Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Web Development – Κατασκευή Site

Σε συνεργασία με απόλυτα εξειδικευμένους συνεργάτες μου, προσφέρω ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες για την ανάπτυξη web site σε Κέντρα Αισθητικής, Ιατρικής Αισθητικής, Εταιρίες Επαγγελματικών Καλλυντικών & Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς. 

Η υψηλή αισθητική, η κατάλληλη δομή και τα απαραίτητα τεχνικά και λειτουργικά στοιχεία, θα αναβαθμίσουν την εικόνα σας, θα απογειώσουν τις πωλήσεις υπηρεσιών ή προϊόντων, και θα αυξήσουν την προσέλκυση νέων πελατών.

Το σύνολο των παραδοτέων site είναι προσβάσιμα από pc, laptop, tablet, mobile.

Η μεθοδολογία που ακολουθείται και οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι η εξής:

1.Εξεύρεση κατάλληλου domain name & template
2.Μελέτη της δομής/ δέντρου του site
3.Αγορά/ κατοχύρωση domain name/ hosting
4.Συγγραφή Κειμένων και επιλογή κατάλληλων photos
5.Ανάπτυξη web site
6.SEO (Search Engine Optimization) για βελτιστοποίηση στην κατάταξη της Google
7.Διαχείριση, ενημέρωση και συντήρηση του site


Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Recruitment / Προσλήψεις Προσωπικού

Η προσέλκυση, η αξιολόγηση και η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, είναι μια ουσιαστική και ιδιαίτερα σημαντική διαδικασία γα την απρόσκοπτη, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία κάθε μονάδας του κλάδου Καλλωπισμού. 

Η υπηρεσία απευθύνεται σε πολυδύναμα Κέντρα Αισθητικής και Αδυνατίσματος, Spa, Μονάδες Καλλωπισμού, Ιατρικής Αισθητικής καθώς και Εταιρίες Κατασκευής ή  Εισαγωγής & Εμπορίας Επαγγελματικών Καλλυντικών και Μηχανημάτων. 

Για την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, σταθμίζονται πάντα οι ιδιαίτερες απαιτήσεις της κάθε μονάδας, τα κριτήρια, ο βαθμό εξειδίκευσης, οι οργανωτικές ανάγκες και οι απαιτήσεις της θέσης. 

Εχέγγυο της επιτυχίας αποτελεί η μακρόχρονη καριέρα και εμπειρία μου σε πολλές διευθυντικές θέσεις πολλών επιχειρήσεων και η εξειδίκευσή μου στον κλάδο.

Η υπηρεσία παρέχεται με ταχύτητα, συνέπεια και την ενεργό συμμετοχή μου σε όλα τα στάδια της διαδικασίας έως την πρόσληψη.

Η εξειδίκευσή μου στον κλάδο του Καλλωπισμού, της Εκπαίδευσης και των Υπηρεσιών γενικότερα, μου επιτρέπει να καλύπτω άμεσα τις ανάγκες μιας συνεργαζόμενης επιχείρησης σε υποψήφιους συνεργάτες όπως, αισθητικούς, τεχνικούς νυχιών, μακιγιέρ/ μακιγιέζ, ποδολόγους, spa therapists, spa managers, receptionist, διαιτολόγους, δερματολόγους, στελέχη εκπαίδευσης, πωλητές, κ.α. ειδικότητες.

Εάν είστε εργαζόμενοι των παραπάνω ειδικοτήτων και ενδιαφέρεστε για ένα νέο περιβάλλον εργασίας, επικοινωνήστε μαζί μου για την αποστολή του βιογραφικού σας και την πραγματοποίηση μιας συνάντησης για την θέση εργασίας που αναζητάτε.


Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Ψάχνετε για μια Υποψήφια Αισθητικό; Καταχωρείστε τη θέση εργασίας στο Beauty Therapy Management

Είστε Ιδιοκτήτρια Κέντρου Αισθητικής και αναζητάτε προσωπικό;
Επικοινωνήστε μαζί μου για την τοποθέτηση της αγγελίας σας στο Beauty Therapy Μanagament, την προσέλκυση συνεργατών, την αξιολόγηση των βιογραφικών και την τελική επιλογή των ιδανικών συνεργατών.
(*) Όλα τα Βιογραφικά των ενδιαφερομένων προωθούνται στο Κέντρο.

Η υπηρεσία περιλαμβάνει τα εξής:

1.Σύνταξη αγγελίας και περιγραφή θέσης εργασίας
2.Δημιουργία Θέσης Εργασίας/ Job Post στο Facebook
3.Δημοσίευση της θέσης εργασίας με Facebook Post στη σελίδα Beauty Therapy Μanagament και boost τοπικά με αποτέλεσμα περισσότερες προβολές άνω του 300% 
4.Καταχώρηση της αγγελίας στο site Beauty Therapy Μanagament και επιπλέον προβολής της για ένα μήνα με banner
5.Καταχώρηση εταιρικού προφίλ του Κέντρου στο site Beauty Therapy Μanagament
6. Αξιολόγηση Υποψηφίων/ Interview/ Επιλογή
(*) Επιπλέον πρόσβαση σε βιογραφικά υποψηφίων που ενδιαφέρονται για άμεση εργασία

Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Workshop – Σεμινάρια για Κέντρα Αισθητικής

Η επαγγελματική επιμόρφωση και η επανεκπαίδευση του προσωπικού σε ιδιαίτερα σημαντικά και σύγχρονα πεδία, είναι απαραίτητη για την ανταγωνιστική λειτουργία ενός Κέντρου Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Spa, ή σχετικής μονάδας και την αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητάς τους.  

Για το σκοπό αυτό προσφέρονται λύσεις με απόλυτα εξειδικευμένα σεμινάρια, βασισμένα στην τεχνογνωσία και την εκπαιδευτική εμπειρία -άνω των 20 ετών-, του Βασίλη Γαλάνη. Τα προσφερόμενα σεμινάρια απευθύνονται τόσο στους Ιδιοκτήτες όσο και στους συνεργάτες/ προσωπικό των Κέντρων, και πραγματοποιούνται εντός του χώρου του Ινστιτούτου Αισθητικής για την καλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των συνεργατών σε νέα θεματικά πεδία. 

Προτεινόμενες Θεματολογίες:

1. Αποτελεσματική Διαχείριση Facebook Page, Διαφήμιση, και αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων του Facebook, Διάρκεια 6 Ώρες
2. Sales & Promotion Plan, Κατάρτιση Προυπολογισμού του Κέντρου, Κοστολόγηση Υπηρεσιών και Προιόντων, Διάρκεια 8 Ώρες 
3. Social Media & Digital Marketing, Διάρκεια 6 Ώρες 
4.Telemarketing, Μobile & SMS Marketing, Διάρκεια 6 Ώρες

Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε για τις διαθέσιμες ημερομηνίες και να προγραμματίσουμε από κοινού το δικό σας πρόγραμμα εκπαίδευσης. Τα παραπάνω σεμινάρια υλοποιούνται πανελλαδικά.


Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Επέκταση των συνεργασίων του Βασίλη Γαλάνη με μονάδες Πλαστικής Χειρουργικής & Δερματολόγους

Η εις βάθος γνώση του marketing και της συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των αγορών του κλάδου καλλωπισμού και των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, η παρακολούθηση των τάσεων και των εξελίξεων στο χώρο της Αισθητικής Ιατρικής, των μη επεμβατικών θεραπειών, των νέων υλικών και της τεχνολογίας, και η συνεχής δραστηριοποίηση στα αντικείμενα της εκπαίδευσης και της εξειδίκευσης του προσωπικού δεκάδων μονάδων από τους παραπάνω κλάδους - σε τομείς όπως η ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών, οι τεχνικές επικοινωνίας με τους πελάτες και οι τεχνικές παρουσίασης και πωλήσεων υπηρεσιών- οδηγεί στην επέκταση των συνεργασιών του Βασίλη Γαλάνη με κορυφαίες μονάδες Πλαστικής Χειρουργικής & Δερματολόγους. 
Οι συνεργασίες αφορούν την ολοκληρωμένη παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλο το φάσμα του marketing, την προβολή, τη διαχείριση των social media, τη διαφήμιση μέσω social media, κ.α απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες.

Η συσσώρευση γνώσης από τον κλάδο καλλωπισμού και ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του/ μεταγνώση σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και την πείρα του θα προσδώσει αποτελέσματα στο γενικότερο σχεδιασμό,το marketing, την ανάπτυξη και την προβολή των συνεργαζόμενων μονάδων.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων


Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com  
Mobile: 698 055 8496

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Έρευνα για τα Καλλυντικά στο κανάλι διανομής των Φαρμακείων

Ο Βασίλης Γαλάνης & το Beauty Therapy Management ανακοινώνουν την ολοκλήρωση μιας μεγάλης ποσοτικής έρευνας της οποίας είχε την επιμέλεια, και πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή εξειδικευμένων συνεργατών του. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το δίμηνο Νοέμβριος 2018 -Δεκέμβριος 2018, σε δείγμα 480 Φαρμακείων σε όλη την Ελλάδα, με τη μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου. Η επεξεργασία των στοιχείων που συλλέχθηκαν πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2019 και τα αποτελέσματα/ συμπεράσματα της έρευνας είναι διαθέσιμα.

Σκοπός της έρευνας ήταν να μετρήσει ποσοτικές μεταβλητές όπως τον αριθμό διαφορετικών brand καλλυντικών που είναι τοποθετημένα σε κάθε Φαρμακείο, τις πωλήσεις σε τεμάχια και σε αξία ανά μήνα, τις πωλήσεις σε τεμάχια κατά Μ.Ο. σε κάθε brand, τον τρόπο αγορών/προμηθειών των Φαρμακοποιών, καθώς και το Μικτό Κέρδος κατά Μ.Ο. στη μεταπώληση.

Άλλα ενδιαφέροντα και ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι το ποσό που δαπανούν οι πελάτες των Φαρμακείων για την αγορά καλλυντικών μηνιαίως, το ποσό που συνήθως είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για την αγορά ενός καλλυντικού, τα κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής του Φαρμακοποιού για την τοποθέτηση μιας μάρκας, τις διαφορετικές σειρές στις οποίες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση οι πελάτες (Σώματος, Προσώπου, Αντηλιακά, κ.α.), τις κατηγορίες προϊόντων που κινούνται στο χώρο των Φαρμακείων σε ότι αφορά τα καλλυντικά (αντιγηραντικές, κρέμες ματιών, προϊόντα καθαρισμού της επιδερμίδας, αδυνατιστικές κρέμες, κυτταρίτιδας, κ.α.).

Επιπλέον στοιχεία της έρευνας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των Φαρμακοποιών από τις πωλήσεις καλλυντικών, οι προσδοκίες τους για την πορεία των πωλήσεων καλλυντικών κατά το 2019 καθώς και οι τάσεις του πελατειακού κοινού του Φαρμακείου σε ότι αφορά τα φυσικά καλλυντικά.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με αντικειμενικό σκοπό να μετρήσει μεταβλητές που δεν προκύπτουν από στοιχεία κλαδικών μελετών, για την καλύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος του Φαρμακείου και την παροχή ορθών επιχειρηματικών συμβουλών.

Τα αποτελέσματα της έρευνας απευθύνονται σε εταιρίες επαγγελματικών καλλυντικών που τους ενδιαφέρει η επέκταση στο κανάλι διανομής των Φαρμακείων αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει να συγκρίνει το δίκτυο διανομής των Φαρμακείων με άλλα κανάλια διανομής, όπως αυτό των Κέντρων Αισθητικής & Αδυνατίσματος.
  
Οι ενδιαφερόμενοι για τα αναλυτικά αποτελέσματα να απευθύνονται:

Beauty Therapy Management
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Μελέτη Συγκριτικών στοιχείων 2018 για τον κλάδο των Κέντρων Αισθητικής

H Μελέτη αφορά Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής, Υποψήφιους Επενδυτές καθώς και Εταιρίες Καλλυντικών & Μηχανημάτων, δεδομένου ότι η ζήτηση των δικών τους προϊόντων είναι παράγωγη της ζήτησης στα Κέντρα Αισθητικής. Περιλαμβάνει ένα σύνολο συγκριτικών στοιχείων και αποτελέσματα για το ρυθμό ανάπτυξης, τον κύκλο εργασιών, την κερδοφορία των Κέντρων Αισθητικής και των Πολυδύναμων Μονάδων,την προέλευση του τζίρου ανά καμπίνα, τεχνολογία, κ.α., ανά διαφημιστικό μέσο κ.α. συνολικά και ανά περιοχή χωρίς να κατονομάζει συγκεκριμένα brand's.

Σύνοψη Μελέτης:

Η Μελέτη στηρίζεται σε συγκριτικά στοιχεία και αφορά το ρυθμό ανάπτυξης, την αύξηση της αγοράς και του κύκλου εργασιών, σημαντικά στοιχεία για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών καθώς και άλλους σημαντικούς παράγοντες όπως η προέλευση του τζίρου ανά καμπίνα, π.χ. σώμα, αισθητική, αποτρίχωση, κ.λπ., ανά μηχάνημα, καθώς και άλλες παραμέτρους που σχετίζονται με το σχεδιασμό Marketing των Κέντρων Αισθητικής και των Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αδυνατίσματος & Αισθητικής, τη Στρατηγική Επικοινωνίας και τα Social Media.

Η Μελέτη πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και στηρίζεται σε συγκριτικά στοιχεία ποσοτικά και ποιοτικά, από συνεργαζόμενες μονάδες σε πανελλαδικό επίπεδο και σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας. Ειδικότερα τα στοιχεία της Μελέτης που αφορούν στα Social Media, καταγράφονται καθημερινά με βάση στοιχεία που προκύπτουν από τη διαχείριση των σελίδων συνεργαζόμενων μονάδων και τη μελέτη των σελίδων των ανταγωνιστών τους.

Με βάση τα οικονομικά στοιχεία το 2018 έναντι του 2017, ο κλάδος έχει καταγράψει ανάπτυξη σε σημαντικά ποσοστά. Πίο συγκεκριμένα το 2018, ο κύκλος εργασιών των μονάδων αυξήθηκε όπως αναφέρεται παραπάνω, καθώς και η συνολική αγορά τους, σε μεγαλύτερα ποσοστά σε σχέση με τη διετία 2016-2017. Σημαντικό ρόλο στο ρυθμό ανάπτυξης διαδραματίζει όχι μόνο το μέγεθος της τοπικής αγοράς, αλλά και ο συνολικός ανταγωνισμός, ο αριθμός δηλαδή των Κέντρων Αισθητικής στην τοπική αγορά, καθώς και η γενικότερη τοποθέτησή τους σε επίπεδο επικοινωνίας. 

Η αύξηση του αριθμού ενδιαφερομένων/υποψηφίων πελατών, το τελευταίο τρίμηνο και τον Ιανουάριο του 2019, σηματοδοτεί ότι η ανάπτυξη θα συνεχιστεί και στο 2019, σε μεγαλύτερα επίπεδα.

Γεγονός είναι ότι με βάση τα συγκριτικά στοιχεία των συνεργαζόμενων Κέντρων Αισθητικής και Πολυδύναμων μονάδων, το πελατολόγιο των μονάδων αυξήθηκε τόσο από νέους πελάτες όσο και από την προσέλκυση πελατών άλλων κέντρων. Ποιοτικά το πελατολόγιο των Κέντρων Αισθητικής έχει ανανεωθεί και το ηλικιακό target group ξεκινά από νεότερες ηλικίες 16+ τόσο για εξειδικευμένες θεραπείες, π.χ. ακμή αλλά κυρίως μόνιμη αποτρίχωση. Παράλληλα επεκτείνεται το βασικό κοινό των Κέντρων Αισθητικής και σε ηλικίες 55+.

Από την καταγραφή ποσοτικών στοιχείων καταγράφηκε ότι μόνο μονάδες που παρείχαν μόνιμη αποτρίχωση με diode laser, κατάφεραν να προσελκύσουν και αντρικό κοινό και να το αυξήσουν διαχρονικά εντός του 2018, σε σημαντικά ποσοστά.

Η επένδυση των μονάδων σε νέα μηχανήματα και η αποτελεσματική επικοινωνία αυτών, αποτελεί βασικό παράγοντα για την αύξηση του κύκλου εργασιών. Η λιποδιάλυση, η καταπολέμηση του τοπικού λίπους, το αδυνάτισμα γενικότερα, η μόνιμη αποτρίχωση και υπηρεσίες αντιγήρανσης που στηρίζονται σε σύγχρονα μηχανήματα, αποτελούν τις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες. Σε σχέση με θεραπείες που σχετίζονται κυρίως με προϊόντα, μεσοθεραπεία, αντιρυτιδικές και αντιγηραντικές θεραπείες, καταπολέμηση πανάδων και δυσχρωμιών και φυτικό peeling, είναι οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις καλλυντικών αντιπροσωπεύουν ένα ποσοστό που κινείται από μονοψήφια έως και διψήφιο αριθμό, στα υπό μελέτη Κέντρα Αισθητικής.

Δημοφιλείς τεχνολογίες το 2018, ήταν τα μηχανήματα λιποδιάλυσης, λιπογλυπτικής, η κρυολιπόλυση, καθώς και το διοδικό λέιζερ και δευτερευόντος η φωτόλυση στην μόνιμη αποτρίχωση. Γενικότερα καταγράφεται όμως στροφή των πελατών από τη φωτόλυση στο λέιζερ σε ότι αφορά τη μόνιμη αποτρίχωση. Γενικότερα κατά το 2018, η συνεισφορά της αποτρίχωσης με λέιζερ κατέγραψε σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης έναντι του 2017, παράγοντας που σηματοδοτεί την τάση των καταναλωτών για μόνιμη αποτρίχωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι μονάδες που είχαν χτίσει το κοινό τους στη Φωτόλυση, κατέγραψαν ανάπτυξη στις πωλήσεις πακέτων φωτόλυσης και το 2018. Στην Μελέτη καταγράφονται και οι δημοφιλείς περιοχές από πλευράς ζήτησης.

Η Μελέτη παρέχει σε ποσοστά επί τοις % στοιχεία και για τη συνεισφορά κάθε τεχνολογίας στον τζίρο της μονάδας.

Η σωστή κοστολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών, η σωστή τιμολόγηση και ο σωστός σχεδιασμός μηνιαίων πακέτων προσφορών, αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα επιτυχίας.
Επιπλέον ο προσανατολισμός στην διαφήμιση στην τοπική αγορά με έντυπα, outdoor, περιοδικά, portal τρίτων, ραδιόφωνο, social media κ.α. συντέλεσε αποφασιστικά όχι μόνο στην αύξηση του τζίρου αλλά και στην αύξηση της αναγνωρισμότητας και άλλων κρίσιμων παραγόντων στην επικοινωνία. 
Ειδικότερα η αγορά της Περιφέρειας έχει μεγαλύτερη δυνατότητα πρόσβασης σε κάποια διαφημιστικά μέσα όπως ραδιόφωνο, κ.α. λόγω του χαμηλού κόστους σε σχέση με τις μονάδες της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

Συμπερασματικά τα ποσοστά αύξησης του 2018 και οι τάσεις για το 2019, υποδεικνύουν ένα νέο κύκλο ανάπτυξης για τον κλάδο για την επόμενη διετία. 

Η Μελέτη αναλυτικά περιλαμβάνει στοιχεία όπως ο κύκλος εργασιών ανά κλάδο, π.χ. αποτρίχωση, αδυνάτισμα, αισθητική προσώπου, προϊόντα, διατροφή, κ.α., καθώς και αναλυτικά στοιχεία για τα ποσοστά του τζίρου ανά μήνα, τρίμηνο, σεζόν, που μπορεί να αποτελέσουν βάση σύγκρισης για ένα Κέντρο Αισθητικής, σε σχέση με άλλες ομοειδής επιχειρήσεις του κλάδου. 

Τα παραπάνω ποσοστά διαφοροποιούνται όπως είναι λογικό σε μονάδες που παρέχουν και άλλες υπηρεσίες όπως Μανικιούρ, Πεντικιούρ, Ημιμόνιμο, κ.α. που αποτελούν σημαντικές εκμεταλλεύσεις σε ένα Κέντρο Αισθητικής που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

Σε ότι αφορά τη διαφήμιση καταγράφονται το ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης συνολικά και ανά μήνα,  ανά μέσο, καθώς και η συνεισφορά του κάθε μέσου στην προσέλκυση υποψηφίων πελατών.

Άλλα στοιχεία της Μελέτης είναι η αύξηση του αριθμού των πελατών, η επανάληψη της επισκεψιμότητας και κυρίως της επανεκκίνησης μέσα στο έτος, η μέση αγορά υπηρεσιών, τα ποσοστά της δεύτερης πώλησης στον κύκλο εργασιών κ.α.

Η Μελέτη επίσης περιλαμβάνει ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για τις διαδικασίες στην ενημέρωση των πελατών, τα αποτελέσματα της ενημέρωσης, της τηλεφωνικής επικοινωνίας, την ποιοτική εξυπηρέτηση, την αντίληψη των πελατών της μονάδας κ.α.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο της Μελέτης είναι η ανάλυση για τη μέτρηση της αναγνωρισιμότητας του brand, τη σύγκριση με τον ανταγωνισμό, και η αξιολόγηση κρίσιμων παραγόντων στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση.

Ιδιαίτερα σημαντικά πέρα από τα παραπάνω στοιχεία προσέγγισης καταναλωτών στην τοπική αγορά, είναι και τα στοιχεία που προκύπτουν και μέσα από το Facebook, όπου καταγράφονται πολλοί κρίσιμοι παράγοντες, δεδομένου ότι είναι άμεσα αξιοποιήσιμοι, καθώς και σημαντικοί δείκτες μέτρησης στα social media για τα προφίλ των χρηστών, την ανταπόκριση, κ.α. Τα παραπάνω στοιχεία αξιολογούνται σε ημερήσια βάση.

Οι μονάδες/εταιρίες που ενδιαφέρονται για τα αναλυτικά αποτελέσματα της Μελέτης μπορούν να απευθύνονται:

Beauty Therapy Management
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com