Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Η εφαρμογή του telemarketing στο Ινστιτούτο Αισθητικής

Το telemarketing, μπορεί να αποδειχθεί ένα χρήσιμο εργαλείο και στο δικό σας Ινστιτούτο, αρκεί να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Από την εμπειρία μου, μέσα από την εφαρμογή του σε πολλά Κέντρα Αισθητικής, τόσο στην Αθήνα, όσο και στην Περιφέρεια, έδειξα στους ιδιοκτήτες ότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά. Σαφώς από πολλούς ιδιοκτήτες υπάρχει στην αρχή επιφύλαξη, για την εφαρμογή του στο δικό τους κέντρο. Επιφύλαξη που στηρίζεται σε προκαταλήψεις και αβάσιμες υποθέσεις, ότι δήθεν θα γίνουν ενοχλητικοί στους πελάτες τους, κουραστικοί, πιεστικοί και πολλές ακόμη δικαιολογίες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Τις περισσότερες φορές, είδα μέσα από τη φωτιά της πράξης, ότι ένα μεγάλο μέρος διστάζει να το εφαρμόσει γιατί δεν ξέρει πως να το χρησιμοποιήσει. Η εκπαίδευση του προσωπικού και των ιδιοκτητών, είναι απαραίτητη, προκειμένου να αποκτήσουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για την εφαρμογή του. Εφαρμογή λοιπόν του telemarketing με διαφορετικό τρόπο, από αυτόν που το χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός. Και τότε μόνοι σας θα δείτε και θα διαπιστώσετε τα θεαματικά του αποτελέσματα, στην αύξηση των πωλήσεων, στην αύξηση του ποσοστού επαναφορά των πελατών σας στο δικό σας κέντρο αισθητικής, την βελτίωση γενικότερα της επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας, πρώην, κινούμενους και μελλοντικούς.

Στη διάθεσή σας βρίσκεται ένας πρακτικός οδηγός για την εφαρμογή του. Ένας οδηγός που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την τηλεφωνική επικοινωνία, εισερχόμενη και εξερχόμενη σε σχέση με τους πελάτες σας.
Διαβάστε περισσότερα στην νέα έκδοση του Marketing Management of Beauty Therapy Institutes, ή εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στον νέο κύκλο ειδικών σεμιναρίων.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων



Info:
e-mail vasgalanis@gmail.com
Mobile
698 055 8496