Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024

Πρόσληψη Αισθητικών σε Κέντρο Ιατρικής Αισθητικής Σαντορίνης



Συνεργαζόμενο Κέντρο Ιατρικής Αισθητικής στη Σαντορίνη αναζητά άμεσα 2 Αισθητικούς με πτυχίο Α.Τ.Ε.Ι., ΠΑ.Δ.Α. ή Ι.Ε.Κ.

Απαραίτητα Προσόντα:
  • Προϋπηρεσία σε Κέντρο Αισθητικής ή Δερματολογικό Ιατρείο.
  • Εμπειρία στη χρήση και εφαρμογή θεραπειών Laser αποτρίχωσης με Candela Αλεξανδρίτη και Soprano.
  • Γνώσεις σε καλλυντικές θεραπείες προσώπου και σώματος, καθώς και με τη χρήση μηχανημάτων.
Συνθήκες Εργασίας:
  • Μόνιμη θέση πλήρους απασχόλησης (όχι εποχική).
  • Προσφερόμενα: Ανταγωνιστικός μισθός, ασφάλιση και δωρεάν παροχή στέγης.
Αρμοδιότητες:
  • Διενέργεια θεραπειών αποτρίχωσης με Laser Candela και Soprano.
  • Εκτέλεση κοσμητικών θεραπειών προσώπου και σώματος με μηχανήματα.
Ζητούμενα:
  • Επαγγελματική συμπεριφορά και προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών.
  • Ομαδικό πνεύμα, οργανωτικότητα και ικανότητα συνεργασίας.
Αποστολή Βιογραφικών:
Στείλτε το βιογραφικό σας στο vasgalanis@gmail.com.

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Η Αξία της Εκπαίδευσης του προσωπικού για Ιδιοκτήτες Κέντρων Αισθητικής & Δερματολόγους!

 


Αγαπητοί επαγγελματίες,

Η επιτυχία ενός κέντρου αισθητικής ή ενός ιατρείου δερματολογίας δεν εξαρτάται μόνο από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, αλλά και από την ικανότητα του προσωπικού σας να επικοινωνεί και να εξυπηρετεί τους πελάτες με αποτελεσματικότητα.

Γιατί είναι κρίσιμη η εκπαίδευση του προσωπικού σας;

  • Επικοινωνία με Πελάτες: Η σωστή επικοινωνία συμβάλλει στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
  • Μη Πιεστική Πώληση: Εκπαίδευση στις τεχνικές πώλησης χωρίς πίεση, που ενθαρρύνει τους πελάτες να επιλέξουν τις υπηρεσίες σας με χαρά.
  • Διαχείριση Παραπόνων: Ικανότητες που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων και αντιρρήσεων, μετατρέποντας δυσαρεστημένους πελάτες σε πιστούς υποστηρικτές.
  • Τηλεφωνική Επικοινωνία: Εκπαίδευση στη σωστή τηλεφωνική επικοινωνία, κρίσιμη για τη διατήρηση πελατών και την αύξηση των ραντεβού.

Με άνω των 20 ετών εμπειρίας στον τομέα, έχω πραγματοποιήσει πλήθος ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων σε όλη την Ελλάδα, εστιάζοντας στην εκπαίδευση προσωπικού για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, της επικοινωνίας και της ανάπτυξης των πωλήσεων.

Η επένδυση στην εκπαίδευση του προσωπικού σας είναι επένδυση στην ικανοποίηση των πελατών και στην αύξηση των πωλήσεών σας!

Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες και να ανακαλύψουμε πώς μπορούμε να συνεργαστούμε για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας!

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας

☎️ Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥 e-mail: vasgalanis@gmail.com

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024

Marketing Management για Κέντρα Αισθητικής: Η Νέα Έκδοση Είναι Εδώ!

 


Αγαπητοί αναγνώστες,

Είμαι ενθουσιασμένος να σας παρουσιάσω την τελευταία έκδοση του εγχειριδίου Marketing Management για Κέντρα Αισθητικής. Αυτό το εγχειρίδιο έχει σχεδιαστεί για να συμβάλει στην ανάπτυξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των Κέντρων Αισθητικής και των Πολυδύναμων Μονάδων του κλάδου.

Τι περιλαμβάνει το εγχειρίδιο;

  • Καλύπτει μια ευρεία γκάμα θεμάτων που αφορούν:
  • Αποτελεσματική διαχείριση και σύγχρονη οργάνωση.
  • Marketing και στρατηγικές πώλησης για υποψήφιους πελάτες.
  • Εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων.
  • Εστιάζει σε κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας που θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας.

Ποιος είναι ο στόχος αυτού του εγχειριδίου;

Η τελευταία αυτή έκδοση αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για τη σύγχρονη επαγγελματία αισθητικό. Είναι εμπλουτισμένη με νέα στοιχεία και μεθοδολογίες, προερχόμενα από τη μακρόχρονη εμπειρία μου στον κλάδο. Θα σας προσφέρει άμεσα εφαρμόσιμες γνώσεις και δεξιότητες, υποστηρίζοντας όχι μόνο εσάς, αλλά και τους συνεργάτες σας.

Ειδικές Παροχές για τους Αναγνώστες:

Με βάση τα θετικά σχόλια των αναγνωστών, προσφέρω μια σειρά νέων υπηρεσιών που θα συνοδεύουν την αγορά του εγχειριδίου:

  1. Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη και επιχειρηματική συμβουλευτική.
  2. Δωρεάν πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο.
  3. Έκπτωση 30% στις υπηρεσίες μου για συνεργασίες σε περιοδική βάση.

Επικοινωνία:

Η αξία του Beauty Therapy Management και των υπηρεσιών του είναι μόλις 90 €.

📞 Εάν ενδιαφέρεστε για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω τηλεφώνου ή μηνύματος. Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496, e-mail: vasgalanis@gmail.com

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και ανυπομονώ να σας υποστηρίξω στην επιτυχία της επιχείρησής σας!

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024

To απαραίτητο Βιβλίο - Manual για κάθε Ιδιοκτήτρια Κέντρου Αισθητικής

 


Yπάρχει τρόπος να διακριθείτε & να αποκτήσετε υπεροχή, στο δυναμικό κλάδο της ομορφιάς. Σήμερα o Βασίλης Γαλάνης, Marketing Consultant του κλάδου, σας προσφέρει τη δυνατότητα να αποκτήσετε ένα επαγγελματικό εγχειρίδιο, στο Management Marketing των επιχειρήσεων του κλάδου ομορφιάς & καλλωπισμού.

Με την πολύχρονη εμπειρία του στο Management Marketing, την οργάνωση, τη διαχείριση & τη Διαφήμιση κέντρων αισθητικής, σας προσφέρει ένα απόλυτα εξειδικευμένο εγχειρίδιο με τον τίτλο «Beauty Therapy Management». Το Beauty Therapy Management, θα αποτελέσει ένα εργαλείο δουλειάς, συμβάλλοντας στην εισαγωγή νέων πετυχημένων διαδικασιών & μεθόδων στο δικό σας Kέντρο. Παράλληλα σε επίπεδο

αυτό εκπαίδευσης θα συμβάλλει στην προσωπική σας επαγγελματική μετεκπαίδευση καθώς και του προσωπικού σας.

Αν οι επαγγελματικές σας φιλοδοξίες δεν γνωρίζουν όρια, τότε αναβαθμίστε τις γνώσεις σας αποκτώντας τώρα ένα απόλυτα εξειδικευμένο επαγγελματικό εργαλείο που θα σας διαφοροποιήσει στην αγορά του κλάδου.

Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε :

  • Επαγγελματίες του κλάδου / Ιδιοκτήτριες /τες.
  • Αισθητικούς & Εργαζόμενες /νους στον κλάδο.
  • Πτυχιούχους & Φοιτητές Αισθητικής.

Πλεονεκτήματα από την απόκτηση του Beauty Therapy Management:

  •  Απόκτηση ενός επαγγελματικού εργαλείου δουλειάς.
  •  Απόκτηση γνώσεων που θα διαφοροποιήσουν το κέντρο σας έναντι των άλλων.
  •  Δυνατότητα εκπαίδευσης και καθοδήγησης του προσωπικού σας και των συνεργατών σας.
  • Απόκτηση γνώσεων που θα αποτελέσουν το δυνατό σας σημείο στις συνεντεύξεις με εργοδότες του κλάδου εφόσον είστε φοιτητές ή νέοι πτυχιούχοι.

Για περισσότερες Πληροφορίες - Παραγγελίες:

Βασίλειος Γαλάνης

Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,

Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

e-mail: vasgalanis@gmail.com

#BeautyTherapyManagement #vasileiosgalanis #book #books #manual #bibliography #bibliographyforbeauticians #marketingofbeautycenters #aesthetic #aesthetic #beautycenter #beautycenters #beautysalons #marketingmanagementofbeautytherapiesinstitutes #αισθητικός #ΚέντραΑισθητικής #ινστιτουτοαισθητικης #βιβλιογραφία #βιβλιογραφίααισθητικών #αισθητικός #αισθητική

Παραγωγικότητα και η σημασία της μέτρησής της για τη δική σας επιχείρηση


Kαι λίγα λόγια για την Παραγωγικότητα ένα πολύ σημαντικό μέγεθος στην Οικονομική των Επιχειρήσεων, που έχει τη σημασία της και για τη δική σας επιχείρηση εφόσον χρησιμοποιείτε ανθρώπινους πόρους (προσωπικό) για τη επιτευξη του επιχειρηματικού σας σκοπού!!!

-

Η Παραγωγικότητα της Εργασίας σαφώς μπορεί να μετρηθεί ως προς το συντελεστή εργασία με πολλούς τρόπους. Με το λόγο της ποσότητας των παρεχόμων υπηρεσιών (παροχών/ ραντεβού σε ένα χρονικό διάστημα (π.χ. μήνα, ημέρα, κ.λ.π.), προς την ποσότητα της εργασίας, είτε προς των αριθμό των απασχολούμενων ατόμων σε κάθε εκμετάλλευση (π.χ. καμπίνα αποτρίχωσης, καμπίνα αισθητικής προσώπου, καμπίνα αισθητικής σώματος), είτε προς τις ώρες εργασίας.

-

Επίσης και η Ολική Παραγωγικότητα της επιχείρσησής σας μπορεί να μετρηθεί. Οπότε η συνολική παραγωγή (αριθμός παροχών /ραντεβού σε ένα χρονικό διάστημα), διά των παραγωγικών συντελεστών (φύση, δηλαδή χώρος κτιρίου), εργασία, κεφάλαιο (αξία μηχανημάτων), και επειδή δεν υπάρχει κοινή μονάδα μέτρησης της ποσότητας όλων των παραγωγικών συντελεστών, αυτός ο δείκτης μετριέται σε αξία ή μονάδες χρόνου.

-

Η αυξηση της παραγωγικότητας επιτυγχανεται όταν:

1. Παράγονται περισσότερες υπηρεσίες (παροχές/ραντεβού) με τις ίδιες ποσότητες παραγωγικών συντελεστών.

2. Παράγονται οι ίδιες ποσότητες υπηρεσιών (παροχές/ραντεβού) με τη χρήση λιγότερων παραγωγικών συντελεστών.

3. Όταν η αύξηση στις υπηρεσίες που παρέχονται (παροχές/ραντεβού) είναι μεγαλύτερη από την αύξηση των παραγωγικών συντελεστών που χρησιμοποιούνται.

-

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com

✉Μέσω μηνύματος inbox

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Απο το Marketing Υπηρεσιών στο Marketing Εμπειριών

 


✔️ Μετατρέψτε κάθε προγραμματισμένο Ραντεβού μιας πελάτισσας ή ενός πελάτη για τη λήψη μιας υπηρεσίας μετά από την αγορά ενός προγράμματος, σε μια "Εμπειρία" & όχι σε μια επαναλαμβανόμενη ρουτίνα χωρίς κανένα πια ενδιαφέρον.

✔️ ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ: Αναδείξτε Ανάγκες. Διαγνώστε προσδοκίες. Κάντε Προτάσεις, Επιβεβαιώστε αποτελέσματα!

✔️ Η Αισθητικός / Ιατρός που υλοποιεί το πρόγραμμα, πέραν της ορθής εκτέλεσης και εφαρμογής του πρωτοκόλλου της Θεραπείας, θα πρέπει να εξηγήσει το σχήμα, την πορεία του προγράμματος, τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα εφαρμογής και πολλούς ακόμη κρίσιμους παράγοντες που θα συμβάλλουν όχι μόνο στη συνέχιση του προγράμματος αλλά στην επέκτασή του και την επαναγορά άλλων υπηρεσιών.

✔️ Φανταστείτε μια πελάτισσα που μόλις αγόρασε ένα Πρόγραμμα Λιποδιάλυσης και Σύσφιξης π.χ. με RF δηλαδή ένα πακέτο 6 ή 8 θεραπειών ανάλογα με το είδος του μηχανήματος και το πρωτόκολλο του προμηθευτή. Έστω ότι η κάθε συνεδρία με το πρωτόκολλο κυμαίνεται στα 30 ή 40 λεπτά. Σκεφτείτε πόσος "επικοινωνιακός χρόνος" υπάρχει σε κάθε Συνεδρία που θα μπορούσε να συμβάλει στην διερεύνηση & περαιτέρω ικανοποίηση αναγκών της /του πελάτισσας/ τη, αλλά & στην ανάπτυξη των πωλήσεων της επιχείρησής σας. Ανάγκες που ενδεχομένως δεν αποκάλυψε σε μια αρχική συνάντηση ενημέρωσης,

γιατί έκανε focus (ιεράρχηση αναγκών ) στη λιποδιάλυση και σύσφιξη π.χ. στους Μηρούς. Παράλληλα όμως η /ο πελάτισσα /της, μπορεί να "αναγνωρίζει" ανάγκες οριστικής αποτρίχωσης λόγω έντονης ύπαρξης τριχοφυίας στα Πόδια.

✔️ Σκεφτείτε ότι εφόσον επισκέφθηκε μια/ έναν Ειδικό περιμένει διάγνωση & πρόταση από εσάς. Τι θα σκεφτεί /νιώσει αν το άτομο που του κάνει την παροχή Λιποδιάλυσης στους Μηρούς, δεν διαπιστώσει την ανάγκη αποτρίχωσης στους Μηρούς και δεν του προτείνει μια λύση; Οτι είναι αδιάφορο.

✔️ Αν παράλληλα τρέχει με Χορηγούμενη μια Προσφορά σας στα social για οριστική αποτρίχωση με Laser (κόστος διαφήμισης για υποψήφιους πελάτες), δεν χάνεται μια Πώληση της προσφοράς στην ενεργή πελάτισσα /τη & μάλιστα χωρίς κόστος, με την ανάδειξη της ανάγκης από την πλευράς σας και την πρόταση λύσης ταυτόχρονα, & μάλιστα συμφέρουσας λόγω του ότι υπάρχει η Προσφορά;

-

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιαρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com


Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Η σημασία της γλώσσας του σώματος στην επικοινωνία με τον πελάτη

 


✨✨✨ Η επικοινωνία με την /τον πελάτισσα/ πελάτη, απαιτεί την καλή χρήση της γλώσσας του σώματος. Οι κινήσεις του σώματος είναι το οπτικό κίνητρο για μια καλή φραστική παρουσίαση.

✅ Εφόσον οι πωλήσεις σε ένα Κέντρο Αισθητικής ή ένα Δερματολογικό Ιατρείο αφορούν δύο ή περισσότερα άτομα, είστε μόνο το μισό από την σχέση αυτή.

✅ Μην ξεχνάτε ότι η επικοινωνία είναι:

• 55% ¨Γλώσσα του Σώματος¨

• 38% Φωνή (τόνος, χρώμα, κ.α.)

• 7% Λέξεις

• Η γλώσσα του σώματος, είναι αναπόσπαστο μέρος της Παρουσίασης στην /στον πελάτισσα/ πελάτη.

👉🏽 Κατά τη διάρκεια της πρότασής σας είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε μια εικόνα ενθουσιασμού και αυτοπεποίθησης. καθώς μιλάτε για τα προγράμματα και τις υπηρεσίες που προτείνετε.

👉🏽 Χρησιμοποιείστε συχνά οπτική επαφή (σύντομες ματιές) και εκφράσεις του προσώπου που δείχνουν σιγουριά και ειλικρίνεια.

👉🏽 Χρησιμοποιείστε εμφατικές χειρονομίες σε συνδυασμό με ιστορίες επιτυχίας ή τεκμήρια καλής ποιότητας.

👉🏽 Τέλος, είναι τεράστιας σημασίας οι σωματικές κινήσεις να εξασκηθούν και να συγχρονιστούν με τη διαχείριση των "εργαλείων" /μέσων που διαθέτετε για πωλήσεις.

✔️ Στείλτε μου μήνυμα ή καλέστε με για να διερευνήσουμε μαζί την εκπαίδευση των συνεργατών σας και να αυξήσουμε θεαματικά τις πωλήσεις σας σε υποψήφιους πελάτες & τις εσωτερικές πωλήσεις σας σε υφιστάμενους πελάτες.

✔️Μην ξεχνάτε ότι οι "Εσωτερικές Πωλήσεις" συνιστούν ένα Β' Budget στον προυπολογισμό της επιχείρησής σας.

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Manager /Consultant, Καθηγητής, Εισηγητής Ειδικών Σεμιαρίων, Συγγραφέας.

☎️Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496

🖥e-mail: vasgalanis@gmail.com