βήμα για την ανάπτυξή του αλλά και την καριέρα σας!  Άλλωστε,  κύριος στόχος του “Beauty Therapy Management” είναι, η ανάπτυξη των απαιτούμενων δεξιοτήτων στην επικοινωνία, τις τεχνικές πώλησης, την ποιοτική εξυπηρέτηση, το σύγχρονο marketing και γενικότερα η διεύρυνση των προσφερόμενων υπηρεσιών κάθε σύγχρονης επαγγελματία Αισθητικού, με όρους ποιότητας, συμβάλλοντας ουσιαστικά  στην  επαγγελματική της εξέλιξη γενικότερα και την ανάπτυξη του Ινστιτούτου της.

Οι σύγχρονες τάσεις της αγοράς και το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στην αγορά του κλάδου, καθιστά την επαγγελματική επιμόρφωση και εξειδίκευση στους παραπάνω τομείς καθώς και την ανάπτυξη σχετικών επαγγελματικών δεξιοτήτων απόλυτα απαραίτητες και αναγκαίες. Κατ’ αυτό τον τρόπο, το “Beauty Therapy Management” θα προσφέρει ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη λειτουργία του δικού σας Κέντρου Αισθητικής και γενικότερα στον τομέα εργασίας σας, εφόσον αποτελεί το πληρέστερο και μοναδικό manual για την επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο Ινστιτούτο Αισθητικής, βασιζόμενο στην μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία του Βασίλη Γαλάνη στην οργάνωση, ανάπτυξη και το marketing management μεγάλων μονάδων του κλάδου σε όλη την Ελλάδα.

Οι αναγνώστες του “Beauty Therapy Management” θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με τις βασικές πρακτικές δεξιότητες και τις τεχνικές στην διαπροσωπική επικοινωνία με τον πελάτη, τις πωλήσεις υπηρεσιών και καλλυντικών και τη σωστή χρήση της γλώσσας του σώματος. Η κατανόηση των διαφορετικών τύπων πελατών και ο κατάλληλος τρόπος αντιμετώπισής τους, καθώς και ο αποτελεσματικός χειρισμός των αντιρρήσεων των πελατών σε προτάσεις πωλήσεων, θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε κατακόρυφα την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις. Οι διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών στις καμπίνες και όλα τα μυστικά για την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών σας και την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων, θα σας προσφέρουν επίσης πολύτιμα πρακτικά και εφαρμόσιμα εργαλεία.  Το “Beauty Therapy Management” θα σας προσφέρει ακόμη περεταίρω γνώση, προκειμένου να κατανοήσετε την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός οργανωμένου marketing και sales plan για το Ινστιτούτο σας, συμβουλευτική για τις διαδικασίες εκπόνησης του καθώς και για την κατάρτιση ενός προϋπολογισμού  εσόδων και εξόδων της επιχείρησής σας, με απλά και κατανοητά βήματα. Επιπλέον θα σας προσφέρει πολύτιμα εφόδια για την αποτελεσματικότερη οργάνωση των πωλήσεων υπηρεσιών και καλλυντικών στο ινστιτούτο σας αλλά και για το visual merchandising καλλυντικών, υπηρεσιών και τεχνολογίας/μηχανημάτων/θεραπειών.

Αποκτήστε τώρα το “Beauty Therapy Management”. Η αξία του είναι 90€ και παρέχεται δωρεάν αποστολή με κούριερ. 

Περισσότερες πληροφορίες: Βασίλης Γαλάνης, Marketing Consultant, Συγγραφέας, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, τηλ.: 698 055 8496
, e-mail: vasgalanis@gmail.com  

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Ομιλία στο 42ο Διεθνές Συνέδριο της CIDESCO HELLAS

Ομιλία στο πλαίσιο του επιστημονικού προγράμματος του 42ου Συνεδρίου της CIDESCO HELLAS, πραγματοποίησε ο Βασίλης Γαλάνης, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019, με Θέμα: "Έξι τρόποι να απογειώσετε τις πωλήσεις σας - Αυτοαπασχολούμενη, Μικρομεσαία Επιχείρηση, προβλήματα και προοπτικές του αύριο". Το 42ο Συνέδριο, πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Αμαλία στην Αθήνα (Σύνταγμα) από 22 έως 24 Νοεμβρίου 2019.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας παρουσιάστηκαν και αναδείχθηκαν τα εξής θέματα:

1. Η αναγκαιότητα της Οργάνωσης των Πωλήσεων, της διατήρησης των υφιστάμενων πελατών και της επανεκκίνησης των κινούμενων και παλιών πελατών, η χρησιμότητα των Εσωτερικών Πωλήσεων, και άλλες χρήσιμες πρακτικές που οδηγούν σε νέες πηγές εσόδων και στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων των υπηρεσιών ενός Κέντρου Αισθητικής.
2. Η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα της εκπαίδευσης των Αισθητικών σε θέματα Επικοινωνίας με τον Πελάτη, Τεχνικών Πωλήσεων και Ενημέρωσης Πελατών, Τεχνικών Πωλήσεων Καλλυντικών, Εσωτερικών Πωλήσεων και η συνεισφορά της εκπαίδευσης στην αύξηση των ενάρξεων νέων πελατών και των πωλήσεων.
3. Η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα της τηλεφωνικής επικοινωνίας και του Telemarketing και η χρησιμότητά του στην επανεκκίνηση παλιών πελατών, την αύξηση των αφίξεων και την αύξηση των πωλήσεων των παρεχόμενων υπηρεσιών ενός Ινστιτούτου Αισθητικής.
4. Η συνεισφορά μια σωστής SMS Camp. και του Mobile Marketing στις πωλήσεις καθώς και της αποστολής ελκυστικών News Letters.
5. Η συνεισφορά της σωστής On Line παρουσίας του Ινστιτούτου Αισθητικής και του Digital Marketing στην αύξηση των πωλήσεων των υπηρεσιών του.
6. Η σωστή παρουσία και διαφήμιση στα Social Media και ειδικότερα σε Facebook & Instagram, η προβολή μέσω Coogle Adwords και η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για αύξηση των πωλήσεων.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αναφέρθηκαν παραδείγματα και ορθές πρακτικές.

Κατά το δεύτερο μέρος της παρουσίασης αναφέρθηκαν τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αισθητικός ως αυτοαπασχολούμενη και επιχειρηματίας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης και οι προοπτικές ανάπτυξης.
Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν και επισημάνθηκαν ορθές και ενδεδειγμένες λύσεις για τα παρακάτω θέματα:
1. Κοστολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών
2.Τιμολόγηση υπηρεσιών και επιλογή μεθόδου τιμολόγησης
3.Προβλήματα χρηματοδότησης και ΕΣΠΑ
4. Διαδοχή: Προετοιμασία - Προγραμματισμός και Εκπαίδευση κατά το στάδιο της διαδοχής
5. Business Plan, Marketing Plan, Διαφήμιση.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας, 
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496 


Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Εκπόνηση Marketing Plan για Πολυδύναμα Ινστιτούτα Αισθητικής & Αδυνατίσματος

Για την επίτευξη της Ανάπτυξης και την αύξηση της Ανταγωνιστικότητας των μονάδων, προτείνεται η εκπόνηση ενός Marketing Plan, που θα καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες της μονάδας και θα προσφέρει μια σειρά από συγκριτικά πλεονεκτήματα και στρατηγική κατεύθυνση σε ετήσια βάση.

Η διαδικασία αυτή σκοπεύει στη σωστή προετοιμασία και ανάπτυξη των Marketing & Sales Plan για λογαριασμό των Ινστιτούτων. 

Η σημασία της τήρησης της διαδικασίας είναι διπλή γιατί:
1. Τα Marketing & Sales Plan είναι βασικά εργαλεία για τον προγραμματισμό των πωλήσεων και της ευρύτερης επικοινωνίας του κέντρου με την τοπική αγορά.
2. Η ανάλυση των δυνατών και των αδύνατων σημείων του κέντρου επισημαίνει τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει το κέντρο για να έχει επιτυχή λειτουργία.

  • Ο κρισιμότερος παράγοντας που προσδιορίζει την επιτυχημένη πορεία και την αυξανόμενη κερδοφορία ενός κέντρoυ, είναι ο έγκαιρος προγραμματισμός των προωθητικών ενεργειών, της επικοινωνίας και της επαφής με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες. 
Η έγκαιρη προετοιμασία του Marketing & Sales Plan, προσδιορίζει  τους στόχους και τις ενέργειες με ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα για το έτος που ακολουθεί.

Για την επιτυχή υλοποίηση των προτεινόμενων πλάνων, διαμορφώθηκε μια σειρά δωρεάν εξειδικευμένων υπηρεσιών επιχειρηματικής συμβουλευτικής σε θέματα marketing, που καλύπτουν τις οργανωτικές αδυναμίες των μονάδων του κλάδου καλλωπισμού για την εφαρμογή του και την έλλειψη εξειδικευμένων στελεχών marketing.



Η εκπόνηση του Marketing Plan, γίνεται μετά από συστηματική διάγνωση, ανάλυση και διερεύνηση,  σε απόλυτη συνεργασία με τη Διοίκηση της μονάδας και είναι δε απόλυτα συμβατό με τους στόχους της μονάδας. Οι στόχοι και οι στρατηγικές συζητούνται διεξοδικά και αντικατοπτρίζουν την ανάπτυξη που επιθυμούμε.

Το Marketing Plan παρουσιάζεται στη Διοίκηση της μονάδας και μετά από επανεξέταση/έγκρισή του, ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής του.

Το Marketing Plan παρακολουθείτε σε μηνιαία βάση και επανεξετάζεται σε 4μηνιαία και σε 6μηνιαία βάση με την απαραίτητη αναπροσαρμογή στόχων, στρατηγικών και κινήσεων και πάντα σε συνάρτηση με τον προυπολογισμό του Κέντρου.

Η Εκπόνηση Marketing Plan & Sales Plan  περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

- Αποτέλεσμα περσινής χρονιάς - προηγούμενων ετών/ Αξιολόγηση Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών
- Χαρακτηριστικά τοπικής αγοράς – σημαντικές αλλαγές.
- Ανάλυση Ανταγωνισμού
- Ανάλυση δυνατών & αδύνατων σημείων του κέντρου καθώς και ευκαιριών ή απειλών σε τοπικό επίπεδο (SWOT Analysis)
- Στρατηγική επόμενου έτους & πλάνο ανάπτυξης.
- Στόχοι πωλήσεων (Sales Plan και άλλους κρίσιμους παράγοντες, π.χ. βελτίωση του επίπεδου εξυπηρέτησης πελατών, αύξηση των πωλήσεων, θέματα εκπαίδευσης. οργανωτικές βελτιώσεις, θέματα πληροφόρησης, παρακίνηση προσωπικού).
- Εξυπηρέτηση πελατών
- Στρατηγική Επικοινωνίας & Διαφήμισης
- Media Plan
- Προωθητικές ενέργειες σε τοπικό ή πανελλαδικό επίπεδο (Promotion Plan ανά μήνα)
- Διάφορες ενέργειες π.χ. εκπαίδευση.
- Χρονοδιάγραμμα ενεργειών/Προτάσεις
- Προσαρτήματα (Στρατηγική Επικοινωνίας, Διαφημιστική & Δημιουργική Στρατηγική)

Επιπλέον για τη σωστή εφαρμογή των πλάνων και λόγω της οργανωτικής αδυναμίας των περισσότερων μονάδων που δεν διαθέτουν εξειδικευμένα στελέχη marketing, παρέχεται δωρεάν ένα απόλυτα εξειδικευμένο πακέτο συνοδευτικών υπηρεσιών επιχειρηματικής συμβουλευτικής και Marketing Consulting.

Πιο αναλυτικά:

> Μηνιαία παρακολούθηση του πλάνου και καθοδήγηση ώστε να διαφυλαχθεί η τήρηση και σωστή εφαρμογή των πλάνων που έχουν τεθεί και η υλοποίηση των στόχων.
> Δωρεάν μηνιαίες συναντήσεις, 1/ μήνα στην έδρα της μονάδας 
> Μηνιαία παρακολούθηση του πλάνου και παροχή υποστήριξης και επιχειρηματικής συμβουλευτικής όπου κρίνεται αναγκάιο
> 4μηνιαία και 6 μηνιαία αξιολόγηση, και τυχόν αναπροσαρμογές/αναθεωρήσεις
> Στρατηγική Επικοινωνίας & Δημιουργικές Προτάσεις για έντυπη, ραδιοφωνική και τηλεοπτική διαφήμιση
> Eπιμέρους Προτάσεις για Ad Hoc κινήσεις, promo events, promotion, news letters, κ.α.
> Σχεδιασμός Google, Facebook & SMS Campaigns σε μηνιαία βάση καθώς και Post για τη Facebook Page του Κέντρου και διαχείριση Social Media.
> Δελτία Τύπου, αφιερώματα κ.α. για τα media
> Δωρεάν εκπαίδευση του προσωπικού με δύο κύκλους σεμιναρίων σε θέματα Τεχνικών Πωλήσεων Υπηρεσιών, Καλλυντικών & Τεχνικών Επικοινωνίας με έμφαση στην ανάπτυξη εσωτερικών πωλήσεων, Α &  Β' Πώλησης & Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών & Πώλησης Ολικής Ποιότητας, διάρκειας 8 ωρών ο καθένας



Για περισσότερες πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας, 
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496 





Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Βιβλίο | Διαχείριση Προσωπικού και Διοίκηση Κέντρων Αισθητικής

Διαχείριση Προσωπικού & Διοίκηση Κέντρων Αισθητικής”

Το Management ενός Ινστιτούτο Αισθητικής, πραγματεύεται αυτή η νέα έκδοση ενός επαγγελματικού manual του Βασίλη Γαλάνη, Marketing Consultant & Συγγραφέα.
Το εγχειρίδιο εστιάζει στις ανάγκες ενός Ινστιτούτου Αισθητικής σε δύο σημαντικούς τομείς τη Διαχείριση Προσωπικού και τη Διοίκηση, και η συγγραφή του είναι εξατομικευμένη στις ανάγκες των Ινστιτούτων.

Το εγχειρίδιο αυτό λοιπόν, προετοιμάζει τη σύγχρονη επαγγελματία Αισθητικό/ Ιδιοκτήτρια Κέντρου Αισθητικής να ασχοληθεί σωστά με τη Διοίκηση των συνεργατών της και την εύρυθμη λειτουργία του Ινστιτούτου της γενικότερα, καθώς και στελέχη Πολυδύναμων Κέντρων που ασκούν καθήκοντα διευθύνοντος υπαλλήλου/ προϊσταμένου.

Στο εγχειρίδιο αυτό, γίνεται όχι μόνο η απαραίτητη επιστημονική και θεωρητική προσέγγιση του σύγχρονου Management αλλά πολύ περισσότερο δίνεται έμφαση στην πρακτική της εφαρμογής του. Παράλληλα δίνονται κατευθύνσεις και τρόποι δράσης σε πολλά καθημερινά ζητήματα που αφορούν τη Διαχείριση του Ανθρώπινου παράγοντα στο Ινστιτούτο, αποτελώντας ένα πρακτικό οδηγό που βρίσκει άμεση εφαρμογή.

Στο βιβλίο συμπεριλαμβάνονται πίνακες και φόρμες εφαρμογής της προτεινόμενης μεθοδολογίας. Η δομή του περιλαμβάνει μια πολυτελή έκδοση σε κινητά φύλλα, σε αυτοτελείς θεματικές ενότητες.

Το βιβλίο απευθύνεται πρωτίστως σε Ιδιοκτήτες Κέντρων Αισθητικής & Πολυδύναμων Μονάδων Αισθητικής & Αδυνατίσματος καθώς και στελέχη τους που είναι επιφορτισμένα με διοικητικά καθήκοντα και διαχείριση των επιστημονικών συνεργατών της ομάδας του Ινστιτούτου, και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις και "εργαλεία" στο Management. Αποτελεί από μόνο του καινοτομία στο χώρο της βιβλιογραφίας, δεδομένου ότι δεν υπάρχει αντίστοιχο σύγγραμα, που να εξετάζει το Management εξατομικευμένα από την οπτική του κλάδου.


Αξία: Η αξία του εγχειριδίου είναι 90€ (συμπεριλαμβάνονται έξοδα αποστολής με εταιρία ταχυμεταφορών). Κατάθεση χρημάτων: Εθνική Τράπεζα 125-396005-64.

Παραγγελίες: Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες επικοινωνήστε με τον κο Βασίλη Γαλάνη, τηλ.: 6980 558496, e-mail: vasgalanis@gmail.com

Πώληση Μηχανήματος STS Subdermal Therapy System by Sorisa

Πώληση Μεταχειρισμένου Μηχανήματος - Ευκαιρία Αγοράς
STS Subdermal Therapy System by Sorisa

Αξία: Τιμή Πώλησης: €4.500 
Οικονομικός Διακανονισμός: Μετρητοίς ή σε 2 δόσεις 
Χρόνος Λειτουργίας: 5 έτη 

Παρέχονται: Εκπαίδευση, πρωτόκολλα θεραπειών και συνοδευτικά έγγραφα από την Ιδιοκτήτρια/ Αισθητικό

Συνοδευτικές Υπηρεσίες: Προτεινόμενος τιμοκατάλογος, πακέτα θεραπειών, promotional

Περιγραφή Μηχανήματος:


Πολυμηχάνημα που συνδυάζει τις πιο πρωτοποριακές και αποτελεσματικές τεχνικές για την αντιμετώπιση των βασικών παραγόντων που προκαλούν κυτταρίτιδα και τοπικό πάχος.
Οι Υπέρηχοι, η Φωνο-Ιοντοφόρεση, τα Ρεύματα Μέσης Συχνότητας (MMF), η Φωτοθεραπεία και η μη εισχωρητική υποδερμική θεραπεία (NIST) ενισχύουν και αλληλο-συμπληρώνονται σε μία συνεργική δράση για να μεταμορφώσουν πλήρως την εμφάνιση του σώματος.
Δεἰτε το σχετικό βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=0cAC_hiMCM8

Πληροφορίες: Βασίλης Γαλάνης, Τηλ. 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com


Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Πώληση Μεταχειρισμένης Φωτόλυσης Selecta Plus

Πώληση Μεταχειρισμένου Μηχανήματος - Ευκαιρία Αγοράς
Φωτόλυση Selecta Plus

Αξία: Τιμή Πώλησης: €5.500, 
Οικονομικός Διακανονισμός: Μετρητοίς ή σε 2 δόσεις 
Χρόνος Λειτουργίας: 7 έτη 

Παρέχονται: Εκπαίδευση, πρωτόκολλα θεραπειών και συνοδευτικά έγγραφα από την Ιδιοκτήτρια/ Αισθητικό

Συνοδευτικές Υπηρεσίες: Προτεινόμενος τιμοκατάλογος, πακέτα θεραπειών, promotional

Περιγραφή Μηχανήματος:
Πρακτική, φορητή λύση για την πιο αποτελεσματική φωτοαποτρίχωση. Το SELECTA Plus είναι μια μονάδα που βασίζεται στην τεχνολογία του έντονου παλμικού φωτός (IPL), με στόχο την αποτρίχωση, καθώς και θεραπείες αντιγήρανσης και ακμής με ασφαλή, γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Με πολλαπλούς παλμούς φωτός στο ίδιο χτύπημα χωρίς να εκθέτει το δέρμα σε περιττή ενέργεια. Διαδοχική εκπομπή τρενοπαλμών μετά από κάθε χτύπημα ανάλογα με την προεπιλεγμένη ρύθμιση σύμφωνα με το δερματότυπο, το χρώμα και το πάχος της τρίχας.


Πληροφορίες: Βασίλης Γαλάνης, Τηλ. 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Έρευνα για τα Επαγγελματικά Καλλυντικά στο κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής| Η συμμετοχή σας είναι ιδιαίτερα σημαντική!!!

Ο Βασίλης Γαλάνης & το Beauty Therapy Management διεξάγουν για πρώτη φορά μια ποσοτική έρευνα για τα επαγγελματικά καλλυντικά στο κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής (που συνίσταται από τις επιχειρήσεις σας).

Για τη συμμετοχή σας, σας καλώ να αποστείλετε το e-mail σας με μήνυμα στο inbox και θέμα Έρευνα, ή στο e-mail: vasgalanis@gmail.com , έτσι ώστε να σας αποσταλεί το ερωτηματολόγιο (**).
Οι απαντήσεις σας θα πρέπει να έχουν υποβληθεί έως 21 Απριλίου 2019.

Σκοπός της έρευνας είναι να σκιαγραφήσει την κατάσταση που επικρατεί στο κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής, σχετικά με τις πολιτικές των προμηθευτών και των Κέντρων, τις διαδικασίες αξιολόγησης και επιλογής μιας σειράς ή ενός brand, τις τιμές αγοράς και πώλησης, τη στάση των πελατών/καταναλωτών, τις προοπτικές,τις τάσεις, κ.α.

Με την παρούσα έρευνα απευθύνομαι σε εσάς τους ειδικούς της Ομορφιάς, προκειμένου να μοιραστούμε όλοι μαζί τις πολύτιμες απόψεις σας, τις εμπειρίες σας, και όλοι μαζί να διαγνώσουμε τις τάσεις. Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος απαντήσεις, οι απόψεις σας είναι πιο σημαντικές για το παρόν και το μέλλον των επαγγελματικών καλλυντικών στο κανάλι διανομής που συνίσταται από τις επιχειρήσεις σας.
Δεν θα απαιτηθούν περισσότερο από 15 -20 λεπτά για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Έχοντας σε αρχείο word το ερωτηματολόγιο μπορείτε να συμπληρώσετε μέρος του ερωτηματολογίου, στη συνέχεια να το αποθηκεύσετε, και να το συμπληρώσετε αργότερα σε χρόνο της επιλογής σας.
Όλες οι συμμετέχουσες θα λάβουν τα αποτελέσματα της έρευνας στο e-mail που θα δηλώσουν για την αποστολή του ερωτηματολογίου.
Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας.
(*) Παράλληλα με την ποσοτική έρευνα θα υλοποιηθούν focus group με Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής που επιθυμούν να συμμετέχουν σε μια δομημένη συζήτηση, για τη διεξαγωγή μιας ποιοτικής έρευνας.
(**) Οι συμμετέχουσες στην ποσοτική και ποιοτική έρευνα, θα πρέπει να είναι Ιδιοκτήτριες Κέντρου Αισθητικής και να διαθέτουν facebook page που είναι εμφανή στο προφίλ τους.
Περισσότερες Πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com