Mετά απο πρόσφατη έρευνα της που εστίασε στις στάσεις των καταναλωτών (consumer sentiment) σε παγκόσμιο επίπεδο σε σχέση με την πανδημία του κορονοιου, η Kantar κατέληξε στο συμπέρασμα πως το 77% των συμμετεχόντων αναμένει από τα brands βοήθεια πάνω «στην νέα καθημερινότητα».
Επίσης, μόλις 8% παρουσιάζονται να πιστεύουν πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σταματήσουν να διαφημίζονται. Μάλιστα, η έρευνα της Kantar καταδεικνύει πως αν και πολλά brands εξετάζουν το ενδεχόμενο να σταματήσουν την προβολή τους, ούτως ώστε να περιορίσουν τα κόστη τους, μια εξάμηνη απουσία από την τηλεόραση μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του συνολικού awareness κατά 39% . Κάμψη που σαφώς θα καταστήσει πολύ πιο δύσκολή την ανάκαμψη κατά την εποχή που θα ξεκινήσει μετά την πανδημία.
Βέβαια, η Kantar μέσα από την έρευνα της εντοπίζει και μερικές «παγίδες», που θα πρέπει ξεκάθαρα να αποφεύγονται αυτή την περίοδο όσον αφορά την διαφήμιση. Αναλυτικότερα, το 75% των συμμετεχόντων δήλωσε πως οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύονται την κρίση για να προωθήσουν ένα brand ενώ 40% πιστεύουν πως τα brands θα πρέπει να αποφεύγουν το «χιουμοριστικό ύφος» στην επικοινωνία τους. Επίσης, 70% δήλωσαν πως οι μάρκες θα πρέπει να υιοθετήσουν ένα πιο «καθησυχαστικό» ύφος.
Επιπρόσθετα, 75% των καταναλωτών θεωρεί πως τα brands θα πρέπει να ενημερώνουν το κοινό για τις προσπάθειες που καταβάλλουν για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση ενώ όπως όλα δείχνουν ανάλογα υψηλό ποσοστό αναμένει από τις μάρκες να θέσουν τους εργαζόμενους τους σαν προτεραιότητα. Το 78% δηλώνει πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να φροντίσουν την υγεία των εργαζομένων τους και το 68% αναφέρει πως θα πρέπει να εφαρμόσουν ευέλικτες μορφές εργασίας όπως η τηλεεργασία.
Πηγή: advertising.gr
Επίσης, μόλις 8% παρουσιάζονται να πιστεύουν πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σταματήσουν να διαφημίζονται. Μάλιστα, η έρευνα της Kantar καταδεικνύει πως αν και πολλά brands εξετάζουν το ενδεχόμενο να σταματήσουν την προβολή τους, ούτως ώστε να περιορίσουν τα κόστη τους, μια εξάμηνη απουσία από την τηλεόραση μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του συνολικού awareness κατά 39% . Κάμψη που σαφώς θα καταστήσει πολύ πιο δύσκολή την ανάκαμψη κατά την εποχή που θα ξεκινήσει μετά την πανδημία.
Βέβαια, η Kantar μέσα από την έρευνα της εντοπίζει και μερικές «παγίδες», που θα πρέπει ξεκάθαρα να αποφεύγονται αυτή την περίοδο όσον αφορά την διαφήμιση. Αναλυτικότερα, το 75% των συμμετεχόντων δήλωσε πως οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να εκμεταλλεύονται την κρίση για να προωθήσουν ένα brand ενώ 40% πιστεύουν πως τα brands θα πρέπει να αποφεύγουν το «χιουμοριστικό ύφος» στην επικοινωνία τους. Επίσης, 70% δήλωσαν πως οι μάρκες θα πρέπει να υιοθετήσουν ένα πιο «καθησυχαστικό» ύφος.
Επιπρόσθετα, 75% των καταναλωτών θεωρεί πως τα brands θα πρέπει να ενημερώνουν το κοινό για τις προσπάθειες που καταβάλλουν για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση ενώ όπως όλα δείχνουν ανάλογα υψηλό ποσοστό αναμένει από τις μάρκες να θέσουν τους εργαζόμενους τους σαν προτεραιότητα. Το 78% δηλώνει πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να φροντίσουν την υγεία των εργαζομένων τους και το 68% αναφέρει πως θα πρέπει να εφαρμόσουν ευέλικτες μορφές εργασίας όπως η τηλεεργασία.
Πηγή: advertising.gr