-
Ευχάριστη φωνή ως συνέπεια ευχάριστου χαρακτήρα. Η φωνή δεν αλλάζει , μπορεί όμως να γίνει ευχάριστη με τον τρόπο ομιλίας που θα υιοθετήσετε, τον τόνο και τον χρωματισμό που θα χρησιμοποιήσετε.
- Δεν απογοητεύεται από τα συνεχή “όχι” που εισπράττει, γιατί σε λίγο θα ακολουθήσουν τα μεγάλα “ναι”.
- Θετική Συμπεριφορά και Στάση.
- Προσπαθεί περισσότερο από κάθε άλλο πωλητή, γιατί η προσπάθειά του ανταμείβεται με περισσότερες πωλήσεις.
- Έχει πάντα τεταμένη την προσοχή του στα μηνύματα που στέλνει ο υποψήφιος.
- Προστατεύει το όνομά του, το όνομα της εταιρείας και των υπηρεσιών που προσφέρει.
- Έχει ισχυρά αντανακλαστικά ώστε να αντιδρά αμέσως στα μηνύματα, τις αντιρρήσεις και τα παράπονα.
- Έχει πάντα τον έλεγχο της επικοινωνίας. Ο ρυθμός εργασίας του είναι έντονος, αλλά πρέπει να γίνεται χωρίς άγχος, με ταχύτητα και ακρίβεια..
- Διαθέτει την ικανότητα να ακούει σωστά, να έχει θετική στάση στην πώληση, να είναι ευγενικά επιθετικός, να διαθέτει πειθώ και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις.
Marketing Ινστιτούτων Αισθητικής, Επιχειρηματική Συμβουλευτική, Business Coaching, Tips, Σεμινάρια, Άρθρα, Βιβλιογραφία, Ειδήσεις, Νέα. Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Κέντρων Αισθητικής, Spa, Φοιτητές ΤΕΙ/ ΙΕΚ & εργαζόμενους στον κλάδο Καλλωπισμού & Καλλυντικών.
Τρίτη 7 Ιουλίου 2015
ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΕΝΟΣ ΠΩΛΗΤΗ TELEMARKETING
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece