Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Πώς θα δοθεί η αποζημίωση ειδικού σκοπού - Διαδικασία για Εργαζόμενους και Εργοδότες, και στα Κέντρα Αισθητικής

Όπως είχα αναφέρει σε συνεργαζόμενα και μη Κέντρα, εφόσον μια επιχείρηση κλείσει με απόφαση κρατικής (δημόσιας) αρχής, απαλλάσσεται ο εργοδότης από την καταβολή μισθού, δεδομένου ότι αναστέλλει τις εργασίες του λόγω "ανωτέρας βίας".
Στο παραπάνω πλαίσιο θεσπίστηκε και δημοσιεύτηκε με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ο “ειδικός μηχανισμός στήριξης των εργαζομένων με σχέση εξαρτημένης εργασίας σε επιχειρήσεις - εργοδότες, των οποίων η λειτουργία έχει προσωρινά απαγορευθεί λόγω των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορωνοϊού COVID-19.
Χθες δημοσίευσα στη σελίδα μου το άρθρο 13 που είναι σαφές.
-
Το απλοποιώ ώστε να είναι ακόμη πιο κατανοητό. ΠΡΟΣΟΧΗ όμως και στις επισημάνσεις μου.

1. Τι κάνουν οι επιχειρήσεις - εργοδότες:

Οι επιχειρήσεις-εργοδότες στους οποίους επιβάλλεται ή έχει επιβληθεί το μέτρο της προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας, κατόπιν εντολής δημόσιας αρχής,
υποχρεούνται να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση στο Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.) ΕΡΓΑΝΗ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με την οποία δηλώνουν ότι η επιχείρησή τους τελεί υπό το καθεστώς προσωρινής απαγόρευσης λειτουργίας. Τα στοιχεία των ργαζομένων των επιχειρήσεων αυτών αντλούνται αυτόματα από το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.

2. Τι κάνουν οι εργαζόμενοι:

Οι εργαζόμενοι, οι οποίοι εργάζονται με σχέση εξαρτημένης εργασίας σε επιχειρήσεις- εργοδότες της παρ. 1, υποβάλλουν ατομικά υπεύθυνη δήλωση σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, που τηρείται για τον σκοπό αυτό στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Οι εργαζόμενοι δηλώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία, τα στοιχεία του προσωπικού τους τραπεζικού λογαριασμού (ΙΒΑΝ), καθώς και τα στοιχεία της επιχείρησης στην οποία εργάζονται, προκειμένου να συμπεριληφθούν στον ειδικό μηχανισμό στήριξης της παρ. 1.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

(*) Προφανώς η ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα θα ξεκινήσει να λειτουργεί τα επόμενα 24ωρα.

(**) Όσες/ όσοι μελέτησαν το άρθρο 13 θα δουν ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις. π.χ. στο "δ.) οι εργαζόμενοι, των οποίων η σχέση εξαρτημένης εργασίας δεν αναστέλλεται λόγω της απαγόρευσης λειτουργίας των επιχειρήσεων". Κατά την άποψή μου λοιπόν, εφόσον στο ΦΕΚ αναστολής λειτουργίας, αναφέρεται ότι "Στις επιχειρήσεις του παρόντος άρθρου δεν απαγορεύεται η διενέργεια εργασιών χωρίς την παρουσία κοινού", π.χ διοικητικές ή άλλες εργασίες, ενδεχομένως να μην υπάγονται στα παραπάνω, θέσεις εργασίας Υπαλλήλων Γραφείου, Ρεσεψιόν, αλλά μόνο θέσεις αισθητικών, τεχνικών νυχιών, κ.α. Άρα τα Κέντρα θα πρέπει να το δουν με τα Λογιστικά Γραφεία που συνεργάζονται

(***) Κέντρα που έχουν υπαχθεί σε προγράμματα ΕΣΠΑ, που προβλέπουν διαδικασίες αλλά κανόνες για τις μονάδες εργασίας, καθώς και άλλες παραμέτρους να εξετάσουν σε συνεργασία με την εταιρία που έκανε την μελέτη υπαγωγής στο ΕΣΠΑ, τυχόν διενέξεις εάν υπάρχουν

(****) Η ΠΝΠ θα εξειδικευτεί με υπουργική απόφαση. Επίσης γίνεται λόγος για "ασφαλιστική κάλυψη, έκτακτα επιδόματα και επιταγές κατάρτισης. Αυτό απαιτεί συστηματική ενημέρωση και πληροφόρηση.

Από τη σελίδα μου θα σας ενημερώνουμε υπεύθυνα και διαρκώς.

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020

Το πρώτο και μοναδικό εγχειρίδιο για το Marketing στα Ινστιτούτα Αισθητικής



«Marketing Management of Beauty Therapy Institutes»


Με αίσθημα ευθύνης προς το σύνολο των μονάδων του κλάδου Καλλωπισμού και την Σύγχρονη Επαγγελματία Αισθητικό, και με γνώμονα την ανάπτυξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των Ινστιτούτων Αισθητικής και των Πολυδύναμων Μονάδων του κλάδου, σας ανακοινώνω την Ε’ Έκδοση του βιβλίου μου για την Αποτελεσματική Διαχείριση, το Marketing και την Ανάπτυξη των Kέντρων με τον τίτλο "Beauty Therapy Management". 

Το Beauty Therapy Management  καλύπτει όλα τα θέματα που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση, τη σύγχρονη οργάνωση, το management, το marketing και τη διαδικασία ενημέρωσης / πώλησης στους υποψήφιους πελάτες των Κέντρων. Εστιάζει δηλαδή σε μια σειρά κρίσιμων κλειδιών / παραγόντων επιτυχίας που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας και την ανάπτυξή της.

Η νέα αυτή έκδοση, πρωτοπόρα και καινοτόμος,  αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο δουλειάς για  τη σύγχρονη Επαγγελματία Αισθητικό. Είναι εμπλουτισμένη με νέα στοιχεία, μεθοδολογίες και τεχνογνωσία, που αποτελούν προϊόν της πολύχρονης εμπειρίας μου στον κλάδο και της διαχρονικής συνεργασίας σε πανελλαδικό επίπεδο με δεκάδες Πολυδύναμα Ινστιτούτα Αισθητικής. Θα αποτελέσει στα χέρια σας ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων στην περίοδο που διανύουμε, την επιβίωση και την περεταίρω ανάπτυξή σας. Οι θεματικές ενότητες του εγχειριδίου, η οργάνωσή του και ο απτός και κατανοητός τρόπος μεταφοράς γνώσεων και δεξιοτήτων, θα υποστηρίξει όχι μόνο το δικό σας έργο αλλά και των συνεργατών σας και θα σας προσφέρει άμεσα πολύτιμα εφόδια, άμεσα εφαρμόσιμα.

Η νέα αυτή συγγραφική μου προσέγγιση, αποτελεί  απάντηση στα αιτήματα πελατών μου παλιών και νέων, καθώς και πολλών φορέων του κλάδου, για μια πιο δημιουργική συνεισφορά και συνέργιες που θα προσφέρουν μια αναπτυξιακή διέξοδο στον κλάδο.

Με βάση τα θετικά σχόλια όλων των αναγνωστών, καθώς και τις κριτικές από περιοδικά και portal του κλάδου στα οποία συχνά αρθρογραφώ, ο στόχος που θέτω για αυτή την Ε’ Έκδοση, είναι να πολλαπλασιάσω τα οφέλη για τους αναγνώστες μου, με μια σειρά νέων υπηρεσιών μου που θα συνοδεύουν την αγορά του Beauty Therapy Management, όπως:

  1. Δωρεάν τηλεφωνική Υποστήριξη (Business Coaching) και Επιχειρηματική Συμβουλευτική σε θέματα που σας απασχολούν
  2. Δωρεάν πληροφόρηση με στοιχεία ερευνών και μελετών για τις τάσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τον κλάδο, και καθοδήγηση για αποτελεσματική προώθηση, προβολή, τιμολόγηση,  σχεδιασμό προγραμμάτων και θεραπειών, κ.α. που θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο email σας
  3. Έκπτωση 30% στις προσφερόμενες υπηρεσίες Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής, εάν κι εφόσον αποφασίσετε να συνεργαστείτε μαζί μου σε περιοδική βάση
Η αξία του «Beauty Therapy Management», Professional Edition, της τεχνογνωσίας και των υπηρεσιών που το συνοδεύουν είναι 90 €.
Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο τηλ.: 698 055 8496, e-mail: vasgalanis@gmail.com .
Κατάθεση χρημάτων: Εθνική Τράπεζα 125-396005-64



Δωρεάν Συμβουλευτική & Tips, μπορείτε να λαμβάνετε από το Blog μου καθώς και από την Official Page στο Facebook:






Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων


Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com  
Mobile: 698 055 8496

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019

Αποτελέσματα Έρευνας για τα Καλλυντικά στο κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής

Ο Βασίλης Γαλάνης & το Beauty Therapy Management ανακοινώνουν την ολοκλήρωση μιας μεγάλης ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας για τα επαγγελματικά καλλυντικά στο κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής. 

Την επιστημονική επιμέλεια της έρευνας είχε ο Βασίλης Γαλάνης και η συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή εξειδικευμένων συνεργατών του. 

Το προφίλ της Έρευνας 

Δεδομένου των συνεργασιών με Κέντρα Αισθητικής σε πανελλαδικό επίπεδο, σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αγοράς των Κέντρων Αισθητικής ως προς τα επαγγελματικά καλλυντικά, ώστε να αποτυπωθούν οι απόψεις των Αισθητικών και οι προθέσεις τους και να σχεδιαστούν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές καθώς και η παροχή ορθών επιχειρηματικών συμβουλών.

Μεθοδολογική Προσέγγιση

Για την κάλυψη των στόχων της έρευνας πραγματοποιήθηκαν:
α.Ποσοτική Έρευνα στατιστικής φύσης με αναλογική εκπροσώπηση από κάθε νομό.
β. Ποιοτική έρευνα διερευνητικής φύσης για την ανίχνευση των προθέσεων και των στάσεων με τη μεθοδολογία των Focus Group και τη διεξαγωγή πέντε (5) ομαδικών συζητήσεων, με Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής. 

Η ποσοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το δίμηνο Μάρτιος 2019 - Απρίλιος 2019, σε δείγμα 390 Κέντρων Αισθητικής πανελλαδικά, με τη μέθοδο του δομημένου/προκαθορισμένου ερωτηματολογίου και της τηλεφωνικής συνέντευξης. 

Η ποιοτική έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Μάιος 2019 - Ιούνιος 2019.

Το Κοινό της Έρευνας

Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής, Αισθητικοί, τριών ηλικιακών ομάδων: α. 29 -39, β. 40 - 49, γ.50 - 59.

Εισαγωγή και Στόχος της Έρευνας

Πιο συγκεκριμένα τα ερευνητικά ζητούμενα συνοψίζονται ως εξής:

-Η κατανόηση του ευρύτερου περιβάλλοντος
-Η μέτρηση του ενδιαφέροντος για εισαγωγή νέων brand πέραν των προσφερόμενων για Λιανική Πώληση όσο και για νέες θεραπείες Καμπίνας
- Η αξιολόγηση των brand ενδιαφέροντος
- Η κατανόηση των δυναμικών που επιδρούν στην πρόθεση και στην απόφαση για την εισαγωγή μιας νέας μάρκας

Παράλληλα σταθμίστηκαν ποσοτικές μεταβλητές όπως:
- Ο αριθμός των διαφορετικών brand καλλυντικών ανά Κέντρο
- Ο αριθμός των προσφερόμενων brand στη Λιανική
- Ο αριθμός των προσφερόμενων brand στην Καμπίνα
- Το ύψος των αγορών τους ετησίως από τις εταιρίες/ προμηθευτές
- Ο τρόπος και η μεθοδολογία παραγγελιών/προμηθειών από τις εταιρίες
- Οι πωλήσεις καλλυντικών σε αξία ετησίως
- Το Μικτό Κέρδος στη μεταπώληση 
- Το ποσό που δαπανούν οι πελάτες των Κέντρων κατά Μέσο Όρο για αγορές μηνιαίως
- Τα κριτήρια αξιολόγησης των Αισθητικών για την τοποθέτηση ενός brand
- Τις διαφορετικές σειρές στις οποίες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση οι πελάτες (Σώματος, Προσώπου, Αντηλιακά, κ.α.)
- Τις κατηγορίες προϊόντων που κινούνται και δείχνουν προτίμηση οι πελάτες (αντιγηραντικές, κρέμες ματιών, προϊόντα καθαρισμού της επιδερμίδας, αδυνατιστικές κρέμες, κυτταρίτιδας, κ.α.).
- Οι προβλέψεις τους για τις πωλήσεις καλλυντικών το επόμενο έτος
-άλλα ποσοτικά στοιχεία

Γενικά συμπεράσματα/ευρήματα της έρευνας:

( Τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας απευθύνονται σε εταιρίες επαγγελματικών καλλυντικών που δραστηριοποιούνται στο κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής, σε επαγγελματικούς φορείς του κλάδου, δευτερευόντως σε Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής/e-shop καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να συγκρίνει το κανάλι διανομής των Κέντρων Αισθητικής με άλλα κανάλια διανομής. )

Τα Κέντρα Αισθητικής, και οι μεγαλύτερης ηλικιακές ομάδες, έχουν τελείως διαφορετικά κριτήρια επιλογής brand επαγγελματικών καλλυντικών για Λιανική και Καμπίνα. 
Σε μια φάση μετάβασης, αναζήτησης και "πίεσης" βρίσκεται περισσότερο η νεότερη ηλικιακή ομάδα των Αισθητικών 29-39 ετών. Η ηλικιακή ομάδα κυρίως των 40- 49 είναι σε μια φάση μετάβασης και αναζήτησης με σκοπό την παροχή νέων θεραπειών στην Καμπίνα και καλύτερου ποσοστού κέρδους τόσο στην Καμπίνα όσο και στη Λιανική.
Η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα των 50 - 59 παρουσιάζεται πιο απρόθυμη στην αλλαγή πρωτοκόλλων στην καμπίνα, αλλά σε μια φάση μετάβασης και αναζήτησης για προιόντα Λιανικής.

Το σύνολο των παραπάνω ηλικιακών ομάδων και σε μεγαλύτερα ποσοστά οι δύο νεότερες ηλικιακές ομάδες "αναγνωρίζουν" ότι τα Καλλυντικά δεν καθορίζουν την πορεία επιτυχίας του Κέντρου τους, εφόσον οι Πωλήσεις τους Λιανικής αντιπροσωπεύουν ένα μικρότερο ποσοστό τζίρου σε σχέση με το συνολικό, και για την Καμπίνα προσανατολίζονται στην παροχή υπηρεσιών κυρίως μέσω μηχανημάτων.

Η νεότερη ηλικιακή ομάδα των Αισθητικών (29 -39) αμφιταλαντεύεται μεταξύ των θέλω τους για "επώνυμες μάρκες", δραστικές θεραπείες, αποτελέσματα και του κόστους των θεραπειών καθώς και των απαιτούμενων προϊόντων λιανικής για τους πελάτες τους για την απόφαση εισαγωγής μιας νέας θεραπείας. 

Η εισαγωγή ενός νέου brand για την Καμπίνα στις δύο πρώτες ηλικιακές ομάδες αντιπροσωπεύει, νέα ενδιαφέροντα, νέες θεραπείες για τους πελάτες τους, νέες γνώσεις - εξέλιξη, προσδοκία για περισσότερες πωλήσεις, ευθύνες για την αποτελεσματικότητα των θεραπειών και των προϊόντων.
Για την τρίτη ηλικιακή ομάδα αντιπροσωπεύει ανανέωση, προσωπική ανάπτυξη, περισσότερο ψάξιμο,προβληματισμοί, αλλαγή συνηθειών και πρωτοκόλλων, ευθύνες, ευκαιρία για κερδοφορία και νέες πωλήσεις. Η τρίτη ηλικιακή ομάδα όμως γενικότερα είναι πιο απρόθυμη στην εισαγωγή νέων προϊόντων και θεραπειών, γιατί ενώ τους δημιουργεί προσδοκίες, παράλληλα τους φοβίζει...

Η διείσδυση "νέων προϊόντων"για τη Λιανική τείνει να είναι ανεξάρτητη από τις επιλογές στην καμπίνα δεν φαίνεται όμως να είναι ευκολότερη υπόθεση, εφόσον επηρεάζεται τόσο από τη φάση αναζήτησης στην οποία βρίσκεται κάθε Κέντρο Αισθητικής/ Ιδιοκτήτρια αλλά και από το μέγεθος και τη συνολική εικόνα του Κέντρου στην αγορά.

Η ανάγκη για αποτελεσματικές θεραπείες, ικανοποιητικά περιθώρια κέρδους και ικανοποιητικές πωλήσεις στην καμπίνα και στη λιανική είναι κοινή σε όλες τις ομάδες σε κάθε περίπτωση. 

Η "φάση αναζήτησης" νέων προϊόντων/θεραπειών στην οποία βρίσκεται κάθε Ιδιοκτήτρια Κέντρου Αισθητικής, εκφράζεται διαφορετικά ως προς την αναζήτηση λύσεων, τις επιλογές της, τον προσανατολισμό της και τη στάση της απέναντι σε επισκέψεις πωλητών, και λήψη ενημερωτικού υλικού.
Επιπλέον ανάλογα με τις δυνατότητες και τον κύκλο εργασιών του Κέντρου Αισθητικής, η ανάγκη για εισαγωγή νέων προϊόντων και θεραπειών γίνεται διαφορετικά αντιληπτή από τις Αισθητικούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εισαγωγή νέων θεραπειών και νέων προϊόντων τις περισσότερες φορές "φοβίζει" τις εργαζόμενες Αισθητικούς, ενώ παράλληλα στην συντριπτική πλειοψηφία των Κέντρων το προσωπικό δεν διαδραματίζει κανένα ρόλο στη λήψη αποφάσεων.

...Όμως, τα Κέντρα Αισθητικής, διαφέρουν μεταξύ τους ως προς τον προσανατολισμό, το εύρος των υπηρεσιών, τις θεραπείες και τα μηχανήματα που προσφέρουν, τον κύκλο εργασιών κι έτσι παρατηρήθηκαν διαφορετικές στάσεις και "τυπολογίες" σε σχέση με τις επιλογές καλλυντικών και θεραπειών ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε Κέντρου και την αποδοτικότητα που θέλουν, το εύρος των εναλλακτικών και των μηχανημάτων που έχουν, το χρόνο της θεραπείας σε σχέση με κάποιο μηχάνημα, τους στόχους που έχουν.

Ανεξαρτήτως λοιπόν της ηλικιακής ομάδας των Ιδιοκτητών/ Αισθητικών, τα αποτελέσματα της έρευνας συμπερασματικά καταδεικνύουν "τρεις διαφορετικές", "διακριτές ομάδες Αισθητικών". Η κάθε ομάδα έχει διαφοροποιήσεις στο προφίλ της σε σχέση με τις επιλογές τους για τα επαγγελματικά καλλυντικά, τον προσαναατολισμό, τους στόχους και άλλους παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων.

Συμπερασματικά το κοινό των επαγγελματιών Αισθητικών/ Κέντρων Αισθητικής, αποτελείται από υπο - ομάδες που δεν μοιράζονται κοινούς στόχους, απαιτήσεις και που προσδιορίζονται από διαφορετικές αξίες σε ότι αφορά τα επαγγελματικά καλλυντικά.

Τελικά οι όποιες επιλογές πραγματοποιούνται μέσα σε ένα πιο πολύπλοκο και πολυ - επίπεδο πλαίσιο, παράλληλα με όρους και κριτήρια βιομηχανικού μάρκετινγκ και διαφορετικά εναλλακτικά πλάνα, ανάλογα με τις τεχνολογικές δυνατότητες του κάθε Κέντρου Αισθητικής, το mix υπηρεσιών που προσφέρει, τον κύκλο εργασιών του και τη θέση του στην τοπική αγορά. 

Στοιχεία που απαιτούν και αναβαθμισμένο επίπεδο γνώσης και επαγγελματικής εκπαίδευσης πέραν της Αισθητικής από τα στελέχη πωλήσεων των εταιριών παραγωγής ή αντιπροσώπευσης επαγγελματικών καλλυντικών.

Από το σύνολο των συμμετεχόντων αναγνωρίστηκε σήμερα η πληθώρα των εναλλακτικών επιλογών σε σχέση με τα επαγγελματικά καλλυντικά. Από τους περισσότερους αναγνωρίζεται σχετική ασάφεια και έλλειψη επαρκούς ενημέρωσης για τις διαφορετικές μάρκες/brand.

Ανάλογα με την "τυπολογία" και το εύρος των υπηρεσιών κάθε Κέντρου η χαρτογράφηση των επιλογών γίνεται με διαφορετικό τρόπο με βάση δύο άξονες, σε τελείως διαφορετικές κατευθύνσεις. Δυο διαφορετικές διαστάσεις που είναι αντιστρόφως" ανάλογες.

Η έρευνα ανέδειξε ότι δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια διαφοροποίησης πέρα από τη συνολική εικόνα κάθε μάρκας που απευθύνεται στα Κέντρα Αισθητικής και επικοινωνείται από βασικά στοιχεία ταυτότητας. Είναι λίγες οι μάρκες που έχουν διαφοποποιηθεί ή χαρακτηρίζονται ως απολύτως εξειδικευμένες. 

Από την άλλη οι Ιδιοκτήτριες των Κάντρων Αισθητικής δεν εξαντλούν όλες τις δυνατότητες διερεύνησης, έτσι ώστε να καταλήξουν "συνειδητά" σε συγκεκριμένες εναλλακτικές.

Πολλές φορές στην πράξη η εισαγωγή μιας νέας σειράς καλλυντικών στο Κέντρο Αισθητικής γίνεται βάσει εξωγενών παραγόντων, παρότρυνση, συμβουλή από φίλη Αισθητικό, "ακούσματα", κόστος, αντίληψη για την εξειδίκευση μιας σειράς.
Λόγω έλλειψης κριτηρίων "ποιότητας" και διαφοροποίησης παρατηρείται και μειωμένη πιστότητα και έλλειψη συναισθηματικής σχέσης, ειδικότερα στις πιο φθηνές μάρκες και περισσότερο στα προϊόντα που προορίζονται για Λιανική Πώληση.

Για τις πιο ακριβές μάρκες η διαδικασία αξιολόγησης μεταβάλλεται και πέραν της συλλογής κριτικών και σχολίων από το επαγγελματικό περιβάλλον (φίλες, συναδέλφους Αισθητικούς), και η αγοραστική διαδικασία διευρύνεται με επίσκεψη στο site ή τις εγκαταστάσεις της εταιρίας για διαμόρφωση προσωπικής άποψης, η τελική όμως επιλογή εξαρτάται από τη συνολική εικόνα σε συνδυασμό με την "πειστικότητα" της πώλησης από την εταιρία.

Η έρευνα προσδιόρισε τα βασικά οφέλη που ζητούν οι Αισθητικοί/Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής απo μια μάρκα καλλυντικών και τα επιπλέον οφέλη που ζητούν από την εταιρία με την οποία θα συνεργαστούν. Προσδιορίστηκε επίσης ο βαθμός σημαντικότητας των χαρακτηριστικών/οφέλη μιας μάρκας και η βαρύτητες των κριτηρίων επιλογής.

Στο πλαίσιο της έρευνας μετρήθηκε η αναγνωρισιμότητα των διαφορετικών μαρκών/brands που απευθύνονται στον κλάδο των Κέντρων Αισθητικής.
Επιπλέον χαρτογραφήθηκαν οι προσφερόμενες μάρκες με βάση τον αντιλαμβανόμενο χαρακτήρα τους όπως επικοινωνούνται σε βάθος χρόνου, και αποτυπώθηκε η συνολική γνώμη για επιμέρους μάρκες, καθώς και αξιολόγηση της εικόνας των επικρατέστερων μαρκών.

Με βάση τη συνολική εικόνα αλλά και την έλλειψη ενημέρωσης για κάποιες μάρκες, προέκυψαν οι βασικές ομάδες όπως τις αντιλαμβάνονται οι επαγγελματίες Αισθητικοί του κλάδου (πλήρεις σειρές, εξειδικευμένα, leaders, followers, ελίτ, εδραιωμένα, τύπου επαγγελματικά).
Στο πλαίσιο της έρευνας πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση της εικόνας διαφορετικών μαρκών/brands σε σχέση με τα κριτήρια αξιολόγησης αυτών από τις επαγγελματίες Αισθητικούς.

Οι ενδιαφερόμενοι για τα αναλυτικά αποτελέσματα να απευθύνονται:

Beauty Therapy Management
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com




Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

Χριστουγεννιάτικη Προσφορά για το βιβλίο Beauty Therapy Management

BEAUTY THERAPY MANAGEMENT
OPERATION MANUAL ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Το πρώτο και μοναδικό εγχειρίδιο για το Marketing Management των Κέντρων Αισθητικής

Σκοπός του Εγχειριδίου:

Σκοπός του Beauty Therapy Management είναι να αποτελέσει ένα εργαλείο εφαρμογής διαδικασιών και μεθόδων Marketing Management, &  Οργάνωσης, απαραίτητο στη σύγχρονη Επαγγελματία Αισθητικό, προκειμένου αυτή να ανταποκριθεί με επιτυχία στις προκλήσεις της αγοράς, τον ανταγωνισμό και τις απαιτήσεις των πελατών, επιτυγχάνοντας τους στόχους της  και μεγιστοποιώντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση των πελατών της, την αύξηση των πωλήσεων, του πελατολογίου της και του τζίρου της. Το manual είναι προϊόν της εικοσαετούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας μου στον κλάδο και αποτελεί όχι απλά ένα σύγγραμμα, αλλά ένα «σύστημα τεχνογνωσίας εν λειτουργία».

Σε ποιους απευθύνεται: 

Το Beauty Therapy Management απευθύνεται σε Ιδιοκτήτριες Ινστιτούτων Αισθητικής & Αισθητικούς, που χρειάζονται ολοκληρωμένες γνώσεις προκειμένου να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στην οργάνωση και τη διαχείριση ενός Ινστιτούτου με σύγχρονες μεθοδολογίες Marketing, καθώς και στην επικοινωνία και τις τεχνικές πωλήσεων, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητά τους. Επιπλέον απευθύνεται στους συνεργάτες της, εφόσον μπορεί να αποτελέσει ένα «εργαλείο εκπαίδευσης» των συνεργατών του Ινστιτούτου.

Το Beauty Therapy Management είναι δομημένο σε μια πολυτελή έκδοση με κινητά φύλλα και κατ’ αυτό τον τρόπο διευκολύνει στην:
Μελέτη του αλλά και στην Εκπαίδευση των συνεργατών που μπορούν να λαμβάνουν copy’s συγκεκριμένων ενοτήτων, όπως τεχνικές πωλήσεων και επικοινωνίας, γλώσσα του σώματος, συμπεριφοράς, διαδικασιών, κ.α.

Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ. Marketing Consultant & Διαφήμισης, Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αδυνατίσματος και Κέντρων Αισθητικής σε όλη την Ελλάδα, Εισηγητής Σεμιναρίων και Συγγραφέας 7 επιστημονικών βιβλίων στο χώρο του marketing από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Σταμούλη,  με δεκάδες άρθρα, δημοσιεύσεις και έρευνες στον οικονομικό και κλαδικό τύπο.

Επιπλέον:

Οι αγοραστές του βιβλίου, λαμβάνουν δωρεάν πληροφόρηση – εργαλεία δουλειάς, όπως έρευνες για τον κλάδο, την αγορά καλλυντικών, τη διαφήμιση και τις καταναλωτικές τάσεις.
Ακόμη οι αγοραστές του manual, συμμετέχουν με έκπτωση 35%  στα σεμινάρια Πωλήσεων και Ποιοτικής Εξυπηρέτησης του Βασίλη Γαλάνη.

Αξία: ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ €65, ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ €90, με δωρεάν αποστολή με εταιρία ταχυμεταφοράς.           

Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό Δικαιούχου: 
Εθνική Τράπεζα- Αρ. Λογ.: 125-396005-64
IBANGR 2501101250000012539600564

Η προσφορά ισχύει μέχρι 23 Δεκεμβρίου 2019.

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες, απευθυνθείτε στο τηλ.: 6980 558496 
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

“BEAUTY THERAPY MANAGEMENT” ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ!


ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING MANAGEMENT                     
ΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ.

Αν είστε επαγγελματίας Αισθητικός, εργαζόμενη σε Ινστιτούτο Αισθητικής,  φοιτήτρια/της ΤΕΙ Αισθητικής ή απόφοιτος, τότε το βιβλίο “Beauty Therapy Management” θα σας βοηθήσει να οργανώσετε αποτελεσματικά το Ινστιτούτο σας κάνοντας το επόμενο βήμα για την ανάπτυξή του αλλά και την καριέρα σας!  Άλλωστε,  κύριος στόχος του “Beauty Therapy Management” είναι, η ανάπτυξη των απαιτούμενων δεξιοτήτων στην επικοινωνία, τις τεχνικές πώλησης, την ποιοτική εξυπηρέτηση, το σύγχρονο marketing και γενικότερα η διεύρυνση των προσφερόμενων υπηρεσιών κάθε σύγχρονης επαγγελματία Αισθητικού, με όρους ποιότητας, συμβάλλοντας ουσιαστικά  στην  επαγγελματική της εξέλιξη γενικότερα και την ανάπτυξη του Ινστιτούτου της.

Οι σύγχρονες τάσεις της αγοράς και το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στην αγορά του κλάδου, καθιστά την επαγγελματική επιμόρφωση και εξειδίκευση στους παραπάνω τομείς καθώς και την ανάπτυξη σχετικών επαγγελματικών δεξιοτήτων απόλυτα απαραίτητες και αναγκαίες. Κατ’ αυτό τον τρόπο, το “Beauty Therapy Management” θα προσφέρει ένα επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη λειτουργία του δικού σας Κέντρου Αισθητικής και γενικότερα στον τομέα εργασίας σας, εφόσον αποτελεί το πληρέστερο και μοναδικό manual για την επικοινωνία, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο Ινστιτούτο Αισθητικής, βασιζόμενο στην μακρόχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία του Βασίλη Γαλάνη στην οργάνωση, ανάπτυξη και το marketing management μεγάλων μονάδων του κλάδου σε όλη την Ελλάδα.

Οι αναγνώστες του “Beauty Therapy Management” θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με τις βασικές πρακτικές δεξιότητες και τις τεχνικές στην διαπροσωπική επικοινωνία με τον πελάτη, τις πωλήσεις υπηρεσιών και καλλυντικών και τη σωστή χρήση της γλώσσας του σώματος. Η κατανόηση των διαφορετικών τύπων πελατών και ο κατάλληλος τρόπος αντιμετώπισής τους, καθώς και ο αποτελεσματικός χειρισμός των αντιρρήσεων των πελατών σε προτάσεις πωλήσεων, θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε κατακόρυφα την αποτελεσματικότητά σας στις πωλήσεις. Οι διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών στις καμπίνες και όλα τα μυστικά για την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών σας και την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων, θα σας προσφέρουν επίσης πολύτιμα πρακτικά και εφαρμόσιμα εργαλεία.  Το “Beauty Therapy Management” θα σας προσφέρει ακόμη περεταίρω γνώση, προκειμένου να κατανοήσετε την αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός οργανωμένου marketing και sales plan για το Ινστιτούτο σας, συμβουλευτική για τις διαδικασίες εκπόνησης του καθώς και για την κατάρτιση ενός προϋπολογισμού  εσόδων και εξόδων της επιχείρησής σας, με απλά και κατανοητά βήματα. Επιπλέον θα σας προσφέρει πολύτιμα εφόδια για την αποτελεσματικότερη οργάνωση των πωλήσεων υπηρεσιών και καλλυντικών στο ινστιτούτο σας αλλά και για το visual merchandising καλλυντικών, υπηρεσιών και τεχνολογίας/μηχανημάτων/θεραπειών.

Αποκτήστε τώρα το “Beauty Therapy Management”. Η αξία του είναι 90€ και παρέχεται δωρεάν αποστολή με κούριερ. 

Περισσότερες πληροφορίες: Βασίλης Γαλάνης, Marketing Consultant, Συγγραφέας, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, τηλ.: 698 055 8496
, e-mail: vasgalanis@gmail.com  

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Ομιλία στο 42ο Διεθνές Συνέδριο της CIDESCO HELLAS

Ομιλία στο πλαίσιο του επιστημονικού προγράμματος του 42ου Συνεδρίου της CIDESCO HELLAS, πραγματοποίησε ο Βασίλης Γαλάνης, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019, με Θέμα: "Έξι τρόποι να απογειώσετε τις πωλήσεις σας - Αυτοαπασχολούμενη, Μικρομεσαία Επιχείρηση, προβλήματα και προοπτικές του αύριο". Το 42ο Συνέδριο, πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Αμαλία στην Αθήνα (Σύνταγμα) από 22 έως 24 Νοεμβρίου 2019.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας παρουσιάστηκαν και αναδείχθηκαν τα εξής θέματα:

1. Η αναγκαιότητα της Οργάνωσης των Πωλήσεων, της διατήρησης των υφιστάμενων πελατών και της επανεκκίνησης των κινούμενων και παλιών πελατών, η χρησιμότητα των Εσωτερικών Πωλήσεων, και άλλες χρήσιμες πρακτικές που οδηγούν σε νέες πηγές εσόδων και στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων των υπηρεσιών ενός Κέντρου Αισθητικής.
2. Η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα της εκπαίδευσης των Αισθητικών σε θέματα Επικοινωνίας με τον Πελάτη, Τεχνικών Πωλήσεων και Ενημέρωσης Πελατών, Τεχνικών Πωλήσεων Καλλυντικών, Εσωτερικών Πωλήσεων και η συνεισφορά της εκπαίδευσης στην αύξηση των ενάρξεων νέων πελατών και των πωλήσεων.
3. Η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα της τηλεφωνικής επικοινωνίας και του Telemarketing και η χρησιμότητά του στην επανεκκίνηση παλιών πελατών, την αύξηση των αφίξεων και την αύξηση των πωλήσεων των παρεχόμενων υπηρεσιών ενός Ινστιτούτου Αισθητικής.
4. Η συνεισφορά μια σωστής SMS Camp. και του Mobile Marketing στις πωλήσεις καθώς και της αποστολής ελκυστικών News Letters.
5. Η συνεισφορά της σωστής On Line παρουσίας του Ινστιτούτου Αισθητικής και του Digital Marketing στην αύξηση των πωλήσεων των υπηρεσιών του.
6. Η σωστή παρουσία και διαφήμιση στα Social Media και ειδικότερα σε Facebook & Instagram, η προβολή μέσω Coogle Adwords και η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για αύξηση των πωλήσεων.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης αναφέρθηκαν παραδείγματα και ορθές πρακτικές.

Κατά το δεύτερο μέρος της παρουσίασης αναφέρθηκαν τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αισθητικός ως αυτοαπασχολούμενη και επιχειρηματίας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης και οι προοπτικές ανάπτυξης.
Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν και επισημάνθηκαν ορθές και ενδεδειγμένες λύσεις για τα παρακάτω θέματα:
1. Κοστολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών
2.Τιμολόγηση υπηρεσιών και επιλογή μεθόδου τιμολόγησης
3.Προβλήματα χρηματοδότησης και ΕΣΠΑ
4. Διαδοχή: Προετοιμασία - Προγραμματισμός και Εκπαίδευση κατά το στάδιο της διαδοχής
5. Business Plan, Marketing Plan, Διαφήμιση.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας, 
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496 


Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Εκπόνηση Marketing Plan για Πολυδύναμα Ινστιτούτα Αισθητικής & Αδυνατίσματος

Για την επίτευξη της Ανάπτυξης και την αύξηση της Ανταγωνιστικότητας των μονάδων, προτείνεται η εκπόνηση ενός Marketing Plan, που θα καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες της μονάδας και θα προσφέρει μια σειρά από συγκριτικά πλεονεκτήματα και στρατηγική κατεύθυνση σε ετήσια βάση.

Η διαδικασία αυτή σκοπεύει στη σωστή προετοιμασία και ανάπτυξη των Marketing & Sales Plan για λογαριασμό των Ινστιτούτων. 

Η σημασία της τήρησης της διαδικασίας είναι διπλή γιατί:
1. Τα Marketing & Sales Plan είναι βασικά εργαλεία για τον προγραμματισμό των πωλήσεων και της ευρύτερης επικοινωνίας του κέντρου με την τοπική αγορά.
2. Η ανάλυση των δυνατών και των αδύνατων σημείων του κέντρου επισημαίνει τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει το κέντρο για να έχει επιτυχή λειτουργία.

  • Ο κρισιμότερος παράγοντας που προσδιορίζει την επιτυχημένη πορεία και την αυξανόμενη κερδοφορία ενός κέντρoυ, είναι ο έγκαιρος προγραμματισμός των προωθητικών ενεργειών, της επικοινωνίας και της επαφής με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες. 
Η έγκαιρη προετοιμασία του Marketing & Sales Plan, προσδιορίζει  τους στόχους και τις ενέργειες με ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα για το έτος που ακολουθεί.

Για την επιτυχή υλοποίηση των προτεινόμενων πλάνων, διαμορφώθηκε μια σειρά δωρεάν εξειδικευμένων υπηρεσιών επιχειρηματικής συμβουλευτικής σε θέματα marketing, που καλύπτουν τις οργανωτικές αδυναμίες των μονάδων του κλάδου καλλωπισμού για την εφαρμογή του και την έλλειψη εξειδικευμένων στελεχών marketing.



Η εκπόνηση του Marketing Plan, γίνεται μετά από συστηματική διάγνωση, ανάλυση και διερεύνηση,  σε απόλυτη συνεργασία με τη Διοίκηση της μονάδας και είναι δε απόλυτα συμβατό με τους στόχους της μονάδας. Οι στόχοι και οι στρατηγικές συζητούνται διεξοδικά και αντικατοπτρίζουν την ανάπτυξη που επιθυμούμε.

Το Marketing Plan παρουσιάζεται στη Διοίκηση της μονάδας και μετά από επανεξέταση/έγκρισή του, ξεκινά η διαδικασία υλοποίησής του.

Το Marketing Plan παρακολουθείτε σε μηνιαία βάση και επανεξετάζεται σε 4μηνιαία και σε 6μηνιαία βάση με την απαραίτητη αναπροσαρμογή στόχων, στρατηγικών και κινήσεων και πάντα σε συνάρτηση με τον προυπολογισμό του Κέντρου.

Η Εκπόνηση Marketing Plan & Sales Plan  περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα παρακάτω:

- Αποτέλεσμα περσινής χρονιάς - προηγούμενων ετών/ Αξιολόγηση Χαρτοφυλακίου Υπηρεσιών
- Χαρακτηριστικά τοπικής αγοράς – σημαντικές αλλαγές.
- Ανάλυση Ανταγωνισμού
- Ανάλυση δυνατών & αδύνατων σημείων του κέντρου καθώς και ευκαιριών ή απειλών σε τοπικό επίπεδο (SWOT Analysis)
- Στρατηγική επόμενου έτους & πλάνο ανάπτυξης.
- Στόχοι πωλήσεων (Sales Plan και άλλους κρίσιμους παράγοντες, π.χ. βελτίωση του επίπεδου εξυπηρέτησης πελατών, αύξηση των πωλήσεων, θέματα εκπαίδευσης. οργανωτικές βελτιώσεις, θέματα πληροφόρησης, παρακίνηση προσωπικού).
- Εξυπηρέτηση πελατών
- Στρατηγική Επικοινωνίας & Διαφήμισης
- Media Plan
- Προωθητικές ενέργειες σε τοπικό ή πανελλαδικό επίπεδο (Promotion Plan ανά μήνα)
- Διάφορες ενέργειες π.χ. εκπαίδευση.
- Χρονοδιάγραμμα ενεργειών/Προτάσεις
- Προσαρτήματα (Στρατηγική Επικοινωνίας, Διαφημιστική & Δημιουργική Στρατηγική)

Επιπλέον για τη σωστή εφαρμογή των πλάνων και λόγω της οργανωτικής αδυναμίας των περισσότερων μονάδων που δεν διαθέτουν εξειδικευμένα στελέχη marketing, παρέχεται δωρεάν ένα απόλυτα εξειδικευμένο πακέτο συνοδευτικών υπηρεσιών επιχειρηματικής συμβουλευτικής και Marketing Consulting.

Πιο αναλυτικά:

> Μηνιαία παρακολούθηση του πλάνου και καθοδήγηση ώστε να διαφυλαχθεί η τήρηση και σωστή εφαρμογή των πλάνων που έχουν τεθεί και η υλοποίηση των στόχων.
> Δωρεάν μηνιαίες συναντήσεις, 1/ μήνα στην έδρα της μονάδας 
> Μηνιαία παρακολούθηση του πλάνου και παροχή υποστήριξης και επιχειρηματικής συμβουλευτικής όπου κρίνεται αναγκάιο
> 4μηνιαία και 6 μηνιαία αξιολόγηση, και τυχόν αναπροσαρμογές/αναθεωρήσεις
> Στρατηγική Επικοινωνίας & Δημιουργικές Προτάσεις για έντυπη, ραδιοφωνική και τηλεοπτική διαφήμιση
> Eπιμέρους Προτάσεις για Ad Hoc κινήσεις, promo events, promotion, news letters, κ.α.
> Σχεδιασμός Google, Facebook & SMS Campaigns σε μηνιαία βάση καθώς και Post για τη Facebook Page του Κέντρου και διαχείριση Social Media.
> Δελτία Τύπου, αφιερώματα κ.α. για τα media
> Δωρεάν εκπαίδευση του προσωπικού με δύο κύκλους σεμιναρίων σε θέματα Τεχνικών Πωλήσεων Υπηρεσιών, Καλλυντικών & Τεχνικών Επικοινωνίας με έμφαση στην ανάπτυξη εσωτερικών πωλήσεων, Α &  Β' Πώλησης & Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών & Πώλησης Ολικής Ποιότητας, διάρκειας 8 ωρών ο καθένας



Για περισσότερες πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας, 
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496