Αυξήστε τις πωλήσεις σας, βελτιώστε την ποιότητα των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης και αποκτήστε αφοσιωμένους πελάτες!
Υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στο προσωπικό των Ινστιτούτων Αισθητικής (Αισθητικούς, Διαιτολόγο, Reception) και των Spa, με στόχο την αύξηση των εσωτερικών πωλήσεων, τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, της εξυπηρέτησης των πελατών και την ικανοποίησή τους.
Πέραν της παραπάνω συμβολής, η εκπαίδευση του προσωπικού σας, αυξάνει την κερδοφορία του Ινστιτούτου Αισθητικής, την ικανότητα προώθησης υπηρεσιών, καλλυντικών και προσφορών του Ινστιτούτου με το σωστό τρόπο, την προώθηση νέων μηχανημάτων και θεραπειών, και τη διαρκή ενεργοποίηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος των πελατών.
Με τη βαθιά γνώση και εμπειρία του κλάδου τα εκπαιδευτικά προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με βάση με τις ανάγκες του προσωπικού και της μονάδας.
Τα προσφερόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορούν να υλοποιηθούν στους επαγγελματικούς χώρους του Ινστιτούτου Αισθητικής ή του Spa (Πανελλαδικά) και εστιάζουν στα παρακάτω θεματικά πεδία:
Ενδεικτικές Θεματολογίες:
1. Τεχνικές Πωλήσεων & Επικοινωνίας, Γλώσσα του Σώματος, Διαδικασίες Εξυπηρέτησης Πελατών στις καμπίνες, Εσωτερικές Πωλήσεις, Πωλήσεις Καλλυντικών, κ.α., Διάρκεια 12 Ώρες
2. Διαχείριση Αντιρρήσεων Πελατών, Διάρκεια 6 Ώρες
3. Τηλεφωνική Επικοινωνία - Telemarketing, Διάρκεια 4 Ώρες
4. Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πώληση Ολικής Ποιότητας, Διάρκεια 8 Ώρες
5.Τεχνικές Πωλήσεων Καλλυντικών, Διάρκεια 6 Ώρες
6. Digital & Social Media Marketing στο Ινστιτούτο, Διάρκεια 6 Ώρες
Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και να προγραμματίσουμε από κοινού το δικό σας πρόγραμμα εκπαίδευσης.
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com
Υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στο προσωπικό των Ινστιτούτων Αισθητικής (Αισθητικούς, Διαιτολόγο, Reception) και των Spa, με στόχο την αύξηση των εσωτερικών πωλήσεων, τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, της εξυπηρέτησης των πελατών και την ικανοποίησή τους.
Πέραν της παραπάνω συμβολής, η εκπαίδευση του προσωπικού σας, αυξάνει την κερδοφορία του Ινστιτούτου Αισθητικής, την ικανότητα προώθησης υπηρεσιών, καλλυντικών και προσφορών του Ινστιτούτου με το σωστό τρόπο, την προώθηση νέων μηχανημάτων και θεραπειών, και τη διαρκή ενεργοποίηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος των πελατών.
Με τη βαθιά γνώση και εμπειρία του κλάδου τα εκπαιδευτικά προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με βάση με τις ανάγκες του προσωπικού και της μονάδας.
Τα προσφερόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορούν να υλοποιηθούν στους επαγγελματικούς χώρους του Ινστιτούτου Αισθητικής ή του Spa (Πανελλαδικά) και εστιάζουν στα παρακάτω θεματικά πεδία:
Ενδεικτικές Θεματολογίες:
1. Τεχνικές Πωλήσεων & Επικοινωνίας, Γλώσσα του Σώματος, Διαδικασίες Εξυπηρέτησης Πελατών στις καμπίνες, Εσωτερικές Πωλήσεις, Πωλήσεις Καλλυντικών, κ.α., Διάρκεια 12 Ώρες
2. Διαχείριση Αντιρρήσεων Πελατών, Διάρκεια 6 Ώρες
3. Τηλεφωνική Επικοινωνία - Telemarketing, Διάρκεια 4 Ώρες
4. Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πώληση Ολικής Ποιότητας, Διάρκεια 8 Ώρες
5.Τεχνικές Πωλήσεων Καλλυντικών, Διάρκεια 6 Ώρες
6. Digital & Social Media Marketing στο Ινστιτούτο, Διάρκεια 6 Ώρες
Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και να προγραμματίσουμε από κοινού το δικό σας πρόγραμμα εκπαίδευσης.
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com