Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Recruitment / Προσλήψεις Προσωπικού

Η προσέλκυση, η αξιολόγηση και η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, είναι μια ουσιαστική και ιδιαίτερα σημαντική διαδικασία γα την απρόσκοπτη, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία κάθε μονάδας του κλάδου Καλλωπισμού. 

Η υπηρεσία απευθύνεται σε πολυδύναμα Κέντρα Αισθητικής και Αδυνατίσματος, Spa, Μονάδες Καλλωπισμού, Ιατρικής Αισθητικής καθώς και Εταιρίες Κατασκευής ή  Εισαγωγής & Εμπορίας Επαγγελματικών Καλλυντικών και Μηχανημάτων. 

Για την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, σταθμίζονται πάντα οι ιδιαίτερες απαιτήσεις της κάθε μονάδας, τα κριτήρια, ο βαθμό εξειδίκευσης, οι οργανωτικές ανάγκες και οι απαιτήσεις της θέσης. 

Εχέγγυο της επιτυχίας αποτελεί η μακρόχρονη καριέρα και εμπειρία μου σε πολλές διευθυντικές θέσεις πολλών επιχειρήσεων και η εξειδίκευσή μου στον κλάδο.

Η υπηρεσία παρέχεται με ταχύτητα, συνέπεια και την ενεργό συμμετοχή μου σε όλα τα στάδια της διαδικασίας έως την πρόσληψη.

Η εξειδίκευσή μου στον κλάδο του Καλλωπισμού, της Εκπαίδευσης και των Υπηρεσιών γενικότερα, μου επιτρέπει να καλύπτω άμεσα τις ανάγκες μιας συνεργαζόμενης επιχείρησης σε υποψήφιους συνεργάτες όπως, αισθητικούς, τεχνικούς νυχιών, μακιγιέρ/ μακιγιέζ, ποδολόγους, spa therapists, spa managers, receptionist, διαιτολόγους, δερματολόγους, στελέχη εκπαίδευσης, πωλητές, κ.α. ειδικότητες.

Εάν είστε εργαζόμενοι των παραπάνω ειδικοτήτων και ενδιαφέρεστε για ένα νέο περιβάλλον εργασίας, επικοινωνήστε μαζί μου για την αποστολή του βιογραφικού σας και την πραγματοποίηση μιας συνάντησης για την θέση εργασίας που αναζητάτε.


Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com