Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Νόμος για τους νέους Αγορανομικούς Κανόνες – Εκπτώσεις - Προσφορές.Ν. 4177/2013

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο νέος νόμος 4177/2013 «Κανόνες ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και άλλες διατάξεις» (επισυνάπτεται στην παρούσα), στον οποίο περιλαμβάνονται και οι αναμενόμενες διατάξεις για τις εκπτώσεις, τις προσφορές και τις Κυριακές.Ο νόμος ορίζει σύγχρονους κανόνες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διακινούνται, διατίθενται και παρέχονται στην ελληνική αγορά, από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο στεγασμένο αλλά και στο υπαίθριο (πλανόδιο και στάσιμο) εμπόριο.  Ο νέος νόμος καλύπτει επίσης τις περιπτώσεις συναλλαγών που αφορούν σε προϊόντα και υπηρεσίες από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και άλλες μορφές, σε συνδυασμό με τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (ν. 2251/1994).  Από το πεδίο εφαρμογής του εξαιρούνται μόνο οι επιστημονικές υπηρεσίες που παρέχονται από τους ελεύθερους επαγγελματίες που προβλέπονταιστο άρθρο 48 παρ. 1 του ν. 2238/1994 (δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί κλπ.), καθώς και κάθε υπηρεσία τραπεζικής, πιστωτικής, ασφαλιστικής ή επενδυτικής φύσεως ή σχετική με ατομικές συντάξεις ή με πληρωμές.Οι σημαντικότερες από τις αλλαγές που προβλέπει ο νέος νόμος είναι οι εξής:

Χορήγηση έντυπων οδηγιών

Τίθεται πλέον ρητή διάταξη νόμου (και όχι αγορανομικής διάταξης που στην ουσία αποτελεί Υπουργική Απόφαση) ότι, σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς στην ελληνική γλώσσα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και τις πλήρεις δυνατότητες του προϊόντος που αγοράζει, καθώς και ενημέρωση για τους κινδύνους από τη χρήση και διατήρησή του.  Από το γενικό αυτό κανόνα εξαιρούνται μόνο οι απλοϊκές κατασκευές, υπό την προϋπόθεση όμως ότι δεν παρέχονται αρχικές οδηγίες από τον κατασκευαστή. 

Υποχρεωτική τήρηση πινακίδων επάνω στο διατιθέμενο προϊόν

Σε όλα τα προϊόντα που διατίθενται είτε εντός του καταστήματος είτε από υπαίθριους πωλητές τοποθετούνται πινακίδες λιανικής πώλησης μετις κάθε φορά απαιτούμενες ενδείξεις.  Η πινακίδα πρέπει να είναι άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή. Οι ενδείξεις αναγράφονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και η τελική τιμή πώλησης επισημαίνεται με έντονη γραφή (bold).  Ανάλογα επισημαίνονται και τα τρόφιμα, βάσει του άρθρου 11 του Κώδικα Τροφίμων και Ποτών.

Τήρηση τιμοκαταλόγου παροχής υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις που παρέχουν κάθε μορφής υπηρεσίες υποχρεούνται πλέον να αναρτούν σταθερά τιμοκατάλογο σε ορατό από τον πελάτη σημείο του καταστήματος ή γραφείου τους, στον οποίο αναγράφονται οι τιμές των υπηρεσιών που παρέχουν.  Παράλληλα, οι επιχειρήσεις αυτές υποχρεούνται να αναγράφουν στα τιμολόγια ή στις αποδείξεις (εκτός των αποδείξεων ταμειακών μηχανών) που εκδίδουν, ξεχωριστά για καθεμία παρεχόμενη υπηρεσία την αντίστοιχη αμοιβή που εισπράττουν προ και μετά ΦΠΑ.

Πρακτικές επικοινωνίας με τον καταναλωτή

Η συγκεκριμένη διάταξη προβλέπει ότι κατά την πώληση προϊόντων και παροχή υπηρεσιών και υπό την επιφύλαξη των διατάξεων του ΚΦΑΣ, του Ποινικού Κώδικα και του ν. 2523/1997, ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να καταβάλει το αντίτιμο, εάν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο.Εφόσον πλέον αυτή η αυτονόητη υποχρέωση του παρόχου περιλαμβάνεται ρητά σε κείμενο νόμου και μάλιστα με το συγκεκριμένο λεκτικό, η ΕΣΕΕ έχει ήδη απευθυνθεί προς το Υπουργείο Ανάπτυξης, ώστε να αρθεί για τις επιχειρήσεις η υποχρέωση ανάρτησης της περίφημης «Πινακίδας της Ντροπής», η οποία εισήχθη μετά βαΐων και κλάδων ως το απόλυτο όπλο για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και το μόνο που κατάφερε είναι να εκθέτει συνεχώς το εμπόριο και τις επιχειρήσεις στους έλληνες και ξένους καταναλωτές.

Εκπτώσεις – Προσφορές

Εισάγονται πλέον τέσσερις εκπτωτικές περίοδοι, ως εξής:α) Τακτικές χειμερινές εκπτώσεις: Χειμερινές από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου.Θερινές από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος Αυγούστου.β) Ενδιάμεσες εκπτωτικές περίοδοι ο πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου.Οι ρυθμίσεις αυτές δεν εφαρμόζονται στις πωλήσεις αυτοκινήτων.  Η πρώτη εφαρμογή των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων θα είναι από τον ερχόμενο Νοέμβριο 2013.

Η διάταξη για την απαγόρευση των ανακοινώσεων εκπτώσεων τριάντα (30) ημέρες πριν από την έναρξη των νόμιμων περιόδων παρέμεινε μετά από έντονες και συστηματικές παρεμβάσεις της ΕΣΕΕ.  Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου, οι 30 ημέρες ισχύουν τόσο για τις τακτικές εκπτώσεις (χειμώνα – καλοκαίρι) όσο και για τις ενδιάμεσες εκπτωτικές περιόδους του Μαΐου και του Νοεμβρίου.

Η χρήση ποσοστού επιφυλάσσεται πλέον μόνο για τις τακτικές εκπτώσεις.  Σε όλες τις υπόλοιπες περιόδους προσφορών (τακτικών προσφορών, προωθητικών ενεργειών, ειδών stock και outlet), επιτρέπεται μόνο η αναγραφή της παλαιάς και της νέας τιμής.

Η ουσία των προσφορών δεν αλλάζει:  Μπορούν να διενεργούνται για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβεί τις 10 συνεχόμενες ημέρες. Κατ’ εξαίρεση, οι προσφορές από εκθέσεις αυτοκινήτων δεν μπορεί να υπερβαίνουν τις 60 ημέρες.  Οι προβλέψεις αυτές δεν εφαρμόζονται στις προσφορές προϊόντων παντοπωλείου.  Όπως ισχύει και τώρα, τα προσφερόμενα είδη δεν μπορούν να υπερβαίνουν το πενήντα 50% του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Ως «είδος» νοείται ο κάθε κωδικός προϊόντος που πωλείται στην επιχείρηση. Νέα προσφορά του ίδιου προϊόντος δεν επιτρέπεται πριν παρέλθουν εξήντα (60) ημέρες από την προηγούμενη.  Στους φορείς αναγγελίας, την διεύθυνση Εμπορίου της Νομαρχίας αντικατέστησε το Παρατηρητήριο Τιμών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ιστορικό












Υπάρχει Τρόπος για να αποκτήσεις Υπεροχή!



Με μια μακρόχρονη, καταξιωμένη και ανοδική πορεία, από το 1999 μεταφέρω σύγχρονη τεχνογνωσία υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας στις μονάδες του κλάδου Αισθητικής και στα Πολυδύναμα Ινστιτούτα πανελλαδικά, καθώς και σε εταιρίες Παραγωγής - Εισαγωγής και Εμπορίας Καλλυντικών ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων / Marketing.
Διαθέτοντας γνώση της δομής και της υφιστάμενης κατάστασης στον κλάδο, των καταναλωτικών τάσεων και των ιδιαιτεροτήτων του μέσα από σύγχρονα ερευνητικά εργαλεία, διεθνώς αποδεκτά, σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία μουαναπτύσσω και καταγράφω διαρκώς τεχνογνωσία με στόχο πάντα την παροχή υπηρεσιών Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής υψηλής ποιότητας. Σήμερα κατέχω εξέχουσα θέση στην αγορά του κλάδου, διαθέτοντας ένα δίκτυο πελατών σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.

Η προσήλωση στην επίτευξη αποτελεσμάτων για λογαριασμό των πελατών μου,  οδήγησε στη δημιουργία ενός μεγάλου και ισχυρού δικτύου πελατών πανελλαδικά, που αναγνωρίζει σε εμένα όχι μόνον τη θεμελίωση της τεχνογνωσίας του marketing management στον κλάδο, αλλά και τη δημιουργική συμβολή μου στην επίτευξη αποδοτικότητας, αποτελεσματικότητας και ανταγωνιστικότητας στις επιχειρήσεις τους.

Μόνον, στα τρία πρώτα χρόνια της δραστηριότητάς μου, μεταφέροντας επιστημονική γνώση και εφαρμοσμένη τεχνογνωσία στις επιχειρήσεις του κλάδου, μικρές και μεσαίες, ο αριθμός των συνεργασιών μου στην Αττική και την Περιφέρεια ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου.

Μαζί με όσους με εμπιστεύθηκαν, αναπτύξαμε τζίρους και κέρδη, αυξάνοντας τα μερίδια αγοράς και την αναγνωρισιμότητά τους, αναβαθμίζοντας παράλληλα την εικόνα τους, τις μεθόδους καθώς και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Σήμερα που το διαδίκτυο αποτελεί ένα θεαματικό μέσο μετάδοσης γνώσης και μεταφοράς τεχνογνωσίας, ανακαλύπτουμε νέους δρόμους για τη μεταξύ μας συνεργασία, το service, την εκπαίδευση του προσωπικού αλλά και την προβολή τους. Αυτός είναι και ο στόχος αυτού του κόμβου. Να μετατραπεί σε μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας μεταξύ μας, με σκοπό τη διάδοση και τη διάχυση της τεχνογνωσίας του Marketing Management στις επιχειρήσεις του κλάδου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην αύξηση της αποδοτικότητας, της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητάς τους, μεταφέροντας νέα γνώση/ εργαλεία δουλειάς, σύγχρονη τεχνογνωσία και εφαρμόσιμες μεθόδους.

Είμαι σίγουρος πως μέσα από αυτό τον κόμβο θα κατορθώσουμε να ανοίξουμε νέους δρόμους  για τη μεταξύ μας συνεργασία και επικοινωνία, και να βαδίσουμε μαζί στο δρόμο της επιχειρηματικής ανάπτυξης.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
Mobile6980 558496


Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Όραμα



Διακριθείτε επαγγελματικά χωρίς όρια!



Οραμά μου είναι, να αναγνωρίζομαι πανελλαδικά ως θεμελιωτής της τεχνογνωσίας του marketing management στον κλάδο Καλλωπισμού.
Να αναγνωρίζομαι στην αγορά του κλάδου  για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μου, τις νέες πρωτοποριακές ιδέες στο χώρο του management, του marketing και της επικοινωνίας. Οι πελάτες μου να αναγνωρίζουν σε μένα την πρωτοπορία, τη δημιουργικότητα αλλά και την ικανότητα υλοποίησης των ιδεών μου. Να αναζητώ διαρκώς τη δυνατότητα, να γνωρίζω, να κατανοώ και να προσεγγίζω αποτελεσματικά την αγορά των πελατών μου, προσθέτοντας αξία στην εικόνα της εταιρίας τους και των υπηρεσιών τους, στη γνώση, την αντίληψη και την αφοσίωση των καταναλωτών στα brand των επιμέρους υπηρεσιών τους, αναπτύσσοντας επιχειρήσεις, τζίρους και κέρδη.
Στόχος μου, μαζί να αλλάξουμε τη δομή και τον τρόπο οργάνωσης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου, ώστε να λειτουργούν αποτελεσματικά με νέες μεθόδους και διαδικασίες, απογειώνοντας τους τζίρους και τα κέρδη τους.

Φιλοσοφία μου είναι η Ποιοτική και Ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση με την παροχή ενός Ολοκληρωμένου μίγματος Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής και την προσφορά διαρκώς νέων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας. Βούλησή μου είναι, να παραμένω η πρώτη επιλογή, εκατοντάδων Ινστιτούτων Αισθητικής και πολυδύναμων μονάδων πανελλαδικά.

Μέσα από τον κόμβο αυτό, μπορούμε να αναπτύξουμε και να θεμελιώσουμε ένα νέο τρόπο συνεργασίας προς όφελος και της δικής σας επιχείρησης. Σκοπός μου είναι αυτός ο κόμβος να αποτελεί για μένα ένα δίαυλο επικοινωνίας μαζί σας και για εσάς ένα εργαλείο δουλειάς. Όπως και το νέο μου βιβλίο Beuaty Therapy Management - Marketing Management of Beauty Therapy Institutes -.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων



Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com
Mobile: 6980 558496

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ανοικτή e-πιχειρηματική Γραμμή

e-Business Line!



Επικοινωνήστε μαζί μου, για κάθε απορία σας, πρόβλημα που αντιμετωπίζεται ή ερώτηση, σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης, business plan, sales plan, marketing plan, creative - media strategy, media plan, διαφήμισης γενικότερα ή εκπαίδευσης του προσωπικού σας και οργάνωσης της επιχείρησής σας.

Με την αποφασιστική μου βούληση, την εμπειρία και την τεχνογνωσία μου, θα συμβάλλω άμεσα και ουσιαστικά στην επίλυση σημαντικών επιχειρηματικών προβλημάτων, στην κατεύθυνση της λήψης σωστών αποφάσεων και στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.


Ελάτε να αναπτύξουμε μαζί ένα γόνιμο διάλογο, να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες και την τεχνογνωσία του marketing προς όφελος της δικής σας επιχείρησης και να ανοίξουμε το δρόμο προς την ανάπτυξη μέσα από την Επιχειρηματική Συμβουλευτική/ Consulting. 

Συζητείστε μαζί μου για τα προβλήματα που σας απασχολούν και μπορούμε να επιλύσουμε μέσα από την πραγματοποίηση μιας συνάντησης.

Για επικοινωνία:


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
Mobile: 6980 558496

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Οι Υπηρεσίες μου

Παρέχω σε πανελλαδικό επίπεδο ένα ολοκληρωμένο - διευρυμένο πακέτο υπηρεσιών (ολοκληρωμένο Consulting - ολοκληρωμένη Επικοινωνία), με στόχο την ανάπτυξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των μονάδων του Κλάδου, μέσα στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Πρωτοπόρος στην παροχή ολοκληρωμένων επιχειρηματικών υπηρεσιών, ακολουθώντας τα πρότυπα και τις τάσεις της Αμερικάνικης και Ευρωπαϊκής Αγοράς, εξελίσσομαι διαρκώς, δημιουργώντας ένα εκτενές πανελλαδικό δίκτυο, και θεμελιώνοντας υπηρεσίες, όπως, ολοκληρωμένο consulting, ολοκληρωμένη επικοινωνία και διαφημιστικές εκστρατείες σε πανελλαδικό και τοπικό επίπεδο, marketing plan, business plan, ανάπτυξη συστημάτων franchising, εκπαίδευση συνεργατών και υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων στα Κέντρα.

Όλα ξεκινούν από τη θέληση να κάνω το όραμα πράξη. Να δημιουργώ δηλαδή συνεχώς αξία για τους πελάτες μου, να πρωτοτυπώ, να δημιουργώ νέες ιδέες και τάσεις, να σχεδιάζω αποτελεσματικές στρατηγικές, οι οποίες να καλύπτουν απόλυτα τους στόχους τους. Έχω την τεχνογνωσία, θέλω και κατορθώνω να διατηρώ πελάτες που σέβονται τις ιδέες μου, με αγαπούν για την καινοτομία μου, γιατί επιτυγχάνουν άμεσα αποτελέσματα. Έχω την ικανότητα, να ενεργώ με ταχύτητα, ακρίβεια και συνέπεια σε ένα περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει, προσανατολισμένος στην πρωτοτυπία και την καινοτομία.
Έχω πάθος με την δουλειά μου, ενθουσιασμό, γι αυτό και κατορθώνω να έχω ενθουσιασμένους πελάτες. Με τον ίδιο ενθουσιασμό συνεργάζονται μαζί μου στελέχη τους και συνεργάτες τους. Με αυτό το όραμα ξεκίνησα, με αυτό το όραμα συνεχίζω να πορεύομαι.

Οι Υπηρεσίες μου:

1. Επιχειρηματική Συμβουλευτική

2. Μηνιαία και Ετήσια Συμβουλευτική Υποστήριξη
    Εκπόνηση και αυξημένη συμμετοχή στην υλοποίηση των προτεινόμενων Business
    Plan / Marketing Plan, Καθοδήγηση - Εκπαίδευση συνεργατών, μηνιαίες επισκέψεις στο 
    Ινστιτούτο, παρακολούθηση της απόδοσης βάσει συγκεκριμένων δεικτών 

3. Σεμινάρια - Εκπαίδευση Συνεργατών
    Υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων εντός του Ινστιτούτου, για
    την εκπαίδευση των συνεργατών σε θέματα Πωλήσεων, Επικοινωνίας,
    Xειρισμού Αντιρρήσεων, Telemarketing, Ποιοτικής Εξυπηρέτησης,
    Προώθησης Πωλήσεων, Πωλήσεων Καλλυντικών, κ.α.

4.Δημιουργική και Διαφημιστική Στρατηγική - Στρατηγική Επικοινωνίας   
   Παρέχεται ολοκληρωμένη υποστήριξη για το σχεδιασμό / παραγωγές που   
   απαιτούνται μέσω ένος team εξειδικευμένων συνεργατών μου

5.Business Coaching                                                                                          
   Πραγματοποίηση εξατομικευμένων Συνεδριών ανά Εβδομάδα, Δεκαπενθήμερο ή
   ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, για την επαγγελματική και προσωπική σας
   ανάπτυξη και ευημερία, καθώς και την προσωπική και επαγγελματική σας επιτυχία 

6.Εκπόνηση Business Plan - Marketing Plan - Στρατηγικός Σχεδιασμός 

7.Εσωτερικός Έλεγχος Marketing / Διάγνωση υφιστάμενης κατάστασης

8.Social Media Marketing / Digital Campaigns / Ανάπτυξη Web Sites


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
e-mail vasgalanis@gmail.com
Mobile6980 558496

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Η εφαρμογή του telemarketing στο Ινστιτούτο Αισθητικής

Το telemarketing, μπορεί να αποδειχθεί ένα χρήσιμο εργαλείο και στο δικό σας Ινστιτούτο, αρκεί να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Από την εμπειρία μου, μέσα από την εφαρμογή του σε πολλά Κέντρα Αισθητικής, τόσο στην Αθήνα, όσο και στην Περιφέρεια, έδειξα στους ιδιοκτήτες ότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά. Σαφώς από πολλούς ιδιοκτήτες υπάρχει στην αρχή επιφύλαξη, για την εφαρμογή του στο δικό τους κέντρο. Επιφύλαξη που στηρίζεται σε προκαταλήψεις και αβάσιμες υποθέσεις, ότι δήθεν θα γίνουν ενοχλητικοί στους πελάτες τους, κουραστικοί, πιεστικοί και πολλές ακόμη δικαιολογίες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Τις περισσότερες φορές, είδα μέσα από τη φωτιά της πράξης, ότι ένα μεγάλο μέρος διστάζει να το εφαρμόσει γιατί δεν ξέρει πως να το χρησιμοποιήσει. Η εκπαίδευση του προσωπικού και των ιδιοκτητών, είναι απαραίτητη, προκειμένου να αποκτήσουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για την εφαρμογή του. Εφαρμογή λοιπόν του telemarketing με διαφορετικό τρόπο, από αυτόν που το χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός. Και τότε μόνοι σας θα δείτε και θα διαπιστώσετε τα θεαματικά του αποτελέσματα, στην αύξηση των πωλήσεων, στην αύξηση του ποσοστού επαναφορά των πελατών σας στο δικό σας κέντρο αισθητικής, την βελτίωση γενικότερα της επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας, πρώην, κινούμενους και μελλοντικούς.

Στη διάθεσή σας βρίσκεται ένας πρακτικός οδηγός για την εφαρμογή του. Ένας οδηγός που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την τηλεφωνική επικοινωνία, εισερχόμενη και εξερχόμενη σε σχέση με τους πελάτες σας.
Διαβάστε περισσότερα στην νέα έκδοση του Marketing Management of Beauty Therapy Institutes, ή εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στον νέο κύκλο ειδικών σεμιναρίων.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων



Info:
e-mail vasgalanis@gmail.com
Mobile
698 055 8496



Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Βιβλιογραφία για το μάθημα Οργάνωση Καταστήματος Αισθητικής – Marketing από το Βασίλη Γαλάνη

To νέο επιστημονικό εγχειρίδιο του Βασίλη Γαλάνη, απαραίτητο εργαλείο για την οργάνωση της διδασκαλίας στο μάθημα Οργάνωση Καταστήματος – Marketing της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής

Ο Βασίλης Γαλάνης, προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένα υψηλού επιπέδου επαγγελματικό εγχειρίδιο, απαραίτητο σε κάθε επαγγελματία Αισθητικό.

Το βιβλίο, παρέχει με αντιληπτό και κατανοητό τρόπο αποτελεσματική μεθοδολογία και τεχνογνωσία, για την εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων και διαδικασιών Οργάνωσης, Management και Marketing στα Ινστιτούτα Αισθητικής και γενικότερα στις μονάδες του κλάδου καλλωπισμού. Παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής διαδικασιών στα κέντρα και μια μεθοδολογία άμεσα κατανοητή και εφαρμόσιμη, αποτελώντας ένα "σύστημα εν λειτουργία" αλλά και ένα ισχυρό σημείο διαφοροποίησης του ινστιτούτου σας.

Το βιβλίο απευθύνεται στις επαγγελματίες αισθητικούς, συμβάλλοντας στην «επαγγελματική μετεκπαίδευσή» τους σε σύγχρονα θέματα και στη «δια βίου εκπαίδευσή» τους. Η εφαρμογή των μεθόδων του βιβλίου, καλύπτει ένα μεγάλο κενό στην αγορά του κλάδου και ειδικότερα σε θέματα μετεκπαίδευσης των επαγγελματιών, σε γνωστικά αντικείμενα πέραν των σπουδών τους, που σχετίζονται με την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας, και τις αφορούν άμεσα ως επιχειρηματίες πλέον του κλάδου. Ακόμη το νέο αυτό εγχειρίδιο, καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα σε ότι αφορά τη βιβλιογραφία του κλάδου, έρχεται να συμβάλλει στην επαγγελματική επιμόρφωση των συνεργατών και του προσωπικού γενικότερα των Ινστιτούτων Αισθητικής, εφόσον προσφέρεται σε μια ειδική πολυτελή έκδοση με κινητά φύλλα, ενώ κάθε μέρος του βιβλίου αποτελεί μια αυτόνομη ενότητα.

Το βιβλίο, απευθύνεται ακόμη σε όλους τους εργαζόμενους στον κλάδο, σε σπουδαστές της επιστήμης της Αισθητικής, σε αποφοίτους και πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Αισθητικής, καθώς και σε Καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα της Οργανώσεως και του Marketing στις αντίστοιχες σχολές.

Σκοπός του βιβλίου, είναι να συμβάλλει μέσα από την αυτό-εκπαίδευση, στην επαγγελματική ανάπτυξη των αισθητικών, στην κατανόηση της χρησιμότητας του σύγχρονου Management Marketing και τη δυνατότητα εφαρμογής της νέας αυτής γνώσης.

Ο συγγραφέας του βιβλίου, διαθέτοντας βαθιά γνώση του κλάδου και της επιστήμης του Marketing, εκφράζει απόλυτα την πεποίθησή του, ότι θα αυξήσει τις επαγγελματικές ικανότητες των επαγγελματιών του κλάδου, συμβάλλοντας στην επαγγελματική τους ανάπτυξη καθώς και στην ανάπτυξη των πωλήσεων και των κερδών τους, ιδιαίτερα σε μια περίοδο κρίσεως.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ενεργητικό του Βασίλη Γαλάνη, πέραν της εμπειρία του στην οργάνωση, το marketing και την διαφήμιση πολυδύναμων μονάδων αισθητικής, συμπεριλαμβάνεται και η συγγραφή άλλων επτά επιστημονικών βιβλίων, γύρω από θέματα marketing και franchising.

Πέραν των άλλων, το νέο αυτό εγχειρίδιο καλύπτει θέματα όπως, η σωστή εξυπηρέτηση πελατών με προϊόντα και υπηρεσίες, διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών στο ινστιτούτο, τύπους πελατών και τεχνικές αντιμετώπισής τους κατά τη διαδικασία ενημέρωσης, τεχνικές αποτελεσματικής πώλησης υπηρεσιών και προϊόντων, τεχνικές επικοινωνίας και γλώσσας του σώματος κατά τη διαδικασία ενημέρωσης των πελατών, τεχνικές προώθησης καλλυντικών, θέματα μάρκετινγκ και κατάρτισης προϋπολογισμού για τα κέντρα, τεχνικές αντιμετώπισης αντιρρήσεων των πελατών καθώς και επαγγελματικές τεχνικές διαχείρισης των παραπόνων των πελατών.

Η αξία του εγχειριδίου και της τεχνογνωσίας που εισαγάγει, είναι 90 €.

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες απευθυνθείτε στον κ. Βασίλη Γαλάνη,
698 055 8496, e-mail: vasgalanis@gmail.com  .