Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ




Αξιόπιστο

















Περίεργο

















Πλουσιοπάροχο
Αποκαλυπτικό
Ευθύ
Γενναιόδωρο
Επαναστατικό
Θαύμα
Για όλη τη ζωή
Σπάνιο
Σημειωμένο
Περιορισμένο
Υψηλότερο
Δημοφιλές
Μαγικό
Τεράστιο
Δυναμικό
Βέλτιστο
Αμέσως
Πρακτικό
Έκπληξη
Βελτιωμένο
Επαγγελματικό
Εξαίσιο
Εντελώς
Φανταστικό
Ελεγμένο
Εντυπωσιακό
Περιουσία
Τρομερό
Αποδεδειγμένα
Πλήρες
Ασυνήθιστο
Ελκυστικό
Πρωτοποριακό
Απαράμιλλο
Μυστικό
Δώρο
Επικερδές
Ασφαλές
Γιγαντιαίο
Αποδεδειγμένο
Διαλεγμένο
Εγγυημένο
Ποιότητα
Ευαίσθητο
Πληροφοριακό
Ταχύτατο
Απλοποιημένο
Αποτελεσματικό
Μειωμένο
Μέγεθες
Ενδιαφέρον
Επένδυση
Ειδικό
Μεγαλύτερο
Αυθεντικό
Καταπληκτικό
Πρόσφατο
Όμορφο
Καλύτερο
Επιτυχημένο
Αξιοσημείωτο
Μεγάλο
Ευκολόχρηστο
Ανυπέρβλητο
Χρωματιστό
Υποστήριξη
Ασυνήθιστο
Κολοσσιαίο
Τέλειο
Χρήσιμο
Πλήρες
Αποκλειστικό
Αξιόλογο
Απόρρητο
Ειδικευμένο
Εξυπηρετικό
Αποφασιστικό
Περίφημο

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ TELEMARKETING ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ

  1. Κλείνετε ραντεβού για πωλήσεις.
  2. Κρατάτε επαφή με δυνητικούς πελάτες.
  3. Αυξάνετε τον αριθμό των ενδιαφερομένων που μεταφράζεται σε περισσότερους υποψήφιους πελάτες.
  4. Συγκεντρώνετε υποψήφιους ενδιαφερομένους έπειτα από διαφημιστική καμπάνια.
  5. Ενισχύετε τα άλλα διαφημιστικά μέσα.
  6. Ζωντανεύετε παλαιούς πελάτες.
  7. Παρουσιάζετε νέες υπηρεσίες.
  8. Δημιουργείτε εθνικό δίκτυο διανομής.
  9. Συλλέγετε πληροφορίες μάρκετινγκ.
  10. Ελέγχετε την αποδοτικότητα του direct-mail.
  11. Μετατρέπετε έναν υποψήφιο ενδιαφερόμενο σε ενεργό πελάτη.
  12. Αυξάνετε την αξιοπιστία του service.
  13. Αυξάνετε την ανταγωνιστικότητα και τη σχέση κόστους / παραγγελίας.
  14. Μειώνετε το κόστος παρουσίασης νέων υπηρεσιών.
  15. Αποκαθιστάτε προσωπικές σχέσεις με τον υποψήφιο πελάτη.
  16. Προλαβαίνετε τα παράπονα.
  17. Ισχυροποιείστε το όνομα της επιχείρησης.
  18. Κάνετε γνωστή την εκτίμηση που τρέφει η επιχείρηση για τους πελάτες της.

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ TELEMARKETING

  1. Ο πωλητής ΤΜ αναγνωρίζει ότι η τηλεφωνική πώληση είναι επάγγελμα και ως εκ τούτου αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των πελατών, τις απαιτήσεις της δουλειάς και τους νόμους που ενισχύουν την αντίστοιχη συμπεριφορά και πρακτική.
  2. Ο πωλητής ΤΜ αρχίζει το τηλεφώνημα με το “καλημέρα σας” και τελειώνει με το “ευχαριστώ πολύ”.
  3. Ο πωλητής ΤΜ κινείται σε νόμιμα πλαίσια και υποχρεούται να ενημερώνει την πελατεία για τη διαφάνεια της εν λόγω δραστηριότητας.
  4. Δεν χρησιμοποιεί τακτικές με ψέματα και εξαπάτηση.
  5. Πάντα έχει συνείδηση των αναγκών του πελάτη και διαθέτει ευχάριστη προσωπικότητα.
  6. Αναγνωρίζει τα δικαιώματα των πελατών που δέχονται το τηλεφώνημα.
  7. Πάντα παρουσιάζει τον εαυτό του, την εταιρεία και το λόγο για τον οποίο κάλεσε.
  8. Δεν ξανακαλεί ποτέ πελάτες που του το έχουν απαγορεύσει.
  9. Γνωρίζει πως το μυστικό της πώλησης με ΤΜ είναι η φωνή και χρησιμοποιεί τον τόνο, την ένταση και τον χρωματισμό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
  10. Πάντα κρατά σημειώσεις για τις αντιρρήσεις των πελατών και τις αντιδράσεις τους.
  11. Πάντα ακούει τον πελάτη, ότι και αν αυτός έχει να του πει.
  12. Δεν χρησιμοποιεί άσχημη γλώσσα, δεν βρίζει.
  13. Δεν κλείνει το τηλέφωνο στον πελάτη.
  14. Είναι πάντα ενήμερος για τη νομοθεσία και τους κανονισμούς που διέπουν το ΤΜ.
  15. Δεν κατηγορεί τους ανταγωνιστές.
  16. Δεν διακόπτει τον πελάτη όταν αυτός μιλάει.
  17. Δεν χρησιμοποιεί τακτικές πιεστικής πώλησης.

Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΕΝΟΣ ΠΩΛΗΤΗ TELEMARKETING

  1. Ευχάριστη φωνή ως συνέπεια ευχάριστου χαρακτήρα. Η φωνή δεν αλλάζει , μπορεί όμως να γίνει ευχάριστη με τον τρόπο ομιλίας που θα υιοθετήσετε, τον τόνο και τον χρωματισμό που θα χρησιμοποιήσετε.
  2. Δεν απογοητεύεται από τα συνεχή “όχι” που εισπράττει, γιατί σε λίγο θα ακολουθήσουν τα μεγάλα “ναι”.
  3. Θετική Συμπεριφορά και Στάση.
  4. Προσπαθεί περισσότερο από κάθε άλλο πωλητή, γιατί η προσπάθειά του ανταμείβεται με περισσότερες πωλήσεις.
  5. Έχει πάντα τεταμένη την προσοχή του στα μηνύματα που στέλνει ο υποψήφιος.
  6. Προστατεύει το όνομά του, το όνομα της εταιρείας και των υπηρεσιών που προσφέρει.
  7. Έχει ισχυρά αντανακλαστικά ώστε να αντιδρά αμέσως στα μηνύματα, τις αντιρρήσεις και τα παράπονα.
  8. Έχει πάντα τον έλεγχο της επικοινωνίας. Ο ρυθμός εργασίας του είναι έντονος, αλλά πρέπει να γίνεται χωρίς άγχος, με ταχύτητα και ακρίβεια..
  9. Διαθέτει την ικανότητα να ακούει σωστά, να έχει θετική στάση στην πώληση, να είναι ευγενικά επιθετικός, να διαθέτει πειθώ και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις.

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΜΟΤΙΒΟΥ TELEMARKETING

  1. Ποσοστό θετικών ανταποκρίσεων.
  2. Ποσοστό αρνητικών ανταποκρίσεων.
  3. Ποσοστό αδιαφορίας που αντιμετωπίσατε.
  4. Ποσοστό που αρνήθηκε ν’ ακούσει οτιδήποτε.
  5. Ποσοστό που προέβαλε αντιρρήσεις.
  6. Πόσες και ποιες αντιρρήσεις ξεπεράστηκαν.
  7. Ποσοστό που ζήτησε περισσότερες πληροφορίες.
  8. Ποια ήταν η χρονική διάρκεια των κλήσεων,
  9. Ποσοστό που δεν απάντησε.

ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΕLEMARKETING

  1. 300-400 το πολύ λέξεις για 90 δευτερόλεπτα συνεχούς ροής λόγου.
  2. Να μην γίνεται η παρουσίαση με γρήγορο ρυθμό ομιλίας.
  3. Να απευθύνεστε στον πελάτη και να μην μιλάτε “γενικώς”.
  4. Προσπαθείτε πάντα να κερδίζετε το ενδιαφέρον του πελάτη.
  5. Να εμπλέξετε τον ενδιαφερόμενο στη συζήτηση με κατάλληλες ερωτήσεις.
  6. Μιλάτε απλά.
  7. Γράφετε το σενάριο έχοντας υπ’όψιν τον υποψήφιο πελάτη.
  8. Κάντε τον να πιστέψει πως παρέχετε το καλύτερο πακέτο ωφελειών.
  9. Μην ξεχνάτε: πουλάτε οφέλη και όχι απλά υπηρεσίες.
  10. Μην μιλάτε τηλεγραφικά..
  11. Χρησιμοποιείτε περιγραφές.
  12. Αναφερθείτε σε παραδείγματα ευχαριστημένων πελατών.
  13. Χρησιμοποιείστε ένα ενεργητικό κλείσιμο και οδηγείστε τον υποψήφιο πελάτη στην πώληση.

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΕLEMARKETING

  1. Να γνωρίζετε καλά και να καταλαβαίνετε τον εαυτό σας.
  2. Να γνωρίζετε πολύ καλά την επιχείρηση που απασχολείστε.
  3. Να γνωρίζετε καλά τις υπηρεσίες που πουλάτε.
  4. Καλέστε τον υποψήφιο πελάτη και με το όνομά του.
  5. Μην αφήσετε τον ενδιαφερόμενο να περιμένει στο ακουστικό του περισσότερο από 20 έως 30 δευτερόλεπτα.
  6. Μην χτυπάτε το ακουστικό σας στο γραφείο.
  7. Μην κάνετε χειρονομίες και γκριμάτσες δυσαρέσκειας ενώ μιλάτε με υποψήφιο πελάτη.
  8. Να λέτε “ευχαριστώ” και “παρακαλώ” όταν πρέπει.
  9. Αφήνετε τον συνομιλητή σας να κλείνει πρώτος το τηλέφωνο.