Ο κλάδος των υπηρεσιών αδυνατίσματος και αισθητικής
είναι ένας από τους νεότερους σχετικά κλάδους της ελληνικής οικονομίας, ο
οποίος άρχισε να αναπτύσσεται πριν από περίπου 50 χρόνια.
Στον εξεταζόμενο
κλάδο δραστηριοποιείται ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, η πλειονότητα των
οποίων είναι μικρού μεγέθους, οι οποίες λειτουργούν σε τοπικό επίπεδο. Λόγω του
μεγάλου αριθμού των επιχειρήσεων, ο υφιστάμενος ανταγωνισμός είναι έντονος.
Παρόλα αυτά, ο βαθμός συγκέντρωσης του κλάδου παραμένει υψηλός, με τις μεγάλες
αλυσίδες να απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης. Όμως, όπως επισημαίνουν
παράγοντες της αγοράς τα μικρά κέντρα αδυνατίσματος αποσπούν τα τελευταία
χρόνια όλο και μεγαλύτερο μερίδιο.
Σε αυτό συνέβαλε σημαντικά και ο περιορισμός
του αριθμού των μεγάλων αλυσίδων κέντρων αδυνατίσματος και αισθητικής από το
2002 και μετά, με αποτέλεσμα πολλοί καταναλωτές να στραφούν σε μικρότερα κέντρα
για την κάλυψη των αναγκών τους.
Πηγή:
Περίληψη Κλαδικής Μελέτης ICAP