Αξιόπιστο
|
Περίεργο |
Πλουσιοπάροχο |
Αποκαλυπτικό
|
Ευθύ
|
Γενναιόδωρο
|
Επαναστατικό
|
Θαύμα
|
Για όλη τη
ζωή
|
Σπάνιο
|
Σημειωμένο
|
Περιορισμένο
|
Υψηλότερο
|
Δημοφιλές
|
Μαγικό
|
Τεράστιο
|
Δυναμικό
|
Βέλτιστο
|
Αμέσως
|
Πρακτικό
|
Έκπληξη
|
Βελτιωμένο
|
Επαγγελματικό
|
Εξαίσιο
|
Εντελώς
|
Φανταστικό
|
Ελεγμένο
|
Εντυπωσιακό
|
Περιουσία
|
Τρομερό
|
Αποδεδειγμένα
|
Πλήρες
|
Ασυνήθιστο
|
Ελκυστικό
|
Πρωτοποριακό
|
Απαράμιλλο
|
Μυστικό
|
Δώρο
|
Επικερδές
|
Ασφαλές
|
Γιγαντιαίο
|
Αποδεδειγμένο
|
Διαλεγμένο
|
Εγγυημένο
|
Ποιότητα
|
Ευαίσθητο
|
Πληροφοριακό
|
Ταχύτατο
|
Απλοποιημένο
|
Αποτελεσματικό
|
Μειωμένο
|
Μέγεθες
|
Ενδιαφέρον
|
Επένδυση
|
Ειδικό
|
Μεγαλύτερο
|
Αυθεντικό
|
Καταπληκτικό
|
Πρόσφατο
|
Όμορφο
|
Καλύτερο
|
Επιτυχημένο
|
Αξιοσημείωτο
|
Μεγάλο
|
Ευκολόχρηστο
|
Ανυπέρβλητο
|
Χρωματιστό
|
Υποστήριξη
|
Ασυνήθιστο
|
Κολοσσιαίο
|
Τέλειο
|
Χρήσιμο
|
Πλήρες
|
Αποκλειστικό
|
Αξιόλογο
|
Απόρρητο
|
Ειδικευμένο
|
Εξυπηρετικό
|
Αποφασιστικό
|
Περίφημο
|
Marketing Ινστιτούτων Αισθητικής, Επιχειρηματική Συμβουλευτική, Business Coaching, Tips, Σεμινάρια, Άρθρα, Βιβλιογραφία, Ειδήσεις, Νέα. Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Κέντρων Αισθητικής, Spa, Φοιτητές ΤΕΙ/ ΙΕΚ & εργαζόμενους στον κλάδο Καλλωπισμού & Καλλυντικών.
Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015
ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ TELEMARKETING ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ
-
Κλείνετε ραντεβού για πωλήσεις.
- Κρατάτε επαφή με δυνητικούς πελάτες.
- Αυξάνετε τον αριθμό των ενδιαφερομένων που μεταφράζεται σε περισσότερους υποψήφιους πελάτες.
- Συγκεντρώνετε υποψήφιους ενδιαφερομένους έπειτα από διαφημιστική καμπάνια.
- Ενισχύετε τα άλλα διαφημιστικά μέσα.
- Ζωντανεύετε παλαιούς πελάτες.
- Παρουσιάζετε νέες υπηρεσίες.
- Δημιουργείτε εθνικό δίκτυο διανομής.
- Συλλέγετε πληροφορίες μάρκετινγκ.
- Ελέγχετε την αποδοτικότητα του direct-mail.
- Μετατρέπετε έναν υποψήφιο ενδιαφερόμενο σε ενεργό πελάτη.
- Αυξάνετε την αξιοπιστία του service.
- Αυξάνετε την ανταγωνιστικότητα και τη σχέση κόστους / παραγγελίας.
- Μειώνετε το κόστος παρουσίασης νέων υπηρεσιών.
- Αποκαθιστάτε προσωπικές σχέσεις με τον υποψήφιο πελάτη.
- Προλαβαίνετε τα παράπονα.
- Ισχυροποιείστε το όνομα της επιχείρησης.
- Κάνετε γνωστή την εκτίμηση που τρέφει η επιχείρηση για τους πελάτες της.
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ TELEMARKETING
-
Ο πωλητής ΤΜ αναγνωρίζει ότι η τηλεφωνική πώληση είναι επάγγελμα και ως εκ τούτου αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των πελατών, τις απαιτήσεις της δουλειάς και τους νόμους που ενισχύουν την αντίστοιχη συμπεριφορά και πρακτική.
- Ο πωλητής ΤΜ αρχίζει το τηλεφώνημα με το “καλημέρα σας” και τελειώνει με το “ευχαριστώ πολύ”.
- Ο πωλητής ΤΜ κινείται σε νόμιμα πλαίσια και υποχρεούται να ενημερώνει την πελατεία για τη διαφάνεια της εν λόγω δραστηριότητας.
- Δεν χρησιμοποιεί τακτικές με ψέματα και εξαπάτηση.
- Πάντα έχει συνείδηση των αναγκών του πελάτη και διαθέτει ευχάριστη προσωπικότητα.
- Αναγνωρίζει τα δικαιώματα των πελατών που δέχονται το τηλεφώνημα.
- Πάντα παρουσιάζει τον εαυτό του, την εταιρεία και το λόγο για τον οποίο κάλεσε.
- Δεν ξανακαλεί ποτέ πελάτες που του το έχουν απαγορεύσει.
- Γνωρίζει πως το μυστικό της πώλησης με ΤΜ είναι η φωνή και χρησιμοποιεί τον τόνο, την ένταση και τον χρωματισμό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
- Πάντα κρατά σημειώσεις για τις αντιρρήσεις των πελατών και τις αντιδράσεις τους.
- Πάντα ακούει τον πελάτη, ότι και αν αυτός έχει να του πει.
- Δεν χρησιμοποιεί άσχημη γλώσσα, δεν βρίζει.
- Δεν κλείνει το τηλέφωνο στον πελάτη.
- Είναι πάντα ενήμερος για τη νομοθεσία και τους κανονισμούς που διέπουν το ΤΜ.
- Δεν κατηγορεί τους ανταγωνιστές.
- Δεν διακόπτει τον πελάτη όταν αυτός μιλάει.
- Δεν χρησιμοποιεί τακτικές πιεστικής πώλησης.
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
Τρίτη 7 Ιουλίου 2015
ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΕΝΟΣ ΠΩΛΗΤΗ TELEMARKETING
-
Ευχάριστη φωνή ως συνέπεια ευχάριστου χαρακτήρα. Η φωνή δεν αλλάζει , μπορεί όμως να γίνει ευχάριστη με τον τρόπο ομιλίας που θα υιοθετήσετε, τον τόνο και τον χρωματισμό που θα χρησιμοποιήσετε.
- Δεν απογοητεύεται από τα συνεχή “όχι” που εισπράττει, γιατί σε λίγο θα ακολουθήσουν τα μεγάλα “ναι”.
- Θετική Συμπεριφορά και Στάση.
- Προσπαθεί περισσότερο από κάθε άλλο πωλητή, γιατί η προσπάθειά του ανταμείβεται με περισσότερες πωλήσεις.
- Έχει πάντα τεταμένη την προσοχή του στα μηνύματα που στέλνει ο υποψήφιος.
- Προστατεύει το όνομά του, το όνομα της εταιρείας και των υπηρεσιών που προσφέρει.
- Έχει ισχυρά αντανακλαστικά ώστε να αντιδρά αμέσως στα μηνύματα, τις αντιρρήσεις και τα παράπονα.
- Έχει πάντα τον έλεγχο της επικοινωνίας. Ο ρυθμός εργασίας του είναι έντονος, αλλά πρέπει να γίνεται χωρίς άγχος, με ταχύτητα και ακρίβεια..
- Διαθέτει την ικανότητα να ακούει σωστά, να έχει θετική στάση στην πώληση, να είναι ευγενικά επιθετικός, να διαθέτει πειθώ και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις.
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΜΟΤΙΒΟΥ TELEMARKETING
-
Ποσοστό θετικών ανταποκρίσεων.
- Ποσοστό αρνητικών ανταποκρίσεων.
- Ποσοστό αδιαφορίας που αντιμετωπίσατε.
- Ποσοστό που αρνήθηκε ν’ ακούσει οτιδήποτε.
- Ποσοστό που προέβαλε αντιρρήσεις.
- Πόσες και ποιες αντιρρήσεις ξεπεράστηκαν.
- Ποσοστό που ζήτησε περισσότερες πληροφορίες.
- Ποια ήταν η χρονική διάρκεια των κλήσεων,
- Ποσοστό που δεν απάντησε.
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΕLEMARKETING
-
300-400 το πολύ λέξεις για 90 δευτερόλεπτα συνεχούς ροής λόγου.
- Να μην γίνεται η παρουσίαση με γρήγορο ρυθμό ομιλίας.
- Να απευθύνεστε στον πελάτη και να μην μιλάτε “γενικώς”.
- Προσπαθείτε πάντα να κερδίζετε το ενδιαφέρον του πελάτη.
- Να εμπλέξετε τον ενδιαφερόμενο στη συζήτηση με κατάλληλες ερωτήσεις.
- Μιλάτε απλά.
- Γράφετε το σενάριο έχοντας υπ’όψιν τον υποψήφιο πελάτη.
- Κάντε τον να πιστέψει πως παρέχετε το καλύτερο πακέτο ωφελειών.
- Μην ξεχνάτε: πουλάτε οφέλη και όχι απλά υπηρεσίες.
- Μην μιλάτε τηλεγραφικά..
- Χρησιμοποιείτε περιγραφές.
- Αναφερθείτε σε παραδείγματα ευχαριστημένων πελατών.
- Χρησιμοποιείστε ένα ενεργητικό κλείσιμο και οδηγείστε τον υποψήφιο πελάτη στην πώληση.
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΕLEMARKETING
-
Να γνωρίζετε καλά και να καταλαβαίνετε τον εαυτό σας.
- Να γνωρίζετε πολύ καλά την επιχείρηση που απασχολείστε.
- Να γνωρίζετε καλά τις υπηρεσίες που πουλάτε.
- Καλέστε τον υποψήφιο πελάτη και με το όνομά του.
- Μην αφήσετε τον ενδιαφερόμενο να περιμένει στο ακουστικό του περισσότερο από 20 έως 30 δευτερόλεπτα.
- Μην χτυπάτε το ακουστικό σας στο γραφείο.
- Μην κάνετε χειρονομίες και γκριμάτσες δυσαρέσκειας ενώ μιλάτε με υποψήφιο πελάτη.
- Να λέτε “ευχαριστώ” και “παρακαλώ” όταν πρέπει.
- Αφήνετε τον συνομιλητή σας να κλείνει πρώτος το τηλέφωνο.
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(
Atom
)