Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Μια σύγχρονη έκδοση για την Αποτελεσματική Διαχείριση των Κέντρων Αισθητικής


Beauty Therapy Management, από το Βασίλη Γαλάνη.



Μια πρωτότυπη πολυτελή έκδοση σε κινητά φύλλα, περιγράφει με επιστημονικό και παράλληλα κατανοητό τρόπο, όλα όσα πρέπει να γνωρίζει η σύγχρονη επαγγελματίας αισθητικός για την αποτελεσματική διαχείριση ενός κέντρου αισθητικής αλλά και την εφαρμογή των αρχών του marketing management, προσφέροντας σύγχρονη, ουσιαστική και άμεσα εφαρμόσιμη γνώση.

Το βιβλίο καλύπτει πλήρως τα ενδιαφέροντα των επαγγελματιών του κλάδου αλλά και του ακαδημαϊκού χώρου, εφόσον αποτελεί ουσιαστική βιβλιογραφία για τη διδασκαλία του μαθήματος Οργάνωση & Marketing Καταστήματος Αισθητικής.

Επιπλέον αποτελεί ένα εργαλείο δουλειάς, για στελέχη και εργαζόμενους σε μονάδες καλλωπισμού, πολυδύναμα ινστιτούτα, κέντρα αισθητικής, spa, κ.α, που επιθυμούν με συνοπτικό, οργανωμένο και γρήγορο τρόπο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το management και το marketing των μονάδων καλλωπισμού.

Η τεχνογνωσία, οι διαδικασίες και η μεθοδολογία που προσφέρει η νέα αυτή έκδοση, μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα από κάθε αισθητικό στην καθημερινή λειτουργία και την επικοινωνία του δικού της κέντρου αισθητικής.

Η νέα αυτή έκδοση απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ινστιτούτων και κέντρων αισθητικής, φοιτητές Τ.Ε.Ι. Αισθητικής, σπουδαστές ΙΕΚ της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής, στελέχη και εργαζόμενους στον κλάδο.

Τέλος, η δομή του βιβλίου έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε κεφάλαιο να αποτελεί μία αυτόνομη εκπαιδευτική ενότητα.

Η αξία της έκδοσης και της τεχνογνωσίας που εισαγάγει, είναι 90 €.

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες απευθυνθείτε στον κ. Βασίλη Γαλάνη, Marketing Consultant, Καθηγητή, Συγγραφέα, τηλ.: 698 055 8496, e-mail: vasgalanis@gmail.com

Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Αντηλιακή προστασία & αποτελεσματική Πώληση αντηλιακών


 Αντηλιακή προστασία & αποτελεσματική Πώληση αντηλιακών. ☀️

● Συνδέστε τα αντηλιακά με την προστασία της επιδερμίδας, φωτογήρανση, πανάδες, καρκίνος του δέρματος.

● Κάντε μια εσωτερική παραγωγή με συμβουλές, στείλτε ένα news letter στα e-mail πελατών με προσφορές, γράψτε ενα σχετικό άρθρο στο site/ blog αναφέροντας κρίσιμους παράγοντες για την κατανάλωση & την αύξηση χρήσης.

● Αν διαθέτετε e-Shop οργανώστε την προβολή των αντηλικαών & τις Προσφορές σας έγκαιρα. Καλοκαίρι οι δυνητικοί πελάτες θα έχουν "στοκαριστεί".

● Δώστε τη βαρύτητα που πρέπει στις Βιτρίνες & το visual merchandising.

● Προβάλτε τα αντηλιακά, στην πιό "ζεστή" ζώνη πωλήσεων του χώρου σας. Για τη θεματική προβολή, διαχωρίστε τα σε αντηλιακά προσώπου, σώματος.

● Ο Ρόλος του επαγγελματία της "Ὑγείας του Δέρματος":

Προυποθέτει τον συμβουλευτικό ρόλο & στο φάσμα της πώλησης προιόντων.

● Κάντε το χώρο σας ένα δυναμικό κανάλι πωλήσεων. Τα Φαρμακεία εξελίσσονται στο πιο δυναμικό κανάλι διανομής.

Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Κατασκευή e-Shop

 


🛒Κατασκευάστε το δικό σας Ηλεκτρονικό Κατάστημα για πωλήσεις όλο το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα! 🌐 Ο σχεδιασμός γίνεται βάσει των απαιτήσεών σας με στόχο την πληρέστερη παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών σας. Βασικός στόχος είναι η βέλτιστη εμπειρία χρήστη σε οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιήσει (επιτραπέζιος / φορητός υπολογιστής, tablet, κινητό τηλέφωνο). Δίνεται έμφαση στη λειτουργικότητα και ευχρηστία σε όλα τα βήματα, από την αναζήτηση, την εμφάνιση έως και την τελική αγορά του προϊόντος. Η υλοποίηση γίνεται με χρήση της σύγχρονης πλατφόρμας OpenCart, σχεδιασμένης ειδικά για δημιουργία eshop. ✅ Χαρακτηριστικά: ✔️Κατηγοριοποίηση Προϊόντων ✔️Αναλυτική παρουσίαση προϊόντος ✔️Σύνθετη Αναζήτηση βάσει πολλαπλών κριτηρίων ✔️Σύστημα Προσφορών / Εκπτώσεων / Δωροεπιταγών ✔️Δυνατότητα επιλογής από πολλαπλούς τρόπους αποστολής ✔️Αυτόματο Υπολογισμό Μεταφορικών βάσει κριτηρίων ✔️ Δυνατότητα επιλογής από πολλαπλούς τρόπους πληρωμής: Τραπεζική Κατάθεση, Αντικαταβολή, Online πληρωμή σε Τράπεζα, μέσω Paypal κλπ. ✔️Διασύνδεση με πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών (Skroutz κλπ.) ✔️Διασύνδεση με Social Media ▶Κατά την υλοποίηση εφαρμόζονται οι απαραίτητες τεχνικές SEO για την υποστήριξη της διαφημιστικής προώθησης μέσω Google. 👉🏻Πανελλαδικές συνεργασίες. 📲Πληροφορίες: Βασίλειος Γαλάνης, 6980 558496 📍 Αθήνα, ✉ e-mail: vasgalanis@gmail.com

Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Ολοκληρωμένες διαδικτυακές λύσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες και διαρκής υποστήριξη.


 🌐 Ολοκληρωμένες διαδικτυακές λύσεις, συμβουλευτικές υπηρεσίες και διαρκής υποστήριξη.

👉 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

➕ Κατασκευή / αναβάθμιση site

➕ Διαχείριση site

➕ SEO / Google Analytics

➕ Κατασκευή eshop

➕ Διαχείριση eshop

➕ Δημιουργία Newsletter

➕ Μαζική αποστολή Newsletter / SMS

👉 Με την ευελιξία και τα προνόμια της εξωτερικής συνεργασίας!

👉🏻Πανελλαδικές συνεργασίες.

📲Πληροφορίες: Βασίλειος Γαλάνης, 6980 558496

📍 Αθήνα, ✉ e-mail: vasgalanis@gmail.com

Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

Κατασκευή νέου ή αναβάθμιση υπάρχοντος site με χρήση τεχνολογιών αιχμής

 


🌐 Κατασκευή νέου ή αναβάθμιση υπάρχοντος site με χρήση τεχνολογιών αιχμής

👉 Η διαδικασία ξεκινά με την ανάλυση, όπου γίνεται πλήρης καταγραφή των απαιτήσεων, των ιδιαιτεροτήτων και των στόχων του πελάτη. Στη συνέχεια ακολουθεί ο σχεδιασμός με στόχο τη βέλτιστη παρουσίαση του περιεχομένου καθώς και την προσαρμογή του σε όλα τα είδη συσκευών που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας χρήστης του διαδικτύου (επιτραπέζιο υπολογιστή, φορητό υπολογιστή, tablet, κινητό τηλέφωνο). Για την υλοποίηση του σχεδιασμού χρησιμοποιούνται τα πλέον σύγχρονα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) με χρήση HTML5 / CSS3 / Javascript. Κατά την κατασκευή, εφαρμόζονται όλες οι απαραίτητες τεχνικές SEO, έτσι ώστε το site να είναι ορατό από τις μηχανές αναζήτησης και να έχει την απαραίτητη υποδομή για διαφημιστική προώθηση μέσω Google.

➕Με την ευελιξία και τα προνόμια της εξωτερικής συνεργασίας!

➕Εξειδικευμένες Υπηρεσίες Κειμενογραφίας για Θεραπείες και Μηχανήματα Αισθητικής ή Ιατρικής Αισθητικής 

👉🏻Πανελλαδικές συνεργασίες.

 📲Πληροφορίες - Προσφορές/ Παραγγελίες: Βασίλειος Γαλάνης, 6980 558496  

📍 Αθήνα, ✉ e-mail: vasgalanis@gmail.com

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

Επιστημονικές τεχνικές για την αποτελεσματική πώληση καλλυντικών στο Ινστιτούτο Αισθητικής

Μην ξεχνάτε όταν προτείνεται ένα καλλυντικό, ότι δεν κάνετε απλά μια πώληση. Συνεισφέρετε σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.


- Να θυμάστε πάντα όταν προτείνεται ένα καλλυντικό, ότι μέσα   από: συστηματική «διάγνωση – πρόληψη – αποκατάσταση – βελτίωση -τροποποίηση» οργανικών λειτουργιών του δέρματος του πελάτη, θεραπεύεται ένα αισθητικό πρόβλημα, συμβάλλεται στη διατήρηση μιας καλής εμφάνισης ή στην μεταβολή της εμφάνισής του προς το καλύτερο

- Όταν απευθύνεστε με προϊόντα στις γυναίκες να θυμάστε ότι οι γυναίκες: αναζητούν  καινοτόμα  προϊόντα,  πληρώνουν  πρόθυμα , αναζητούν  συμβουλές από  ειδικό , είναι καλά  ενημερωμένες , απαιτούν  αποτελέσματα…ενώ οι άνδρες: είναι πολύ συγκεκριμένοι  στο  τι  θέλουν,  καταλήγουν  γρήγορα  σε  ένα  προϊόν,  και είναι  πιστοί  στην  μάρκα

- Η πώληση ενός καλλυντικού απαιτεί γνώση. Τι είναι; Τι προσφέρει; Ποιες ανάγκες καλύπτει; Σε ποιόν απευθύνεται; Ποια τα οφέλη για το χρήστη;

- Για την αποτελεσματική πώληση καλλυντικών απαιτούνται: Για τον πωλητή: ενημέρωση ( επιστημονική  γνώση , χρηστικές πληροφορίες), και για τον πελάτη: εμπορική  πληροφόρηση (Marketing, βιτρίνα, visual merchandising,  πανκάρτες, στοχοποίηση  καταναλωτών )

- Η ενημέρωση – «εκπαίδευση» του καταναλωτή περιλαμβάνει:

χαρακτηριστικά , πλεονεκτήματα  και  οφέλη   προϊόντος
συμβουλές  για  σωστή  χρήση
αναφορά   στα  οφέλη  και  τη
σχέση  αξίας / κόστους ( value  for  money )

αξία : δυναμική  πώλησης  που  έχει  το  προϊόν
κόστος : σχετίζεται  με  το  ακαθάριστο  κέρδος

- Για τα προϊόντα αδυνατίσματος, οι σημαντικότερες πωλήσεις πραγματοποιούνται μεταξύ Απριλίου – Ιουλίου, και κυρίως μετά το Πάσχα. Οι καταναλωτές απαιτούν: Αξιόπιστες λύσεις, αποτελεσματικές λύσεις, όχι υπερβολές και προϊόντα που δεν προκαλούν βλάβες στην υγεία

- Η εξειδίκευση και η επιστημονική κατάρτιση του πωλητή είναι απαραίτητη: (γνώση  όλων  των  αντίστοιχων  προϊόντων   και  των  συνδυασμών  τους,  τρόπος  εφαρμογής, τρόπος  δράσης, αντενδείξεις,  τυχόν  περιορισμοί  στην  χρήση, κ.α.)

- Για αποτελεσματικές και περισσότερες πωλήσεις να θυμάστε τα εξής:

Δημιουργείστε   ενδιαφέρον

Κατάλληλη  προβολή

Διερευνήστε το   πρόβλημα του πελάτη

Ενδιαφέρον  αλλά  και  διακριτικότητα

Κάντε Πρόταση  προϊόντος

Όφελος , τρόπος  χρήσης ,απάντηση  σε   απορίες , ερωτήσεις , δισταγμούς

- Χειριστείτε τις αντιρρήσεις. Διευκρινίστε την επιφύλαξη / αντίρρηση του πελάτη και μετριάστε την ένταση. Μην χρησιμοποιείται ξεπερασμένες  τεχνικές και εκφράσεις που αυξάνουν την ένταση, π.χ. την τεχνική του «ναι … αλλά…». Δείχνει επιθετικότητα και μειώνει τις εναλλακτικές λύσεις

-Κατά  την  πώληση  προσφέρουμε

το  κατάλληλο  προϊόν
στον  κατάλληλο τόπο 
στην  κατάλληλη  στιγμή
στην  κατάλληλη  τιμή
στην  κατάλληλη  ποσότητα 

- Να θυμάστε ότι  οι  αγορές  που  πραγματοποιούμε   διακρίνονται  σε  προγραμματισμένες    ( 25-35 % )  και  αυθόρμητες  ( 65-75 % )

- Οι αγορές   στο  Ινστιτούτο και το Κομμωτήριο είναι:

προγραμματισμένες όταν ο πελάτης  αγοράζει  προϊόν  και μάρκα   όπως  το  σχεδίασε

εξειδικευμένες  όταν ο πελάτης γνωρίζει  το  προϊόν  αλλά αποφασίζει  την  μάρκα  επί  τόπου

τροποποιήσιμες  όταν ο πελάτης αγοράζει άλλο  προϊόν  από  ότι σχεδίασε

αυθόρμητες  ο πελάτης αγοράζει  όταν  δει  ( 50 % )

- Τι  ωθεί  τον  πελάτη  σε  αυθόρμητη  αγορά;

το  «ταξίδι»  ανάμεσα  στα  ράφια και τις βιτρίνες

η  προβολή  των  προϊόντων

οι  προωθητικές  ενέργειες  και  οι      εκπτώσεις

η  ύπαρξη  προϊόντων  που  καλύπτουν εποχιακές  ανάγκες

Για το χώρο  κίνησης  πελατών θα πρέπει να γνωρίζετε ότι διακρίνεται σε:

ζεστές  ζώνες :  έλκουν  τον  πελάτη ( ράφια, βιτρίνες δεξιά  της  εισόδου, χώροι  δίπλα  στο ταμείο

κρύες  ζώνες :  δεν  έλκουν  τον  πελάτη   ( χώρος  πίσω  από  τις  βιτρίνες )

χλιαρές  ή  ουδέτερες  ζώνες

Για τα προϊόντα  στις βιτρίνες, δημιουργήστε:

ζώνες  προϊόντων   πχ  δερμοκαλλυντικά

τμήματα  μέσα  στις  ζώνες  π.χ.  ενυδατικές κρέμες

Τοποθετείστε τα  προϊόντα  στα  δεξιά  της  εισόδου, βιτρίνες στη ( ζεστή  ζώνη ) καλύπτουν  το  65 % των  συνολικών  πωλήσεων

- Τελευταίες μελέτες και έρευνες για τις βιτρίνες και τα ράφια συσχετίζουν ύψος και % πραγματοποιηθέντων αγορών, ως εξής:

1.80 cm – 5% των πραγματοποιηθέντων αγορών
1.60 cm – 10% των πραγματοποιηθέντων αγορών
1.35 cm – 30% των πραγματοποιηθέντων αγορών
1.10 cm – 25% των πραγματοποιηθέντων αγορών
0.85 cm – 20% των πραγματοποιηθέντων αγορών
0.60 cm – 10% των πραγματοποιηθέντων αγορών

Στις θέσεις  κοντά  στο  ταμείο τοποθετείστε

προϊόντα  αυθόρμητων  αγορών

νέα  προϊόντα

προϊόντα  που  προβάλλονται  από  τις εταιρείες  τους

προϊόντα  που  παρουσιάζουν  σημαντική κερδοφορία

Κοντά στο ταμείο τοποθετείστε:

λίγα  stand

προϊόντα ορατά  και  προσβάσιμα

ράφια  πάντα  γεμάτα  και  καθαρά

βιτρίνες που αλλάζονται  τακτικά

- Τοποθετείστε σε «Πανκάρτες»

 προϊόντα  που  προκαλούν  αυθόρμητες αγορές

 προϊόντα  με  ισχυρή  εικόνα  μάρκας

 προϊόντα  με  υψηλή  κερδοφορία

 -Για τα καλλυντικά η Βιτρίνα αποτελεί: σημαντική  πηγή  πληροφόρησης. Επομένως απαιτούνται:

προγραμματισμός  χρονικός  και  χρονοδιάγραμμα  θεμάτων

προβαλλόμενα  προϊόντα

ημερομηνίες  δημιουργίας  και  αλλαγής  βιτρίνας

τα  προϊόντα  της  βιτρίνας  να προβάλλονται  και  μέσα  στο  κατάστημα

 -Αποφύγετε

πολλές  επιγραφές  και  προϊόντα  χωρίς  συνοχή  και  οργάνωση

υπερβολικό  αριθμό  αντικειμένων  στην   βιτρίνα

stand  προβολής  στην  βιτρίνα 

-Παράδειγμα  προγραμματισμού  θεμάτων στη βιτρίνα

 Ιανουάριος – Φεβρουάριος : ενυδάτωση

 Μάρτιος – Απρίλιος : ακμή

 Μάϊος – Ιούνιος : αδυνατιστικά  

 Ιούλιος – Αύγουστος :  αντιηλιακά

 Σεπτέμβριος – Οκτώβριος : μαλλιά

 Νοέμβριος – Δεκέμβριος : λεύκανση

- Για τη Διαπραγμάτευση  με  τις  Εταιρείες    συνεκτιμήστε
ποσότητα
επίπεδο  εκπτώσεως  ή  πίστωσης
παροχή  υπηρεσι
παρεχόμενη  πληροφόρηση - εκπαίδευση
συχνότητα  και  τύπο  επικοινωνίας
πανελλαδική προβολή των προϊόντων

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

1.Προετοιμασία:

1.1. ΓΝΩΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ:

- Πλεονεκτήματα
- Κάλυψη αναγκών
- Προδιαγραφές
- Τιμές

1.2. ΓΝΩΣΗ ΠΕΛΑΤΗ:

Συστηματική διερεύνηση και απόλυτη κατανόηση αναγκών του πελάτη

- Διάγνωση αναγκών του πελάτη

2.Ο Ρόλος μας της Αισθητικού:

Να συμβουλεύει τον πελάτη και να του προτείνει τα κατάλληλα προϊόντα που θα ικανοποιούν τις ανάγκες του 

3. Εργαλεία:

- Δειγματισμός – Δοκιμή προϊόν
- Εμφάνιση προϊόντων
- Παραδείγματα


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων


Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com  
Mobile: 
698 055 8496