Εδώ και πολύ καιρό οι εταιρείες προσπαθούν να αλλάξουν τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών και να τους μάθουν τα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία, ειδικά στις μεγαλύτερες ηλικίες.
Η πανδημία του κορωνοϊού ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να μπορέσουν περισσότεροι καταναλωτές να μάθουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς όσο Μένουμε Σπίτι, έχουμε την ευκαιρία να “εξερευνήσουμε” τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών αγορών.
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου , GR.EC.A ξεκίνησε έρευνα για την αξιολόγηση των επιπτώσεων της επιδημίας του κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.
Στην έρευνα με διάρκεια 18/03 – 21/03 συμμετείχαν 307 επιχειρήσεις τόσο από τα Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα όσο και τα μέλη του συνδέσμου.
Από τη μελέτη βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:
Οι κλάδοι που φαίνεται να πλήττονται περισσότερο είναι: Είδη μόδας, αθλητικά είδη, κοσμήματα, είδη σπιτιού, λευκές συσκευές
Οι κλάδοι που μέχρι στιγμής ευνοούνται: Τρόφιμα/Σούπερ Μάρκετ, Φαρμακεία, Παιχνίδια/Βιβλία.
Παρά την άνθιση συγκεκριμένων τομέων στο ηλεκτρονικό εμπόριο οι αριθμοί είναι αμείλικτοι: Aπό το σύνολο των επιχειρήσεων που συμμετείχαν,
-το 74% δήλωσε πως είχε λιγότερες παραγγελίες
-το 15% δήλωσε ότι είχε περισσότερες παραγγελίες
-το 42% είχε καθυστερήσεις παράδοσης ή διακοπή προμηθειών
–το 31% είχε καθυστερήσεις σε σχέση με τους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών / Courier
-το 27% αντιμετώπισε θέματα με την ασφάλεια των εργαζομένων
Σημαντικότερες οικονομικές επιπτώσεις, σύμφωνα με την μελέτη αναμένονται για ολόκληρο το έτος. Ειδικότερα:
-79% Μείωση κερδών λόγω χαμηλότερων πωλήσεων
-77% Μείωση πωλήσεων λόγω χαμηλότερης ζήτησης
–34% Μείωση πωλήσεων λόγω έλλειψης αποθεμάτων
Πηγή: emea.gr
-
Δείτε το λινκ για τα αποτελέσματα της έρευνα:
http://www.greekecommerce.gr/gr/news/nea-greca/covid-19-survey-results/
Η πανδημία του κορωνοϊού ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να μπορέσουν περισσότεροι καταναλωτές να μάθουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς όσο Μένουμε Σπίτι, έχουμε την ευκαιρία να “εξερευνήσουμε” τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών αγορών.
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου , GR.EC.A ξεκίνησε έρευνα για την αξιολόγηση των επιπτώσεων της επιδημίας του κορωνοϊού στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.
Στην έρευνα με διάρκεια 18/03 – 21/03 συμμετείχαν 307 επιχειρήσεις τόσο από τα Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα όσο και τα μέλη του συνδέσμου.
Από τη μελέτη βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα:
Οι κλάδοι που φαίνεται να πλήττονται περισσότερο είναι: Είδη μόδας, αθλητικά είδη, κοσμήματα, είδη σπιτιού, λευκές συσκευές
Οι κλάδοι που μέχρι στιγμής ευνοούνται: Τρόφιμα/Σούπερ Μάρκετ, Φαρμακεία, Παιχνίδια/Βιβλία.
Παρά την άνθιση συγκεκριμένων τομέων στο ηλεκτρονικό εμπόριο οι αριθμοί είναι αμείλικτοι: Aπό το σύνολο των επιχειρήσεων που συμμετείχαν,
-το 74% δήλωσε πως είχε λιγότερες παραγγελίες
-το 15% δήλωσε ότι είχε περισσότερες παραγγελίες
-το 42% είχε καθυστερήσεις παράδοσης ή διακοπή προμηθειών
–το 31% είχε καθυστερήσεις σε σχέση με τους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών / Courier
-το 27% αντιμετώπισε θέματα με την ασφάλεια των εργαζομένων
Σημαντικότερες οικονομικές επιπτώσεις, σύμφωνα με την μελέτη αναμένονται για ολόκληρο το έτος. Ειδικότερα:
-79% Μείωση κερδών λόγω χαμηλότερων πωλήσεων
-77% Μείωση πωλήσεων λόγω χαμηλότερης ζήτησης
–34% Μείωση πωλήσεων λόγω έλλειψης αποθεμάτων
Πηγή: emea.gr
-
Δείτε το λινκ για τα αποτελέσματα της έρευνα:
http://www.greekecommerce.gr/gr/news/nea-greca/covid-19-survey-results/