Αγαπητοί επαγγελματίες,
Η επιτυχία ενός κέντρου αισθητικής ή ενός ιατρείου δερματολογίας δεν εξαρτάται μόνο από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και από την ικανότητα του προσωπικού σας να επικοινωνεί και να εξυπηρετεί τους πελάτες με αποτελεσματικότητα.
Γιατί είναι κρίσιμη η εκπαίδευση του προσωπικού σας;
- Επικοινωνία με Πελάτες: Η σωστή επικοινωνία συμβάλλει στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
- Μη Πιεστική Πώληση: Εκπαίδευση στις τεχνικές πώλησης χωρίς πίεση, που ενθαρρύνει τους πελάτες να επιλέξουν τις υπηρεσίες σας με χαρά.
- Διαχείριση Παραπόνων: Ικανότητες που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων και αντιρρήσεων, μετατρέποντας δυσαρεστημένους πελάτες σε πιστούς υποστηρικτές.
- Τηλεφωνική Επικοινωνία: Εκπαίδευση στη σωστή τηλεφωνική επικοινωνία, κρίσιμη για τη διατήρηση πελατών και την αύξηση των ραντεβού.
Με άνω των 20 ετών εμπειρίας στον τομέα, έχω πραγματοποιήσει πλήθος ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων σε όλη την Ελλάδα, εστιάζοντας στην εκπαίδευση προσωπικού για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, της επικοινωνίας και της ανάπτυξης των πωλήσεων.
Η επένδυση στην εκπαίδευση του προσωπικού σας είναι επένδυση στην ικανοποίηση των πελατών και στην αύξηση των πωλήσεών σας!
Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες και να ανακαλύψουμε πώς μπορούμε να συνεργαστούμε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας!
Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας
☎️ Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
🖥 e-mail: vasgalanis@gmail.com