Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Όραμα



Διακριθείτε επαγγελματικά χωρίς όρια!



Οραμά μου είναι, να αναγνωρίζομαι πανελλαδικά ως θεμελιωτής της τεχνογνωσίας του marketing management στον κλάδο Καλλωπισμού.
Να αναγνωρίζομαι στην αγορά του κλάδου  για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μου, τις νέες πρωτοποριακές ιδέες στο χώρο του management, του marketing και της επικοινωνίας. Οι πελάτες μου να αναγνωρίζουν σε μένα την πρωτοπορία, τη δημιουργικότητα αλλά και την ικανότητα υλοποίησης των ιδεών μου. Να αναζητώ διαρκώς τη δυνατότητα, να γνωρίζω, να κατανοώ και να προσεγγίζω αποτελεσματικά την αγορά των πελατών μου, προσθέτοντας αξία στην εικόνα της εταιρίας τους και των υπηρεσιών τους, στη γνώση, την αντίληψη και την αφοσίωση των καταναλωτών στα brand των επιμέρους υπηρεσιών τους, αναπτύσσοντας επιχειρήσεις, τζίρους και κέρδη.
Στόχος μου, μαζί να αλλάξουμε τη δομή και τον τρόπο οργάνωσης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου, ώστε να λειτουργούν αποτελεσματικά με νέες μεθόδους και διαδικασίες, απογειώνοντας τους τζίρους και τα κέρδη τους.

Φιλοσοφία μου είναι η Ποιοτική και Ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση με την παροχή ενός Ολοκληρωμένου μίγματος Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής και την προσφορά διαρκώς νέων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας. Βούλησή μου είναι, να παραμένω η πρώτη επιλογή, εκατοντάδων Ινστιτούτων Αισθητικής και πολυδύναμων μονάδων πανελλαδικά.

Μέσα από τον κόμβο αυτό, μπορούμε να αναπτύξουμε και να θεμελιώσουμε ένα νέο τρόπο συνεργασίας προς όφελος και της δικής σας επιχείρησης. Σκοπός μου είναι αυτός ο κόμβος να αποτελεί για μένα ένα δίαυλο επικοινωνίας μαζί σας και για εσάς ένα εργαλείο δουλειάς. Όπως και το νέο μου βιβλίο Beuaty Therapy Management - Marketing Management of Beauty Therapy Institutes -.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων



Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com
Mobile: 6980 558496

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ανοικτή e-πιχειρηματική Γραμμή

e-Business Line!



Επικοινωνήστε μαζί μου, για κάθε απορία σας, πρόβλημα που αντιμετωπίζεται ή ερώτηση, σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης, business plan, sales plan, marketing plan, creative - media strategy, media plan, διαφήμισης γενικότερα ή εκπαίδευσης του προσωπικού σας και οργάνωσης της επιχείρησής σας.

Με την αποφασιστική μου βούληση, την εμπειρία και την τεχνογνωσία μου, θα συμβάλλω άμεσα και ουσιαστικά στην επίλυση σημαντικών επιχειρηματικών προβλημάτων, στην κατεύθυνση της λήψης σωστών αποφάσεων και στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.


Ελάτε να αναπτύξουμε μαζί ένα γόνιμο διάλογο, να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες και την τεχνογνωσία του marketing προς όφελος της δικής σας επιχείρησης και να ανοίξουμε το δρόμο προς την ανάπτυξη μέσα από την Επιχειρηματική Συμβουλευτική/ Consulting. 

Συζητείστε μαζί μου για τα προβλήματα που σας απασχολούν και μπορούμε να επιλύσουμε μέσα από την πραγματοποίηση μιας συνάντησης.

Για επικοινωνία:


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
Mobile: 6980 558496

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Οι Υπηρεσίες μου

Παρέχω σε πανελλαδικό επίπεδο ένα ολοκληρωμένο - διευρυμένο πακέτο υπηρεσιών (ολοκληρωμένο Consulting - ολοκληρωμένη Επικοινωνία), με στόχο την ανάπτυξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των μονάδων του Κλάδου, μέσα στο σημερινό ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Πρωτοπόρος στην παροχή ολοκληρωμένων επιχειρηματικών υπηρεσιών, ακολουθώντας τα πρότυπα και τις τάσεις της Αμερικάνικης και Ευρωπαϊκής Αγοράς, εξελίσσομαι διαρκώς, δημιουργώντας ένα εκτενές πανελλαδικό δίκτυο, και θεμελιώνοντας υπηρεσίες, όπως, ολοκληρωμένο consulting, ολοκληρωμένη επικοινωνία και διαφημιστικές εκστρατείες σε πανελλαδικό και τοπικό επίπεδο, marketing plan, business plan, ανάπτυξη συστημάτων franchising, εκπαίδευση συνεργατών και υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων στα Κέντρα.

Όλα ξεκινούν από τη θέληση να κάνω το όραμα πράξη. Να δημιουργώ δηλαδή συνεχώς αξία για τους πελάτες μου, να πρωτοτυπώ, να δημιουργώ νέες ιδέες και τάσεις, να σχεδιάζω αποτελεσματικές στρατηγικές, οι οποίες να καλύπτουν απόλυτα τους στόχους τους. Έχω την τεχνογνωσία, θέλω και κατορθώνω να διατηρώ πελάτες που σέβονται τις ιδέες μου, με αγαπούν για την καινοτομία μου, γιατί επιτυγχάνουν άμεσα αποτελέσματα. Έχω την ικανότητα, να ενεργώ με ταχύτητα, ακρίβεια και συνέπεια σε ένα περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει, προσανατολισμένος στην πρωτοτυπία και την καινοτομία.
Έχω πάθος με την δουλειά μου, ενθουσιασμό, γι αυτό και κατορθώνω να έχω ενθουσιασμένους πελάτες. Με τον ίδιο ενθουσιασμό συνεργάζονται μαζί μου στελέχη τους και συνεργάτες τους. Με αυτό το όραμα ξεκίνησα, με αυτό το όραμα συνεχίζω να πορεύομαι.

Οι Υπηρεσίες μου:

1. Επιχειρηματική Συμβουλευτική

2. Μηνιαία και Ετήσια Συμβουλευτική Υποστήριξη
    Εκπόνηση και αυξημένη συμμετοχή στην υλοποίηση των προτεινόμενων Business
    Plan / Marketing Plan, Καθοδήγηση - Εκπαίδευση συνεργατών, μηνιαίες επισκέψεις στο 
    Ινστιτούτο, παρακολούθηση της απόδοσης βάσει συγκεκριμένων δεικτών 

3. Σεμινάρια - Εκπαίδευση Συνεργατών
    Υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων εντός του Ινστιτούτου, για
    την εκπαίδευση των συνεργατών σε θέματα Πωλήσεων, Επικοινωνίας,
    Xειρισμού Αντιρρήσεων, Telemarketing, Ποιοτικής Εξυπηρέτησης,
    Προώθησης Πωλήσεων, Πωλήσεων Καλλυντικών, κ.α.

4.Δημιουργική και Διαφημιστική Στρατηγική - Στρατηγική Επικοινωνίας   
   Παρέχεται ολοκληρωμένη υποστήριξη για το σχεδιασμό / παραγωγές που   
   απαιτούνται μέσω ένος team εξειδικευμένων συνεργατών μου

5.Business Coaching                                                                                          
   Πραγματοποίηση εξατομικευμένων Συνεδριών ανά Εβδομάδα, Δεκαπενθήμερο ή
   ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, για την επαγγελματική και προσωπική σας
   ανάπτυξη και ευημερία, καθώς και την προσωπική και επαγγελματική σας επιτυχία 

6.Εκπόνηση Business Plan - Marketing Plan - Στρατηγικός Σχεδιασμός 

7.Εσωτερικός Έλεγχος Marketing / Διάγνωση υφιστάμενης κατάστασης

8.Social Media Marketing / Digital Campaigns / Ανάπτυξη Web Sites


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
e-mail vasgalanis@gmail.com
Mobile6980 558496

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Η εφαρμογή του telemarketing στο Ινστιτούτο Αισθητικής

Το telemarketing, μπορεί να αποδειχθεί ένα χρήσιμο εργαλείο και στο δικό σας Ινστιτούτο, αρκεί να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Από την εμπειρία μου, μέσα από την εφαρμογή του σε πολλά Κέντρα Αισθητικής, τόσο στην Αθήνα, όσο και στην Περιφέρεια, έδειξα στους ιδιοκτήτες ότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά. Σαφώς από πολλούς ιδιοκτήτες υπάρχει στην αρχή επιφύλαξη, για την εφαρμογή του στο δικό τους κέντρο. Επιφύλαξη που στηρίζεται σε προκαταλήψεις και αβάσιμες υποθέσεις, ότι δήθεν θα γίνουν ενοχλητικοί στους πελάτες τους, κουραστικοί, πιεστικοί και πολλές ακόμη δικαιολογίες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Τις περισσότερες φορές, είδα μέσα από τη φωτιά της πράξης, ότι ένα μεγάλο μέρος διστάζει να το εφαρμόσει γιατί δεν ξέρει πως να το χρησιμοποιήσει. Η εκπαίδευση του προσωπικού και των ιδιοκτητών, είναι απαραίτητη, προκειμένου να αποκτήσουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για την εφαρμογή του. Εφαρμογή λοιπόν του telemarketing με διαφορετικό τρόπο, από αυτόν που το χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός. Και τότε μόνοι σας θα δείτε και θα διαπιστώσετε τα θεαματικά του αποτελέσματα, στην αύξηση των πωλήσεων, στην αύξηση του ποσοστού επαναφορά των πελατών σας στο δικό σας κέντρο αισθητικής, την βελτίωση γενικότερα της επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας, πρώην, κινούμενους και μελλοντικούς.

Στη διάθεσή σας βρίσκεται ένας πρακτικός οδηγός για την εφαρμογή του. Ένας οδηγός που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την τηλεφωνική επικοινωνία, εισερχόμενη και εξερχόμενη σε σχέση με τους πελάτες σας.
Διαβάστε περισσότερα στην νέα έκδοση του Marketing Management of Beauty Therapy Institutes, ή εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στον νέο κύκλο ειδικών σεμιναρίων.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων



Info:
e-mail vasgalanis@gmail.com
Mobile
698 055 8496



Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Βιβλιογραφία για το μάθημα Οργάνωση Καταστήματος Αισθητικής – Marketing από το Βασίλη Γαλάνη

To νέο επιστημονικό εγχειρίδιο του Βασίλη Γαλάνη, απαραίτητο εργαλείο για την οργάνωση της διδασκαλίας στο μάθημα Οργάνωση Καταστήματος – Marketing της ειδικότητας Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής

Ο Βασίλης Γαλάνης, προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένα υψηλού επιπέδου επαγγελματικό εγχειρίδιο, απαραίτητο σε κάθε επαγγελματία Αισθητικό.

Το βιβλίο, παρέχει με αντιληπτό και κατανοητό τρόπο αποτελεσματική μεθοδολογία και τεχνογνωσία, για την εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων και διαδικασιών Οργάνωσης, Management και Marketing στα Ινστιτούτα Αισθητικής και γενικότερα στις μονάδες του κλάδου καλλωπισμού. Παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα εισαγωγής διαδικασιών στα κέντρα και μια μεθοδολογία άμεσα κατανοητή και εφαρμόσιμη, αποτελώντας ένα "σύστημα εν λειτουργία" αλλά και ένα ισχυρό σημείο διαφοροποίησης του ινστιτούτου σας.

Το βιβλίο απευθύνεται στις επαγγελματίες αισθητικούς, συμβάλλοντας στην «επαγγελματική μετεκπαίδευσή» τους σε σύγχρονα θέματα και στη «δια βίου εκπαίδευσή» τους. Η εφαρμογή των μεθόδων του βιβλίου, καλύπτει ένα μεγάλο κενό στην αγορά του κλάδου και ειδικότερα σε θέματα μετεκπαίδευσης των επαγγελματιών, σε γνωστικά αντικείμενα πέραν των σπουδών τους, που σχετίζονται με την ανάπτυξη επιχειρηματικότητας, και τις αφορούν άμεσα ως επιχειρηματίες πλέον του κλάδου. Ακόμη το νέο αυτό εγχειρίδιο, καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα σε ότι αφορά τη βιβλιογραφία του κλάδου, έρχεται να συμβάλλει στην επαγγελματική επιμόρφωση των συνεργατών και του προσωπικού γενικότερα των Ινστιτούτων Αισθητικής, εφόσον προσφέρεται σε μια ειδική πολυτελή έκδοση με κινητά φύλλα, ενώ κάθε μέρος του βιβλίου αποτελεί μια αυτόνομη ενότητα.

Το βιβλίο, απευθύνεται ακόμη σε όλους τους εργαζόμενους στον κλάδο, σε σπουδαστές της επιστήμης της Αισθητικής, σε αποφοίτους και πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Αισθητικής, καθώς και σε Καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα της Οργανώσεως και του Marketing στις αντίστοιχες σχολές.

Σκοπός του βιβλίου, είναι να συμβάλλει μέσα από την αυτό-εκπαίδευση, στην επαγγελματική ανάπτυξη των αισθητικών, στην κατανόηση της χρησιμότητας του σύγχρονου Management Marketing και τη δυνατότητα εφαρμογής της νέας αυτής γνώσης.

Ο συγγραφέας του βιβλίου, διαθέτοντας βαθιά γνώση του κλάδου και της επιστήμης του Marketing, εκφράζει απόλυτα την πεποίθησή του, ότι θα αυξήσει τις επαγγελματικές ικανότητες των επαγγελματιών του κλάδου, συμβάλλοντας στην επαγγελματική τους ανάπτυξη καθώς και στην ανάπτυξη των πωλήσεων και των κερδών τους, ιδιαίτερα σε μια περίοδο κρίσεως.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο ενεργητικό του Βασίλη Γαλάνη, πέραν της εμπειρία του στην οργάνωση, το marketing και την διαφήμιση πολυδύναμων μονάδων αισθητικής, συμπεριλαμβάνεται και η συγγραφή άλλων επτά επιστημονικών βιβλίων, γύρω από θέματα marketing και franchising.

Πέραν των άλλων, το νέο αυτό εγχειρίδιο καλύπτει θέματα όπως, η σωστή εξυπηρέτηση πελατών με προϊόντα και υπηρεσίες, διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών στο ινστιτούτο, τύπους πελατών και τεχνικές αντιμετώπισής τους κατά τη διαδικασία ενημέρωσης, τεχνικές αποτελεσματικής πώλησης υπηρεσιών και προϊόντων, τεχνικές επικοινωνίας και γλώσσας του σώματος κατά τη διαδικασία ενημέρωσης των πελατών, τεχνικές προώθησης καλλυντικών, θέματα μάρκετινγκ και κατάρτισης προϋπολογισμού για τα κέντρα, τεχνικές αντιμετώπισης αντιρρήσεων των πελατών καθώς και επαγγελματικές τεχνικές διαχείρισης των παραπόνων των πελατών.

Η αξία του εγχειριδίου και της τεχνογνωσίας που εισαγάγει, είναι 90 €.

Για περισσότερες πληροφορίες και παραγγελίες απευθυνθείτε στον κ. Βασίλη Γαλάνη,
698 055 8496, e-mail: vasgalanis@gmail.com  .

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

1.ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ: ΓΝΩΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ








[ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΑΛΑΝΗ*]





Το πρώτο βήμα για την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης είναι να ξέρετε ακριβώς τις υπηρεσίες που παρέχετε ή πρέπει να παρέχετε.


ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ


Η επιτυχία σας εξαρτάται από το πόσο καλά εσείς και η εταιρεία σας μπορείτε να ικανοποιήσετε τις βασικές ανάγκες των πελατών σας.


Τι μπορείτε να κάνετε για να αισθανθεί ο πελάτης  ότι:

-Τον καταλαβαίνετε

-Είναι Ευπρόσδεκτος

-Είναι Σημαντικός

-Θέλετε να νιώθει Άνετα


Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ


Η καλύτερη πώληση που μπορεί να γίνει, έρχεται σαν απόρροια της διερεύνησης της ανάγκης του πελάτη, της αξιολόγησης πιθανών εναλλακτικών λύσεων, την επιλογή της κατάλληλης λύσης και της "παράδοσης" της στον πελάτη.


Αυτή τη διαδικασία την γνωρίζουν πολλοί.  Αυτό που δεν γνωρίζουν είναι ότι η πώληση απαιτεί τρεις σημαντικές προϋποθέσεις που έχουν να κάνουν με τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες :




1.Τέλεια γνώση των διαθέσιμων προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας.




2.Κατανόηση των χαρακτηριστικών των προϊόντων και των υπηρεσιών.




3.Μετάφραση των χαρακτηριστικών σε οφέλη για τον πελάτη




4.Απόδειξη πως ο πελάτης σας θα πετύχει περισσότερα με αυτά που του προσφέρεται




Εξασκήστε την ικανότητά σας να "περνάτε" από το προϊόν και την υπηρεσία στο όφελος και στην απόδειξη πως κοντά σας πετυχαίνουν περισσότερα




ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ – ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ


Όπως ήδη έχουμε δει, πολλοί παράγοντες είναι σημαντικοί για την ικανοποίηση του πελάτη σας.  Αυτός όμως που είναι σημαντικότερος όλων είναι η αξιοπιστία, τόσο η δική σας όσο και της εταιρείας σας.


Οι πελάτες σας θέλουν να κάνετε αυτό που τους έχετε υποσχεθεί ότι θα κάνετε


Αντίστοιχα, ο μεγαλύτερος εκνευρισμός τους προέρχεται από την μη τήρηση υπόσχεσης.  Γι’ αυτό προσέχετε τι υπόσχεστε !


Και αν υποσχεθείτε ότι θα κάνετε κάτι,

Kάντε το σωστά την πρώτη φορά


Πολλοί είναι εκείνοι που αναλώνονται με το πώς θα διορθώσουν μια κακή κίνηση ή ποιος είναι ο καταλληλότερος τρόπος να ζητήσουν συγνώμη στη συνέχεια.


Αποφύγετε κάθε επιπλοκή με το να διασφαλίζετε ότι κάνετε.


Οι περισσότεροι πελάτες όταν σκέφτονται έναν πωλητή, σκέφτονται ένα άτομο που μιλάει, μιλάει, μιλάει και δεν κάνει ούτε τα μισά από αυτά που λέει. Η λογική συνέπεια είναι να μην εμπιστεύονται τους «πωλητές» και αυτά που τους λένε.


Εσείς προσπαθήστε να αντιστρέψετε αυτήν την εικόνα. Αφήστε την πώληση και περάστε στη συμμετοχή και το διάλογο.


Αποδεικνύετε με πράξεις, όχι με λόγια.


Κερδίζετε την εκτίμηση του πελάτη πολύ ευκολότερα.


Όσον αφορά στο προϊόν που πρέπει (αναγκαστικά ίσως) να πουληθεί, έχετε υπόψη σας ότι είναι καλύτερα για όλους να προωθήσετε αυτό που ‘σας πηγαίνει’ περισσότερο.  Με την προϋπόθεση βέβαια ότι ο πελάτης είναι ουδέτερος ή δεν έχει ιδιαίτερη επιθυμία για ένα προϊόν έναντι άλλου.


Η τακτική αυτή βοηθάει γιατί είναι ευκολότερο να επιχειρηματολογήσετε για ένα προϊόν που σας αρέσει, είναι πιο σίγουρο ότι θα αρέσει και στον πελάτη και πιθανότατα δεν θα δημιουργήσει προβλήματα και παράπονα στο μέλλον.


Ακολουθώντας τα παραπάνω θα καταλάβετε πολύ γρήγορα ότι είστε στο σωστό δρόμο : οι ίδιοι οι πελάτες σας θα περιμένουν να ενεργείτε σωστά σε κάθε συναλλαγή μαζί τους


Αυτό είναι δική σας επιτυχία και όχι παράλογη απαίτηση του πελάτη.


ΒΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


Δεν υπάρχει λόγος να επιχειρήσετε μόνος σας στο παιχνίδι της εξυπηρέτησης του πελάτη.  Προσπαθήστε να τον μάθετε πώς να σας βοηθήσει για να του προσφέρετε ποιοτική εξυπηρέτηση.


Ειδικά τους επαναλαμβανόμενους πελάτες, μάθετέ τους να σας τηλεφωνούν ή να σας επισκέπτονται όταν σας βολεύει ή όταν δεν έχετε πολύ δουλειά.


Μάθετέ τους τι πρέπει να κάνουν για να έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.


Μάθετέ τους τι πρέπει να σας λένε ακριβώς για να σας βοηθούν να κάνετε σωστή δουλειά με την πρώτη.


Δώστε τους κίνητρο για τα παραπάνω.  Βεβαιώστε τους ότι αν κάνουν αυτό που τους λέτε θα έχουν πραγματικά καλύτερη εξυπηρέτηση, θα κερδίσουν χρόνο, χρήμα, καλή διάθεση.


Εξηγήστε τους πως ακριβώς θα κάνετε μια συγκεκριμένη δουλειά.  Όταν ο πελάτης δεν ξέρει ακριβώς πως λειτουργούν τα συστήματα και οι διαδικασίες σας, μπερδεύεται και πολλές φορές εκνευρίζεται.  Όταν μάθει πώς ακριβώς λειτουργείτε, νιώθει πιο άνετα με εσάς και την εταιρεία σας και μειώνει τις παράλογες απαιτήσεις του.


Ο ευκολότερος τρόπος να κάνετε άνετα τη δουλειά σας είναι να είσαστε ευγενικός με τον πελάτη.  Οι άνθρωποι συνήθως μας φέρονται όπως τους φερόμαστε.  Γιατί να αφήσετε την πρωτοβουλία στον πελάτη και να μην ρυθμίζετε εσείς την κατάσταση ;


Χαμογελάστε στον πελάτη, θα σας χαμογελάσει και αυτός.


Ξεχάστε την εικόνα και τις τεχνικές του κλασσικού πωλητή, που δεν πουλάει πια γιατί οι άνθρωποι αλλάζουν αξίες, στάσεις και συμπεριφορές:



-          Γίνετε δημιουργοί νέων αναγκών για τους πελάτες σας


-          Δείξτε πως μπορείτε να συμβάλλετε στην προσωπική τους ή εταιρική τους ανάπτυξη και εξέλιξη


-          Δείξτε τους ότι τους επικοινωνείτε προϊόντα και υπηρεσίες αποκλειστικά για αυτούς  και ότι δεν «αναπαράγεται τον εαυτό σας» από συνάντηση σε συνάντηση


-          Κάντε την επαφή με τον πελάτη μια ξεχωριστή εμπειρία


-          Ακολουθήστε τη μόδα, στο ντύσιμό σας, στην επικοινωνία σας και την τεχνολογία στις παρουσιάσεις σας


-          Φροντίστε ότι κάνετε να έχει αισθητική και design ακόμη και οι παρουσιάσεις σας


-          Χρησιμοποιείστε ένα πιο συμβολικό τρόπο, μια πιο συμβολική γλώσσα για να παρουσιάσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας


-          Βρείτε ένα πιο άμεσο και αληθινό τρόπο λεκτικής επικοινωνίας και καλλιεργείστε τον


-          Αλλάξτε δραματικά το ύφος της λεκτικής επικοινωνίας σας και περιορίστε τις παρουσιάσεις σας χρονικά


-          Βάλτε νέες λέξεις κλειδιά στο λεξιλόγιό σας που παρακινούν τους πελάτες σας


-          Τέλος φροντίστε να είστε «symbol» για τον πελάτη σας


(*) Ο Βασίλης Γαλάνης, είναι Marketing Consultant, Καθηγητής, Συγγραφέας, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων και Σύμβουλος Διοικητικών Συμβουλίων, διακεκριμένων εταιριών από τους κλάδους Καλλυντικών και Καλλωπισμού.

Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
Mobile698 055 8496

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

3.ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ: ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ


3. ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ



[ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΑΛΑΝΗ*]

Ο πελάτης σε κάθε επαφή με ένα ινστιτούτο ομορφιάς έχει υψηλές προσδοκίες.


Θα μπορούσαμε να ορίζουμε την ικανοποίηση του πελάτη σαν ισότητα ανάμεσα στις Προσδοκίες που έχει ο πελάτης πριν την εκτέλεση μιας υπηρεσίας ή τη χρήση ενός προϊόντος και στην αντίληψη που αυτός σχηματίζει μετά από τη χρήση. Υπάρχουν τρεις πιθανές περιπτώσεις:

  1. Π>Α. Κατάσταση κατά την οποία οι Προσδοκίες είναι μεγαλύτερες από την Αντίληψη του Πελάτη. Είναι μία συνηθισμένη κατάσταση μη ικανοποίησης του πελάτη. Εδώ το ισοζύγιο των moments of truth είναι αρνητικό. Ο πελάτης είτε έχει σχηματίσει μεγαλύτερες προσδοκίες από αυτό που στην πραγματικότητα μπορούσε να λάβει είτε οι προσδοκίες του ήσαν σωστές αλλά η υπηρεσία / προϊόν ήταν κακής ποιότητας. Σαν υπεύθυνες πωλήσεων είστε υπόλογοι για την πρώτη περίπτωση. Δεν θα πρέπει για κανένα λόγο να κάνετε τον πελάτη να πιστέψει ότι μπορεί να φτάσει τους στόχους του στο 100% όταν γνωρίζεται από την αρχή ότι μόνο το 80% είναι επιτεύξιμο στην περίπτωσή του. Αυτό ακριβώς εννοείται με την έκφραση Moments of Truth: να λέμε στον πελάτη από την αρχή μέχρι που μπορεί να επιτύχει ένα στόχο του.
        Στην κατάσταση Π>Α έχουμε απώλεια πελατών και δυσφήμιση του ινστιτούτου
      



2.   Π=Α Κατάσταση κατά την οποία οι Προσδοκίες ισούνται με την Αντίληψη πραγματικότητας του πελάτη. Εδώ ο πελάτης βρίσκει αυτό που περιμένει. Δεν έχει και ιδιαίτερο ενθουσιασμό για αυτό, γιατί ακριβώς αυτό είναι το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Η πραγματοποίηση του στόχου του Πελάτη στο 70% του στόχου του, που ήταν και το αναμενόμενο από οποιοδήποτε κέντρο αδυνατίσματος, δεν σημαίνει ότι θα δημιουργήσει στον πελάτη συναίσθημα ενθουσιασμού μια και αυτό ανέμενε από οποιοδήποτε κέντρο αδυνατίσματος. Πρέπει να θυμάστε ότι οι πελάτες είναι δύσπιστοι και επιφυλακτικοί μια και τις περισσότερες φορές έχουν επισκεφτεί και άλλα κέντρα και δεν είδαν κανένα αποτέλεσμα. Η εμπειρία Π=Α δεν είναι ο τελικός στόχος ενός προγράμματος εξυπηρέτησης στα ινστιτούτα. Είναι όμως το σκαλοπάτι που οδηγεί στην εξυπηρέτηση. Είναι το minimum επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.




3.      Π<Α Kατάσταση κατά την οποία οι Προσδοκίες του πελάτη είναι μικρότερες από αυτό που αποτελεί την Αντίληψη της πραγματικότητας. Αυτή είναι η επιδίωξη κάθε προγράμματος εξυπηρέτησης πελατών στα ινστιτούτα. Ονομάζεται αυτή την κατάσταση ΑΛΦΑ γιατί είναι η κορυφαία, εξαιρετική εξυπηρέτηση, το μέγιστο. Φτάνουμε στην κατάσταση ΑΛΦΑ της εξυπηρέτησης μέσα από:





a.      Σωστή μελέτη των «στιγμών της αλήθειας» και προγραμματισμό του επιθυμητού αποτελέσματός τους. «Στιγμή αλήθειας», χαρακτηρίζουμε στο marketing, κάθε στιγμή στην οποία ερχόμαστε σε επαφή με τον πελάτη. Κάθε «στιγμή αλήθειας» θα πρέπει να είναι και μια «στιγμή ευκαιρίας» για να ενθουσιάσουμε τον πελάτη.


b.   Τη δημιουργία ενός «επεκτεινόμενου δευτερογενούς Πακέτου εξυπηρέτησης».


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Info:
Mobile698 055 8496