Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

Παραγωγικότητα και η σημασία της μέτρησής της για τη δική σας επιχείρηση


Kαι λίγα λόγια για την Παραγωγικότητα ένα πολύ σημαντικό μέγεθος στην Οικονομική των Επιχειρήσεων, που έχει τη σημασία της και για τη δική σας επιχείρηση εφόσον χρησιμοποιείτε ανθρώπινους πόρους (προσωπικό) για τη επιτευξη του επιχειρηματικού σας σκοπού!!!

-

Η Παραγωγικότητα της Εργασίας σαφώς μπορεί να μετρηθεί ως προς το συντελεστή εργασία με πολλούς τρόπους. Με το λόγο της ποσότητας των παρεχόμων υπηρεσιών (παροχών/ ραντεβού σε ένα χρονικό διάστημα (π.χ. μήνα, ημέρα, κ.λ.π.), προς την ποσότητα της εργασίας, είτε προς των αριθμό των απασχολούμενων ατόμων σε κάθε εκμετάλλευση (π.χ. καμπίνα αποτρίχωσης, καμπίνα αισθητικής προσώπου, καμπίνα αισθητικής σώματος), είτε προς τις ώρες εργασίας.

-

Επίσης και η Ολική Παραγωγικότητα της επιχείρσησής σας μπορεί να μετρηθεί. Οπότε η συνολική παραγωγή (αριθμός παροχών /ραντεβού σε ένα χρονικό διάστημα), διά των παραγωγικών συντελεστών (φύση, δηλαδή χώρος κτιρίου), εργασία, κεφάλαιο (αξία μηχανημάτων), και επειδή δεν υπάρχει κοινή μονάδα μέτρησης της ποσότητας όλων των παραγωγικών συντελεστών, αυτός ο δείκτης μετριέται σε αξία ή μονάδες χρόνου.

-

Η αυξηση της παραγωγικότητας επιτυγχανεται όταν:

1. Παράγονται περισσότερες υπηρεσίες (παροχές/ραντεβού) με τις ίδιες ποσότητες παραγωγικών συντελεστών.

2. Παράγονται οι ίδιες ποσότητες υπηρεσιών (παροχές/ραντεβού) με τη χρήση λιγότερων παραγωγικών συντελεστών.

3. Όταν η αύξηση στις υπηρεσίες που παρέχονται (παροχές/ραντεβού) είναι μεγαλύτερη από την αύξηση των παραγωγικών συντελεστών που χρησιμοποιούνται.

-

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com

✉Μέσω μηνύματος inbox

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Απο το Marketing Υπηρεσιών στο Marketing Εμπειριών

 


✔️ Μετατρέψτε κάθε προγραμματισμένο Ραντεβού μιας πελάτισσας ή ενός πελάτη για τη λήψη μιας υπηρεσίας μετά από την αγορά ενός προγράμματος, σε μια "Εμπειρία" & όχι σε μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα χωρίς κανένα πια ενδιαφέρον.

✔️ ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ: Αναδείξτε Ανάγκες. Διαγνώστε προσδοκίες. Κάντε Προτάσεις, Επιβεβαιώστε αποτελέσματα!

✔️ Η Αισθητικός / Ιατρός που υλοποιεί το πρόγραμμα, πέραν της ορθής εκτέλεσης και εφαρμογής του πρωτοκόλλου της Θεραπείας, θα πρέπει να εξηγήσει το σχήμα, την πορεία του προγράμματος, τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα εφαρμογής και πολλούς ακόμη κρίσιμους παράγοντες που θα συμβάλλουν όχι μόνο στη συνέχιση του προγράμματος αλλά στην επέκτασή του και την επαναγορά άλλων υπηρεσιών.

✔️ Φανταστείτε μια πελάτισσα που μόλις αγόρασε ένα Πρόγραμμα Λιποδιάλυσης και Σύσφιξης π.χ. με RF δηλαδή ένα πακέτο 6 ή 8 θεραπειών ανάλογα με το είδος του μηχανήματος και το πρωτόκολλο του προμηθευτή. Έστω ότι η κάθε συνεδρία με το πρωτόκολλο κυμαίνεται στα 30 ή 40 λεπτά. Σκεφτείτε πόσος "επικοινωνιακός χρόνος" υπάρχει σε κάθε Συνεδρία που θα μπορούσε να συμβάλει στην διερεύνηση & περαιτέρω ικανοποίηση αναγκών της /του πελάτισσας/ τη, αλλά & στην ανάπτυξη των πωλήσεων της επιχείρησής σας. Ανάγκες που ενδεχομένως δεν αποκάλυψε σε μια αρχική συνάντηση ενημέρωσης,

γιατί έκανε focus (ιεράρχηση αναγκών ) στη λιποδιάλυση και σύσφιξη π.χ. στους Μηρούς. Παράλληλα όμως η /ο πελάτισσα /της, μπορεί να "αναγνωρίζει" ανάγκες οριστικής αποτρίχωσης λόγω έντονης ύπαρξης τριχοφυίας στα Πόδια.

✔️ Σκεφτείτε ότι εφόσον επισκέφθηκε μια/ έναν Ειδικό περιμένει διάγνωση & πρόταση από εσάς. Τι θα σκεφτεί /νιώσει αν το άτομο που του κάνει την παροχή Λιποδιάλυσης στους Μηρούς, δεν διαπιστώσει την ανάγκη αποτρίχωσης στους Μηρούς και δεν του προτείνει μια λύση; Οτι είναι αδιάφορο.

✔️ Αν παράλληλα τρέχει με Χορηγούμενη μια Προσφορά σας στα social για οριστική αποτρίχωση με Laser (κόστος διαφήμισης για υποψήφιους πελάτες), δεν χάνεται μια Πώληση της προσφοράς στην ενεργή πελάτισσα /τη & μάλιστα χωρίς κόστος, με την ανάδειξη της ανάγκης από την πλευράς σας και την πρόταση λύσης ταυτόχρονα, & μάλιστα συμφέρουσας λόγω του ότι υπάρχει η Προσφορά;

-

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιαρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com


Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Η σημασία της γλώσσας του σώματος στην επικοινωνία με τον πελάτη

 


✨✨✨ Η επικοινωνία με την /τον πελάτισσα/ πελάτη, απαιτεί την καλή χρήση της γλώσσας του σώματος. Οι κινήσεις του σώματος είναι το οπτικό κίνητρο για μια καλή φραστική παρουσίαση.

✅ Εφόσον οι πωλήσεις σε ένα Κέντρο Αισθητικής ή ένα Δερματολογικό Ιατρείο αφορούν δύο ή περισσότερα άτομα, είστε μόνο το μισό από την σχέση αυτή.

✅ Μην ξεχνάτε ότι η επικοινωνία είναι:

• 55% ¨Γλώσσα του Σώματος¨

• 38% Φωνή (τόνος, χρώμα, κ.α.)

• 7% Λέξεις

• Η γλώσσα του σώματος, είναι αναπόσπαστο μέρος της Παρουσίασης στην /στον πελάτισσα/ πελάτη.

👉🏽 Κατά τη διάρκεια της πρότασής σας είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε μια εικόνα ενθουσιασμού και αυτοπεποίθησης. καθώς μιλάτε για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που προτείνετε.

👉🏽 Χρησιμοποιείστε συχνά οπτική επαφή (σύντομες ματιές) και εκφράσεις του προσώπου που δείχνουν σιγουριά και ειλικρίνεια.

👉🏽 Χρησιμοποιείστε εμφατικές χειρονομίες σε συνδυασμό με ιστορίες επιτυχίας ή τεκμήρια καλής ποιότητας.

👉🏽 Τέλος, είναι τεράστιας σημασίας οι σωματικές κινήσεις να εξασκηθούν και να συγχρονιστούν με τη διαχείριση των "εργαλείων" /μέσων που διαθέτετε για πωλήσεις.

✔️ Στείλτε μου μήνυμα ή καλέστε με για να διερευνήσουμε μαζί την εκπαίδευση των συνεργατών σας και να αυξήσουμε θεαματικά τις πωλήσεις σας σε υποψήφιους πελάτες & τις εσωτερικές πωλήσεις σας σε υφιστάμενους πελάτες.

✔️Μην ξεχνάτε ότι οι "Εσωτερικές Πωλήσεις" συνιστούν ένα Β' Budget στον προυπολογισμό της επιχείρησής σας.

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιαρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

Ζητείται Αισθητικός για Κέντρο Αισθητικής στα Βριλήσσια


Ζητείται για άμεση πρόσληψη Αισθητικός απόφοιτη Ι.Ε.Κ. ή πτυχιούχος Α.Τ.Ε.Ι./ ΠΑ.Δ.Α, για συνεργαζόμενο Κέντρο Αισθητικής στα Βριλήσσια, με τριετή προϋπηρεσία.

Απαραίτητα Προσόντα: Γνώσεις Αποτρίχωσης με Κερί, Ριζικής /Ηλεκτρόλυσης, Laser Αποτρίχωσης, καθώς και Θεραπειών καμπίνας Αισθητικής Προσώπου και Σώματος με μηχανήματα. Απαραίτητη τουλάχιστον τριετή Προυπηρεσία σε Κέντρο Αισθητικής.

Συνθήκες Εργασίας: Πλήρης απασχόληση (full time) και δυνατότητα part time εργασίας.

Προσφέρονται: Βασικός Μισθός, Ασφάλιση, Bonus & Eκπαίδευση στα πρωτόκολλα Θεραπειών του Κέντρου.

Αρμοδιότητες: Παροχή ποικίλων υπηρεσιών όπως,  Αποτρίχωση με Κερί, Θεραπεία Ριζικής Αποτρίχωσης με Βελόνα, Θεραπεία Laser Αποτρίχωσης, Θεραπείες Αισθητικής Προσώπου, Μεσοθεραπεία Προσώπου, Θεραπείες Αντιγήρανσης με μηχανήματα, Θεραπείες Σώματος με μηχανήματα (Κρυολιπόλυση, Ραδιοσυχνότητες, Cavitation, Lipolaser, E.M.S.). 

Επιπλέον Ικανότητες/ Δεξιότητες: Επικοινωνίας, Οργανωτικότητα, Εξυπηρέτησης Πελατών, Ευελιξία - προσαρμοστικότητα, Επαγγελματική συμπεριφορά και εμφάνιση.

 Αποστολή Βιογραφικών: vasgalanis@gmail.com 

Νέα Πακέτα Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής με Μηνιαία Συνεργασία & Μεμονωμένες Υπηρεσίες



Με σκοπό την πλήρη κάλυψη των αναγκών πολλών Κέντρων Αισθητικής Πανελλαδικά, διαμόρφωσα δύο νέα πακέτα υπηρεσιών καθώς και ένα νέο κατάλογο παροχής μεμονωμένων υπηρεσιών, που θα συμβάλλουν άμεσα στη διαφοροποίηση, την ανάπτυξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των Ινστιτούτων.

1. Advanced
  • Οι Υπηρεσίες μου στο παραπάνω πακέτο περιλαβάνουν τα εξής:
  • Μηνιαία εκπόνηση Promotion Plan και Προσφορών του Κέντρου για α' και β' πώληση, με δικές μου προτάσεις και σε συνεργασία με τη Διοίκηση του Κέντρου, καθώς και δημιουργία Promotional/ Advertorial για ανάρτησή τους εντός του χώρου
  • Συγγραφή κειμένων, τίτλων και slogan για ανάρτησή τους στο site του Κέντρου σε μηναία βάση
  • Δημιουργία & συγγραφή διαφημιστικών μηνυμάτων σε μηνιαία βάση για τις Facebook /Instagram Campaigns του κέντρου για αδυνάτισμα/λιπογυπτική, αποτρίχωση και αισθητική προσώπου, και υλοποίηση - στήσιμο /διαχείριση της καμπάνιας εάν το κέντρο αδυνατεί.
  • Δημιουργία, συγγραφή και ανάρτηση Post στη Facebook Page /Instagram του Κέντρου και διαχείρισή της, σε μηνιαία βάση για συνεχή βελτίωση της εικόνας και αύξηση των πωλήσεων.
  • Δημιουργία SMS Campaign σε μηνιαία βάση για αποστολή τους σε πελάτες του κέντρου από πλατφόρμα αποστολής και υλοποίηση της αποστολής εάν το κέντρο αδυνατεί.
  • Συγγραφή Διαφημιστικών Κειμένων & Σεναρίων για την παραγωγή Radio Spot & TV Spot με βάση τις ανάγκες του κέντρου και με δικές μου προτάσεις για τις σαιζόν που απαιτείται αλλαγή στην καμπάνια
  • Συγγραφή Διαφημιστικών Κειμένων για Έντυπα του Κέντρου για την προώθηση προσφορών, σε συγκεκριμένες περιόδους π.χ. Χριστούγεννα, άνοιξη, καλοκαίρι και οποαδήποτε άλλη ανάγκη του Κέντρου
  • Δημιουργικά/Μηνύματα για Banners, κ.α. διαφημιστικά μέσα, συγγραφή άρθρων και δελτίων τύπου για τα τοπικά μέσα
  • Προτάσεις για δημιουργία νέων πακέτων προς πελάτες, δημιουργία εσωτερικών εντύπων π.χ., για πακέτα συντήρησης, επιστολές σε συλλόγους, κ.λ.π.
  • Προτάσεις και κείμενα για τη δημιουργία και ανάπτυξη νέου site
  • Ανάλυση Τοπικού Ανταγωνισμού & χαρακτηριστικών τοπικής αγοράς
  • Εκπαίδευση Προσωπικού, Πρακτικά ασκούμενων και επανεκπαίδευση σε μηνιαία βάση, συμπεριλαμβανομένων πρακτικά ασκούμενων σε τεχνικές πωλήσεων υπηρεσιών, καλλυντικών, ποιοτική εξυπηρέτηση, πωλήσεις, τηλεφωνική επικοινωνία κ.α.
  • Ανάλυση πλάνων και πορείας του Κέντρου, καθορισμός στόχων πωλήσεων και παρακολούθηση της πορείας του
  • Δωρεάν συμβουλευτική και προτάσεις σε κάθε θέμα που το απασχολεί, π.χ. επενδύσεις σε νέα μηχανήματα, θέματα marketing, κ.α.
  • Eπιμέρους Προτάσεις για Ad Hoc κινήσεις, διοργάνωση promo events, διαγωνισμών με δώρα, κ.α.
  • Μηνιαία συνάντηση στην έδρα του κέντρου 1 φορά το μήνα, π.χ. ένα Σάββατο ή και εργάσιμη, για αποφυγή εξόδων διανυκτέρευσης,, χωρίς άλλη χρέωση του Κέντρου
  • Εβδομαδιαία επικοινωνία ηλεκτρονικά μέσω e-mail και τηλεφωνικά, ακόμη και ημερήσια όπου απαιτηθεί

2.Basic
  • Οι Υπηρεσίες μου στο πακέτο Basic περιλαβάνουν όλες τις παραπάνω υπηρεσίες του Advanced, πλην της εκπαίδευσης του προσωπικού και των μηνιαίων συναντήσεων στην έδρα του Κέντρου. H μεταξύ μας επικοινωνία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω e-mails, και σε τηλεφωνικά Meetings και επικοινωνία για την επιβεβαίωση, διεκπαιρέωση και προγραμματισμό των κινήσεων και των πλάνων μας.

3. Mεμονωμένες Υπηρεσίες χωρίς προυπόθεση μηνιαίας συνεργασίας

  • Μεμονωμένη Συνεδρία Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής, περιλαμβάνει:          90 λεπτά Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής, διερεύνησης αναγκών και πλήρους διαγνωστικής ανάλυσης και προτάσεων σε επιχειρηματικά προβλήματα που σας απασχολούν.
  • Δημιουργία και Ανάπτυξη νέου Web Site/ Συγγραφή Κειμένων
  • Εκπαίδευση Προσωπικού: Ενδοεπιχειρησιακά Σεμινάρια (εντός καταστήματος) σε θέματα Marketing, Τεχνικές Πωλήσεων Υπηρεσιών & Επικοινωνίας, Ποιοτικής Εξυπηρέτησης, Telemarketing, κ.α.
  • Διαχείριση Social Media/ Facebook /Instagram, Google Campaigns/ Digital Marketing
  • Δημιουργία/ Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων για έντυπη επικοινωνία & μελέτη εντύπου
  • Προτάσεις Concept Ραδιοφωνικών/ Τηλεοπτικών Spot/ Στρατηγική Επικοινωνίας

Για περισσότερες πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Μια σύγχρονη έκδοση για την Αποτελεσματική Διαχείριση των Κέντρων Αισθητικής


Beauty Therapy Management, από το Βασίλη Γαλάνη.



Μια πρωτότυπη πολυτελή έκδοση σε κινητά φύλλα, περιγράφει με επιστημονικό και παράλληλα κατανοητό τρόπο, όλα όσα πρέπει να γνωρίζει η σύγχρονη επαγγελματίας αισθητικός για την αποτελεσματική διαχείριση ενός κέντρου αισθητικής αλλά και την εφαρμογή των αρχών του marketing management, προσφέροντας σύγχρονη, ουσιαστική και άμεσα εφαρμόσιμη γνώση.

Το βιβλίο καλύπτει πλήρως τα ενδιαφέροντα των επαγγελματιών του κλάδου αλλά και του ακαδημαϊκού χώρου, εφόσον αποτελεί ουσιαστική βιβλιογραφία για τη διδασκαλία του μαθήματος Οργάνωση & Marketing Καταστήματος Αισθητικής.

Επιπλέον αποτελεί ένα εργαλείο δουλειάς, για στελέχη και εργαζόμενους σε μονάδες καλλωπισμού, πολυδύναμα ινστιτούτα, κέντρα αισθητικής, spa, κ.α, που επιθυμούν με συνοπτικό, οργανωμένο και γρήγορο τρόπο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το management και το marketing των μονάδων καλλωπισμού.

Η τεχνογνωσία, οι διαδικασίες και η μεθοδολογία που προσφέρει η νέα αυτή έκδοση, μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα από κάθε αισθητικό στην καθημερινή λειτουργία και την επικοινωνία του δικού της κέντρου αισθητικής.

Η νέα αυτή έκδοση απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ινστιτούτων και κέντρων αισθητικής, φοιτητές Τ.Ε.Ι. Αισθητικής, σπουδαστές ΙΕΚ της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής, στελέχη και εργαζόμενους στον κλάδο.

Τέλος, η δομή του βιβλίου έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε κάθε κεφάλαιο να αποτελεί μία αυτόνομη εκπαιδευτική ενότητα.

Η αξία της έκδοσης και της τεχνογνωσίας που εισαγάγει, είναι 90 €.

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες απευθυνθείτε στον κ. Βασίλη Γαλάνη, Marketing Consultant, Καθηγητή, Συγγραφέα, τηλ.: 698 055 8496, e-mail: vasgalanis@gmail.com

Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Αντηλιακή προστασία & αποτελεσματική Πώληση αντηλιακών


 Αντηλιακή προστασία & αποτελεσματική Πώληση αντηλιακών. ☀️

● Συνδέστε τα αντηλιακά με την προστασία της επιδερμίδας, φωτογήρανση, πανάδες, καρκίνος του δέρματος.

● Κάντε μια εσωτερική παραγωγή με συμβουλές, στείλτε ένα news letter στα e-mail πελατών με προσφορές, γράψτε ενα σχετικό άρθρο στο site/ blog αναφέροντας κρίσιμους παράγοντες για την κατανάλωση & την αύξηση χρήσης.

● Αν διαθέτετε e-Shop οργανώστε την προβολή των αντηλικαών & τις Προσφορές σας έγκαιρα. Καλοκαίρι οι δυνητικοί πελάτες θα έχουν "στοκαριστεί".

● Δώστε τη βαρύτητα που πρέπει στις Βιτρίνες & το visual merchandising.

● Προβάλτε τα αντηλιακά, στην πιό "ζεστή" ζώνη πωλήσεων του χώρου σας. Για τη θεματική προβολή, διαχωρίστε τα σε αντηλιακά προσώπου, σώματος.

● Ο Ρόλος του επαγγελματία της "Ὑγείας του Δέρματος":

Προυποθέτει τον συμβουλευτικό ρόλο & στο φάσμα της πώλησης προιόντων.

● Κάντε το χώρο σας ένα δυναμικό κανάλι πωλήσεων. Τα Φαρμακεία εξελίσσονται στο πιο δυναμικό κανάλι διανομής.