-
Κλείνετε ραντεβού για πωλήσεις.
- Κρατάτε επαφή με δυνητικούς πελάτες.
- Αυξάνετε τον αριθμό των ενδιαφερομένων που μεταφράζεται σε περισσότερους υποψήφιους πελάτες.
- Συγκεντρώνετε υποψήφιους ενδιαφερομένους έπειτα από διαφημιστική καμπάνια.
- Ενισχύετε τα άλλα διαφημιστικά μέσα.
- Ζωντανεύετε παλαιούς πελάτες.
- Παρουσιάζετε νέες υπηρεσίες.
- Δημιουργείτε εθνικό δίκτυο διανομής.
- Συλλέγετε πληροφορίες μάρκετινγκ.
- Ελέγχετε την αποδοτικότητα του direct-mail.
- Μετατρέπετε έναν υποψήφιο ενδιαφερόμενο σε ενεργό πελάτη.
- Αυξάνετε την αξιοπιστία του service.
- Αυξάνετε την ανταγωνιστικότητα και τη σχέση κόστους / παραγγελίας.
- Μειώνετε το κόστος παρουσίασης νέων υπηρεσιών.
- Αποκαθιστάτε προσωπικές σχέσεις με τον υποψήφιο πελάτη.
- Προλαβαίνετε τα παράπονα.
- Ισχυροποιείστε το όνομα της επιχείρησης.
- Κάνετε γνωστή την εκτίμηση που τρέφει η επιχείρηση για τους πελάτες της.
Marketing Ινστιτούτων Αισθητικής, Επιχειρηματική Συμβουλευτική, Business Coaching, Tips, Σεμινάρια, Άρθρα, Βιβλιογραφία, Ειδήσεις, Νέα. Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Κέντρων Αισθητικής, Spa, Φοιτητές ΤΕΙ/ ΙΕΚ & εργαζόμενους στον κλάδο Καλλωπισμού & Καλλυντικών.
Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ TELEMARKETING ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece