Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Η χρησιμότητα του σχεδίου γνώσης για ένα κέντρο αισθητικής



Σχέδιο γνώσης ενός Brand πανελλαδικής τοποθέτησης.
Ένα δύσκολο case studies!


Καταρτίστε ένα σχέδιο γνώσης για το ινστιτούτο σας. Θα σας χρειαστεί για την εκπαίδευση του προσωπικού σας και την εξασφάλιση ομοιογένειας στην παροχή υπηρεσιών. Οι ιδιοκτήτες της αλυσίδας που αναφέρω, είχαν εμπλακεί σε ένα μη αποδοτικό σύστημα franchising κατά τη δημιουργία των καταστημάτων τους. Μετά την τοποθέτησή τους στις τοπικές αγορές, αντιμετώπισαν τα εμφανή συμπτώματα και τις επιπτώσεις από τις ανταγωνιστικές τους επιχειρήσεις. Ως εκ τούτου στράφηκαν στη συμβουλευτική αγορά.
Όταν ανέλαβα τα κέντρα της αλυσίδας, είχα να αντιμετωπίσω τα εξής: Μετά από ένα "αποτυχημένο" σύστημα franchising, μιας αλυσίδας με πανελλαδική τοποθέτηση, το πρόβλημα ήταν η ανομοιογένεια των καταστημάτων της αλυσίδας. Σε όλα τα επίπεδα. Αυτό υπήρξε το πρώτο εμφανή πρόβλημα που συνάντησα. Ως εκ τούτου η τυποποίηση των συνθηκών λειτουργίας και η θεσμοθέτηση διαδικασιών ήταν το πρώτο βήμα για την επίτευξη των στόχων μου και των στόχων των κέντρων. Αρχικά, πέραν της εικόνας εστίασα στην λειτουργία και την εκπαίδευση του προσωπικού τους. Ευτυχώς απέφυγα τον εμφανή σκόπελο, της τυποποίησης της εικόνας και μόνον σε αυτό το στάδιο.
Πήρε τουλάχιστον ένα χρόνο η κατάρτιση και εμπέδωση της φιλοσοφίας με απτά όμως αποτελέσματα, εφόσον η εφαρμογή του αντίστοιχου προγράμματος, μας επέτρεψε με τοπική προβολή με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και πελατών άλλων κέντρων, να διεκδικούμε και να κατέχουμε πάνω από το 50% της τοπικής αγοράς, συμπεριλαμβνομένης της παρουσίας ανταγωνιστικών κέντρων στις τοπικές αγορές, με πανελλαδική προβολή. 
Η υιοθέτηση ενός αντίστοιχου σχεδίου και η κατάρτισή του μου πήρε πολύ χρόνο, αποτέλεσε όμως εργαλείο δουλειάς και μέσο παροχής υπηρεσιών ποιότητας και ιδίων προδιαγραφών από όλα τα κέντρα. Με την προσθήκη ορισμένων τροποποιήσεων σας καταθέτω ένα ενδεικτικό μέρος του σχεδίου γνώσης (που περιελάμβανε περισσότερες από 100 ερωτήσεις), για να αναπτύξετε και να καταρτίσετε ένα σχέδιο γνώσης για το δικό σας ινστιτούτο αισθητικής, προσαρμοσμένο στη δική σας τεχνολογία, με τη δική σας τεχνογνωσία και πάντα με γνώμονα τη δική σας επιστημονική άποψη.

1) Τι είναι τα (;) και πως λειτουργούν ;
2) Πόσα χρόνια λειτουργούν τα (;) στην Ελλάδα και πόσα στο (;);
12) Πόσα κιλά μπορώ να χάσω στα (;) και πόσο χρόνο διαρκεί ένα πρόγραμμα ;
13) Πως μπορώ να χάσω πολλά κιλά ;
14) Θα έχω σίγουρο αποτέλεσμα ;
30) Τι ενέργειες γίνονται κατά την λήψη ενός τηλεφώνου από υποψήφια πελάτισσα ;


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1) Τα (;) είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα επιστημονικών διαιτολογικών κέντρων αδυνατίσματος και αισθητικής .Είναι πραγματικά τα πρώτα κέντρα που παρέχουν ολοκληρωμένη φροντίδα στον τομέα του αδυνατίσματος , της αισθητικής περιποίησης προσώπου και σώματος καθώς κι στον τομέα της αποτρίχωσης με laser. Με παράδοση πολλών ετών , 25 χρόνια πετυχημένης παρουσίας στη χώρα μας και διεθνή παρουσία , αποτελούν σήμερα μια απόλυτα επιστημονική πρόταση στο χώρο του αδυνατίσματος και της ομορφιάς .

2) Τα (;) είναι πραγματικά τα πρώτα επιστημονικά διαιτολογικά κέντρα αδυνατίσματος και αισθητικής. Λειτουργούν έχοντας πίσω τους μια παράδοση 25 ετών , διεθνής παρουσία , υπερσύγχρονα καταστήματα και χιλιάδες μέλη σε όλη την Ελλάδα. Λειτουργούμε στον Νομό (;) από τον Φεβρουάριο του (;) υπό την διεύθυνση της κυρίας (;)που διαθέτει μεγάλη εμπειρία και (;) χρόνια πετυχημένης παρουσίας στα (;)
12) Τα (;) με την σύγχρονη τεχνολογία που διαθέτουν και την κατάλληλη διαιτολογική υποστήριξη αποτελούν την πρώτη επιλογή στα λίγα περιττά κιλά, στα πολλά κιλά ακόμη και στο πρόβλημα της παχυσαρκίας. Κάθε μέλος μας αντιμετωπίζεται ξεχωριστά και σχεδιάζονται ειδικά για αυτό προσωπικά προγράμματα. Ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε ατόμου κυμαίνεται και η διάρκεια του προγράμματος. Κατά αυτόν τον τρόπο υπάρχουν προγράμματα που ξεκινούν από ένα μήνα έως και ένα χρόνο.

13) Στα (;) δίνουμε συστηματική και οριστική λύση στο πρόβλημα των πολλών κιλών και γενικότερα της παχυσαρκίας.
Καταλαβαίνουμε βέβαια ότι για πολλά μέλη μας τα πολλά κιλά αποτελούν ένα δύσκολο προσωπικό τους στόχο. Ομως για μας το αδυνάτισμα δεν είναι δύσκολη υπόθεση. Αρκεί το μέλος μας να πάρει την απόφαση να αδυνατίσει οριστικά. Αυτό θα πρέπει να είναι μια συνειδητή επιλογή που θα διαγράψει όλες τις κακές συνήθειες που οδήγησαν στην παχυσαρκία .Έτσι με τα πολυενεργά μηχανήματα, την τεχνογνωσία των (;), την κατάλληλη δίαιτα και τη συνεχή παρακολούθηση και επίβλεψη γιατρών, διαιτολόγων και αισθητικών δίνουμε οριστική λύση στα πολλά κιλά και στο πρόβλημα της παχυσαρκίας.

14) Τα (;) υπογράφουν και εγγυώνται το υγιεινό και μόνιμο αποτέλεσμα. Όλα τα μέλη μας που αποφάσισαν κάποια στιγμή να ζήσουν χωρίς περιττά κιλά τα κατάφεραν, παραμένοντας αδύνατοι για πάντα. Τα (;) είναι πάντα κοντά τους για να τους εξασφαλίζουν ένα κομψό και υγιές σώμα για μια ζωή.
Αρκεί και τα μέλη μας να διατηρούν την επαφή και τους δεσμούς εμπιστοσύνης που δημιούργησαν με το επιστημονικό δυναμικό του κέντρου μας.


30) Απαντάμε πάντα στο 2ο ή 3ο χτύπημα με την προσφώνηση “(;) παρακαλώ” με ενθουσιασμό έχοντας ως σκοπό να πετύχουμε το κλείσιμο ραντεβού με την πελάτισσα, ακολουθώντας την κατάλληλη στρατηγική επικοινωνίας. Απαραίτητα συμπληρώνεται το δελτίο ενδιαφερομένου με τα απαραίτητα στοιχεία.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com 
Mobile: 698 055 8496