-
Ο πωλητής ΤΜ αναγνωρίζει ότι η τηλεφωνική πώληση είναι επάγγελμα και ως εκ τούτου αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των πελατών, τις απαιτήσεις της δουλειάς και τους νόμους που ενισχύουν την αντίστοιχη συμπεριφορά και πρακτική.
- Ο πωλητής ΤΜ αρχίζει το τηλεφώνημα με το “καλημέρα σας” και τελειώνει με το “ευχαριστώ πολύ”.
- Ο πωλητής ΤΜ κινείται σε νόμιμα πλαίσια και υποχρεούται να ενημερώνει την πελατεία για τη διαφάνεια της εν λόγω δραστηριότητας.
- Δεν χρησιμοποιεί τακτικές με ψέματα και εξαπάτηση.
- Πάντα έχει συνείδηση των αναγκών του πελάτη και διαθέτει ευχάριστη προσωπικότητα.
- Αναγνωρίζει τα δικαιώματα των πελατών που δέχονται το τηλεφώνημα.
- Πάντα παρουσιάζει τον εαυτό του, την εταιρεία και το λόγο για τον οποίο κάλεσε.
- Δεν ξανακαλεί ποτέ πελάτες που του το έχουν απαγορεύσει.
- Γνωρίζει πως το μυστικό της πώλησης με ΤΜ είναι η φωνή και χρησιμοποιεί τον τόνο, την ένταση και τον χρωματισμό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
- Πάντα κρατά σημειώσεις για τις αντιρρήσεις των πελατών και τις αντιδράσεις τους.
- Πάντα ακούει τον πελάτη, ότι και αν αυτός έχει να του πει.
- Δεν χρησιμοποιεί άσχημη γλώσσα, δεν βρίζει.
- Δεν κλείνει το τηλέφωνο στον πελάτη.
- Είναι πάντα ενήμερος για τη νομοθεσία και τους κανονισμούς που διέπουν το ΤΜ.
- Δεν κατηγορεί τους ανταγωνιστές.
- Δεν διακόπτει τον πελάτη όταν αυτός μιλάει.
- Δεν χρησιμοποιεί τακτικές πιεστικής πώλησης.
Marketing Ινστιτούτων Αισθητικής, Επιχειρηματική Συμβουλευτική, Business Coaching, Tips, Σεμινάρια, Άρθρα, Βιβλιογραφία, Ειδήσεις, Νέα. Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Κέντρων Αισθητικής, Spa, Φοιτητές ΤΕΙ/ ΙΕΚ & εργαζόμενους στον κλάδο Καλλωπισμού & Καλλυντικών.
Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ TELEMARKETING
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece