Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Απο το Marketing Υπηρεσιών στο Marketing Εμπειριών

 


✔️ Μετατρέψτε κάθε προγραμματισμένο Ραντεβού μιας πελάτισσας ή ενός πελάτη για τη λήψη μιας υπηρεσίας μετά από την αγορά ενός προγράμματος, σε μια "Εμπειρία" & όχι σε μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα χωρίς κανένα πια ενδιαφέρον.

✔️ ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ: Αναδείξτε Ανάγκες. Διαγνώστε προσδοκίες. Κάντε Προτάσεις, Επιβεβαιώστε αποτελέσματα!

✔️ Η Αισθητικός / Ιατρός που υλοποιεί το πρόγραμμα, πέραν της ορθής εκτέλεσης και εφαρμογής του πρωτοκόλλου της Θεραπείας, θα πρέπει να εξηγήσει το σχήμα, την πορεία του προγράμματος, τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα εφαρμογής και πολλούς ακόμη κρίσιμους παράγοντες που θα συμβάλλουν όχι μόνο στη συνέχιση του προγράμματος αλλά στην επέκτασή του και την επαναγορά άλλων υπηρεσιών.

✔️ Φανταστείτε μια πελάτισσα που μόλις αγόρασε ένα Πρόγραμμα Λιποδιάλυσης και Σύσφιξης π.χ. με RF δηλαδή ένα πακέτο 6 ή 8 θεραπειών ανάλογα με το είδος του μηχανήματος και το πρωτόκολλο του προμηθευτή. Έστω ότι η κάθε συνεδρία με το πρωτόκολλο κυμαίνεται στα 30 ή 40 λεπτά. Σκεφτείτε πόσος "επικοινωνιακός χρόνος" υπάρχει σε κάθε Συνεδρία που θα μπορούσε να συμβάλει στην διερεύνηση & περαιτέρω ικανοποίηση αναγκών της /του πελάτισσας/ τη, αλλά & στην ανάπτυξη των πωλήσεων της επιχείρησής σας. Ανάγκες που ενδεχομένως δεν αποκάλυψε σε μια αρχική συνάντηση ενημέρωσης,

γιατί έκανε focus (ιεράρχηση αναγκών ) στη λιποδιάλυση και σύσφιξη π.χ. στους Μηρούς. Παράλληλα όμως η /ο πελάτισσα /της, μπορεί να "αναγνωρίζει" ανάγκες οριστικής αποτρίχωσης λόγω έντονης ύπαρξης τριχοφυίας στα Πόδια.

✔️ Σκεφτείτε ότι εφόσον επισκέφθηκε μια/ έναν Ειδικό περιμένει διάγνωση & πρόταση από εσάς. Τι θα σκεφτεί /νιώσει αν το άτομο που του κάνει την παροχή Λιποδιάλυσης στους Μηρούς, δεν διαπιστώσει την ανάγκη αποτρίχωσης στους Μηρούς και δεν του προτείνει μια λύση; Οτι είναι αδιάφορο.

✔️ Αν παράλληλα τρέχει με Χορηγούμενη μια Προσφορά σας στα social για οριστική αποτρίχωση με Laser (κόστος διαφήμισης για υποψήφιους πελάτες), δεν χάνεται μια Πώληση της προσφοράς στην ενεργή πελάτισσα /τη & μάλιστα χωρίς κόστος, με την ανάδειξη της ανάγκης από την πλευράς σας και την πρόταση λύσης ταυτόχρονα, & μάλιστα συμφέρουσας λόγω του ότι υπάρχει η Προσφορά;

-

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιαρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com