Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Workshop – Σεμινάρια για Κέντρα Αισθητικής

Η επαγγελματική επιμόρφωση και η επανεκπαίδευση του προσωπικού σε ιδιαίτερα σημαντικά και σύγχρονα πεδία, είναι απαραίτητη για την ανταγωνιστική λειτουργία ενός Κέντρου Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Spa, ή σχετικής μονάδας και την αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητάς τους.  

Για το σκοπό αυτό προσφέρονται λύσεις με απόλυτα εξειδικευμένα σεμινάρια, βασισμένα στην τεχνογνωσία και την εκπαιδευτική εμπειρία -άνω των 20 ετών-, του Βασίλη Γαλάνη. Τα προσφερόμενα σεμινάρια απευθύνονται τόσο στους Ιδιοκτήτες όσο και στους συνεργάτες/ προσωπικό των Κέντρων, και πραγματοποιούνται εντός του χώρου του Ινστιτούτου Αισθητικής για την καλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των συνεργατών σε νέα θεματικά πεδία. 

Προτεινόμενες Θεματολογίες:

1. Αποτελεσματική Διαχείριση Facebook Page, Διαφήμιση, και αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων του Facebook, Διάρκεια 6 Ώρες
2. Sales & Promotion Plan, Κατάρτιση Προυπολογισμού του Κέντρου, Κοστολόγηση Υπηρεσιών και Προιόντων, Διάρκεια 8 Ώρες 
3. Social Media & Digital Marketing, Διάρκεια 6 Ώρες 
4.Telemarketing, Μobile & SMS Marketing, Διάρκεια 6 Ώρες

Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε για τις διαθέσιμες ημερομηνίες και να προγραμματίσουμε από κοινού το δικό σας πρόγραμμα εκπαίδευσης. Τα παραπάνω σεμινάρια υλοποιούνται πανελλαδικά.


Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

Επέκταση των συνεργασίων του Βασίλη Γαλάνη με μονάδες Πλαστικής Χειρουργικής & Δερματολόγους

Η εις βάθος γνώση του marketing και της συμπεριφοράς του καταναλωτή καθώς και των αγορών του κλάδου καλλωπισμού και των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, η παρακολούθηση των τάσεων και των εξελίξεων στο χώρο της Αισθητικής Ιατρικής, των μη επεμβατικών θεραπειών, των νέων υλικών και της τεχνολογίας, και η συνεχής δραστηριοποίηση στα αντικείμενα της εκπαίδευσης και της εξειδίκευσης του προσωπικού δεκάδων μονάδων από τους παραπάνω κλάδους - σε τομείς όπως η ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών, οι τεχνικές επικοινωνίας με τους πελάτες και οι τεχνικές παρουσίασης και πωλήσεων υπηρεσιών- οδηγεί στην επέκταση των συνεργασιών του Βασίλη Γαλάνη με κορυφαίες μονάδες Πλαστικής Χειρουργικής & Δερματολόγους. 
Οι συνεργασίες αφορούν την ολοκληρωμένη παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλο το φάσμα του marketing, την προβολή, τη διαχείριση των social media, τη διαφήμιση μέσω social media, κ.α απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες.

Η συσσώρευση γνώσης από τον κλάδο καλλωπισμού και ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του/ μεταγνώση σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και την πείρα του θα προσδώσει αποτελέσματα στο γενικότερο σχεδιασμό,το marketing, την ανάπτυξη και την προβολή των συνεργαζόμενων μονάδων.


Βασίλειος Γαλάνης
Marketing Consultant - Καθηγητής - Συγγραφέας
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων


Info:
e-mail: vasgalanis@gmail.com  
Mobile: 698 055 8496

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Έρευνα για τα Καλλυντικά στο κανάλι διανομής των Φαρμακείων

Ο Βασίλης Γαλάνης & το Beauty Therapy Management ανακοινώνουν την ολοκλήρωση μιας μεγάλης ποσοτικής έρευνας της οποίας είχε την επιμέλεια, και πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή εξειδικευμένων συνεργατών του. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το δίμηνο Νοέμβριος 2018 -Δεκέμβριος 2018, σε δείγμα 480 Φαρμακείων σε όλη την Ελλάδα, με τη μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου. Η επεξεργασία των στοιχείων που συλλέχθηκαν πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2019 και τα αποτελέσματα/ συμπεράσματα της έρευνας είναι διαθέσιμα.

Σκοπός της έρευνας ήταν να μετρήσει ποσοτικές μεταβλητές όπως τον αριθμό διαφορετικών brand καλλυντικών που είναι τοποθετημένα σε κάθε Φαρμακείο, τις πωλήσεις σε τεμάχια και σε αξία ανά μήνα, τις πωλήσεις σε τεμάχια κατά Μ.Ο. σε κάθε brand, τον τρόπο αγορών/προμηθειών των Φαρμακοποιών, καθώς και το Μικτό Κέρδος κατά Μ.Ο. στη μεταπώληση.

Άλλα ενδιαφέροντα και ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας είναι το ποσό που δαπανούν οι πελάτες των Φαρμακείων για την αγορά καλλυντικών μηνιαίως, το ποσό που συνήθως είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για την αγορά ενός καλλυντικού, τα κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής του Φαρμακοποιού για την τοποθέτηση μιας μάρκας, τις διαφορετικές σειρές στις οποίες δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση οι πελάτες (Σώματος, Προσώπου, Αντηλιακά, κ.α.), τις κατηγορίες προϊόντων που κινούνται στο χώρο των Φαρμακείων σε ότι αφορά τα καλλυντικά (αντιγηραντικές, κρέμες ματιών, προϊόντα καθαρισμού της επιδερμίδας, αδυνατιστικές κρέμες, κυτταρίτιδας, κ.α.).

Επιπλέον στοιχεία της έρευνας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των Φαρμακοποιών από τις πωλήσεις καλλυντικών, οι προσδοκίες τους για την πορεία των πωλήσεων καλλυντικών κατά το 2019 καθώς και οι τάσεις του πελατειακού κοινού του Φαρμακείου σε ότι αφορά τα φυσικά καλλυντικά.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με αντικειμενικό σκοπό να μετρήσει μεταβλητές που δεν προκύπτουν από στοιχεία κλαδικών μελετών, για την καλύτερη κατανόηση του περιβάλλοντος του Φαρμακείου και την παροχή ορθών επιχειρηματικών συμβουλών.

Τα αποτελέσματα της έρευνας απευθύνονται σε εταιρίες επαγγελματικών καλλυντικών που τους ενδιαφέρει η επέκταση στο κανάλι διανομής των Φαρμακείων αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει να συγκρίνει το δίκτυο διανομής των Φαρμακείων με άλλα κανάλια διανομής, όπως αυτό των Κέντρων Αισθητικής & Αδυνατίσματος.
  
Οι ενδιαφερόμενοι για τα αναλυτικά αποτελέσματα να απευθύνονται:

Beauty Therapy Management
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Μελέτη Συγκριτικών στοιχείων 2018 για τον κλάδο των Κέντρων Αισθητικής

H Μελέτη αφορά Ιδιοκτήτριες Κέντρων Αισθητικής, Υποψήφιους Επενδυτές καθώς και Εταιρίες Καλλυντικών & Μηχανημάτων, δεδομένου ότι η ζήτηση των δικών τους προϊόντων είναι παράγωγη της ζήτησης στα Κέντρα Αισθητικής. Περιλαμβάνει ένα σύνολο συγκριτικών στοιχείων και αποτελέσματα για το ρυθμό ανάπτυξης, τον κύκλο εργασιών, την κερδοφορία των Κέντρων Αισθητικής και των Πολυδύναμων Μονάδων,την προέλευση του τζίρου ανά καμπίνα, τεχνολογία, κ.α., ανά διαφημιστικό μέσο κ.α. συνολικά και ανά περιοχή χωρίς να κατονομάζει συγκεκριμένα brand's.

Σύνοψη Μελέτης:

Η Μελέτη στηρίζεται σε συγκριτικά στοιχεία και αφορά το ρυθμό ανάπτυξης, την αύξηση της αγοράς και του κύκλου εργασιών, σημαντικά στοιχεία για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών καθώς και άλλους σημαντικούς παράγοντες όπως η προέλευση του τζίρου ανά καμπίνα, π.χ. σώμα, αισθητική, αποτρίχωση, κ.λπ., ανά μηχάνημα, καθώς και άλλες παραμέτρους που σχετίζονται με το σχεδιασμό Marketing των Κέντρων Αισθητικής και των Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αδυνατίσματος & Αισθητικής, τη Στρατηγική Επικοινωνίας και τα Social Media.

Η Μελέτη πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και στηρίζεται σε συγκριτικά στοιχεία ποσοτικά και ποιοτικά, από συνεργαζόμενες μονάδες σε πανελλαδικό επίπεδο και σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας. Ειδικότερα τα στοιχεία της Μελέτης που αφορούν στα Social Media, καταγράφονται καθημερινά με βάση στοιχεία που προκύπτουν από τη διαχείριση των σελίδων συνεργαζόμενων μονάδων και τη μελέτη των σελίδων των ανταγωνιστών τους.

Με βάση τα οικονομικά στοιχεία το 2018 έναντι του 2017, ο κλάδος έχει καταγράψει ανάπτυξη σε σημαντικά ποσοστά. Πίο συγκεκριμένα το 2018, ο κύκλος εργασιών των μονάδων αυξήθηκε όπως αναφέρεται παραπάνω, καθώς και η συνολική αγορά τους, σε μεγαλύτερα ποσοστά σε σχέση με τη διετία 2016-2017. Σημαντικό ρόλο στο ρυθμό ανάπτυξης διαδραματίζει όχι μόνο το μέγεθος της τοπικής αγοράς, αλλά και ο συνολικός ανταγωνισμός, ο αριθμός δηλαδή των Κέντρων Αισθητικής στην τοπική αγορά, καθώς και η γενικότερη τοποθέτησή τους σε επίπεδο επικοινωνίας. 

Η αύξηση του αριθμού ενδιαφερομένων/υποψηφίων πελατών, το τελευταίο τρίμηνο και τον Ιανουάριο του 2019, σηματοδοτεί ότι η ανάπτυξη θα συνεχιστεί και στο 2019, σε μεγαλύτερα επίπεδα.

Γεγονός είναι ότι με βάση τα συγκριτικά στοιχεία των συνεργαζόμενων Κέντρων Αισθητικής και Πολυδύναμων μονάδων, το πελατολόγιο των μονάδων αυξήθηκε τόσο από νέους πελάτες όσο και από την προσέλκυση πελατών άλλων κέντρων. Ποιοτικά το πελατολόγιο των Κέντρων Αισθητικής έχει ανανεωθεί και το ηλικιακό target group ξεκινά από νεότερες ηλικίες 16+ τόσο για εξειδικευμένες θεραπείες, π.χ. ακμή αλλά κυρίως μόνιμη αποτρίχωση. Παράλληλα επεκτείνεται το βασικό κοινό των Κέντρων Αισθητικής και σε ηλικίες 55+.

Από την καταγραφή ποσοτικών στοιχείων καταγράφηκε ότι μόνο μονάδες που παρείχαν μόνιμη αποτρίχωση με diode laser, κατάφεραν να προσελκύσουν και αντρικό κοινό και να το αυξήσουν διαχρονικά εντός του 2018, σε σημαντικά ποσοστά.

Η επένδυση των μονάδων σε νέα μηχανήματα και η αποτελεσματική επικοινωνία αυτών, αποτελεί βασικό παράγοντα για την αύξηση του κύκλου εργασιών. Η λιποδιάλυση, η καταπολέμηση του τοπικού λίπους, το αδυνάτισμα γενικότερα, η μόνιμη αποτρίχωση και υπηρεσίες αντιγήρανσης που στηρίζονται σε σύγχρονα μηχανήματα, αποτελούν τις πλέον δημοφιλείς υπηρεσίες. Σε σχέση με θεραπείες που σχετίζονται κυρίως με προϊόντα, μεσοθεραπεία, αντιρυτιδικές και αντιγηραντικές θεραπείες, καταπολέμηση πανάδων και δυσχρωμιών και φυτικό peeling, είναι οι πιο δημοφιλείς υπηρεσίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις καλλυντικών αντιπροσωπεύουν ένα ποσοστό που κινείται από μονοψήφια έως και διψήφιο αριθμό, στα υπό μελέτη Κέντρα Αισθητικής.

Δημοφιλείς τεχνολογίες το 2018, ήταν τα μηχανήματα λιποδιάλυσης, λιπογλυπτικής, η κρυολιπόλυση, καθώς και το διοδικό λέιζερ και δευτερευόντος η φωτόλυση στην μόνιμη αποτρίχωση. Γενικότερα καταγράφεται όμως στροφή των πελατών από τη φωτόλυση στο λέιζερ σε ότι αφορά τη μόνιμη αποτρίχωση. Γενικότερα κατά το 2018, η συνεισφορά της αποτρίχωσης με λέιζερ κατέγραψε σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης έναντι του 2017, παράγοντας που σηματοδοτεί την τάση των καταναλωτών για μόνιμη αποτρίχωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι μονάδες που είχαν χτίσει το κοινό τους στη Φωτόλυση, κατέγραψαν ανάπτυξη στις πωλήσεις πακέτων φωτόλυσης και το 2018. Στην Μελέτη καταγράφονται και οι δημοφιλείς περιοχές από πλευράς ζήτησης.

Η Μελέτη παρέχει σε ποσοστά επί τοις % στοιχεία και για τη συνεισφορά κάθε τεχνολογίας στον τζίρο της μονάδας.

Η σωστή κοστολόγηση προϊόντων και υπηρεσιών, η σωστή τιμολόγηση και ο σωστός σχεδιασμός μηνιαίων πακέτων προσφορών, αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα επιτυχίας.
Επιπλέον ο προσανατολισμός στην διαφήμιση στην τοπική αγορά με έντυπα, outdoor, περιοδικά, portal τρίτων, ραδιόφωνο, social media κ.α. συντέλεσε αποφασιστικά όχι μόνο στην αύξηση του τζίρου αλλά και στην αύξηση της αναγνωρισμότητας και άλλων κρίσιμων παραγόντων στην επικοινωνία. 
Ειδικότερα η αγορά της Περιφέρειας έχει μεγαλύτερη δυνατότητα πρόσβασης σε κάποια διαφημιστικά μέσα όπως ραδιόφωνο, κ.α. λόγω του χαμηλού κόστους σε σχέση με τις μονάδες της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

Συμπερασματικά τα ποσοστά αύξησης του 2018 και οι τάσεις για το 2019, υποδεικνύουν ένα νέο κύκλο ανάπτυξης για τον κλάδο για την επόμενη διετία. 

Η Μελέτη αναλυτικά περιλαμβάνει στοιχεία όπως ο κύκλος εργασιών ανά κλάδο, π.χ. αποτρίχωση, αδυνάτισμα, αισθητική προσώπου, προϊόντα, διατροφή, κ.α., καθώς και αναλυτικά στοιχεία για τα ποσοστά του τζίρου ανά μήνα, τρίμηνο, σεζόν, που μπορεί να αποτελέσουν βάση σύγκρισης για ένα Κέντρο Αισθητικής, σε σχέση με άλλες ομοειδής επιχειρήσεις του κλάδου. 

Τα παραπάνω ποσοστά διαφοροποιούνται όπως είναι λογικό σε μονάδες που παρέχουν και άλλες υπηρεσίες όπως Μανικιούρ, Πεντικιούρ, Ημιμόνιμο, κ.α. που αποτελούν σημαντικές εκμεταλλεύσεις σε ένα Κέντρο Αισθητικής που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

Σε ότι αφορά τη διαφήμιση καταγράφονται το ποσοστό της διαφημιστικής δαπάνης συνολικά και ανά μήνα,  ανά μέσο, καθώς και η συνεισφορά του κάθε μέσου στην προσέλκυση υποψηφίων πελατών.

Άλλα στοιχεία της Μελέτης είναι η αύξηση του αριθμού των πελατών, η επανάληψη της επισκεψιμότητας και κυρίως της επανεκκίνησης μέσα στο έτος, η μέση αγορά υπηρεσιών, τα ποσοστά της δεύτερης πώλησης στον κύκλο εργασιών κ.α.

Η Μελέτη επίσης περιλαμβάνει ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για τις διαδικασίες στην ενημέρωση των πελατών, τα αποτελέσματα της ενημέρωσης, της τηλεφωνικής επικοινωνίας, την ποιοτική εξυπηρέτηση, την αντίληψη των πελατών της μονάδας κ.α.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο της Μελέτης είναι η ανάλυση για τη μέτρηση της αναγνωρισιμότητας του brand, τη σύγκριση με τον ανταγωνισμό, και η αξιολόγηση κρίσιμων παραγόντων στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση.

Ιδιαίτερα σημαντικά πέρα από τα παραπάνω στοιχεία προσέγγισης καταναλωτών στην τοπική αγορά, είναι και τα στοιχεία που προκύπτουν και μέσα από το Facebook, όπου καταγράφονται πολλοί κρίσιμοι παράγοντες, δεδομένου ότι είναι άμεσα αξιοποιήσιμοι, καθώς και σημαντικοί δείκτες μέτρησης στα social media για τα προφίλ των χρηστών, την ανταπόκριση, κ.α. Τα παραπάνω στοιχεία αξιολογούνται σε ημερήσια βάση.

Οι μονάδες/εταιρίες που ενδιαφέρονται για τα αναλυτικά αποτελέσματα της Μελέτης μπορούν να απευθύνονται:

Beauty Therapy Management
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Εκπαίδευση Προσωπικού - Σεμινάρια σε Ινστιτούτα Αισθητικής

Αυξήστε τις πωλήσεις σας, βελτιώστε την ποιότητα των υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης και αποκτήστε αφοσιωμένους πελάτες!

Υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στο προσωπικό των Ινστιτούτων Αισθητικής (Αισθητικούς, Διαιτολόγο, Reception) και των Spa, με στόχο την αύξηση των εσωτερικών πωλήσεων, τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, της εξυπηρέτησης των πελατών και την ικανοποίησή τους.

Πέραν της παραπάνω συμβολής, η εκπαίδευση του προσωπικού σας, αυξάνει την κερδοφορία του Ινστιτούτου Αισθητικής, την ικανότητα προώθησης υπηρεσιών, καλλυντικών και  προσφορών του Ινστιτούτου με το σωστό τρόπο, την προώθηση νέων μηχανημάτων και θεραπειών,  και τη διαρκή ενεργοποίηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος των πελατών.

Με τη βαθιά γνώση και εμπειρία του κλάδου τα εκπαιδευτικά προγράμματα έχουν σχεδιαστεί με βάση με τις ανάγκες του προσωπικού και της μονάδας.

Τα προσφερόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα μπορούν να υλοποιηθούν στους επαγγελματικούς χώρους του Ινστιτούτου Αισθητικής ή του Spa (Πανελλαδικά) και εστιάζουν στα παρακάτω θεματικά πεδία:

Ενδεικτικές Θεματολογίες:

1. Τεχνικές Πωλήσεων & Επικοινωνίας, Γλώσσα του Σώματος, Διαδικασίες Εξυπηρέτησης Πελατών στις καμπίνες, Εσωτερικές Πωλήσεις, Πωλήσεις Καλλυντικών, κ.α., Διάρκεια 12 Ώρες
2. Διαχείριση Αντιρρήσεων Πελατών, Διάρκεια 6 Ώρες
3. Τηλεφωνική Επικοινωνία - Telemarketing, Διάρκεια 4 Ώρες
4. Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πώληση Ολικής Ποιότητας, Διάρκεια 8 Ώρες
5.Τεχνικές Πωλήσεων Καλλυντικών, Διάρκεια 6 Ώρες
6. Digital & Social Media Marketing στο Ινστιτούτο, Διάρκεια 6 Ώρες

Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και να προγραμματίσουμε από κοινού το δικό σας πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing/ Manager, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Τηλ. Επικοινωνίας: 6980 558496
e-mail: vasgalanis@gmail.com 

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Social Media - Μια επένδυση που επιστρέφεται

Τα Κέντρα Αισθητικής και οι μονάδες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Ιατρικής Αισθητικής και του κλάδου καλλωπισμού, θα πρέπει με επαγγελματικό τρόπο να ενσωματώσουν τα Social Media στις πρακτικές τους, εφόσον αποτελούν όχι μόνο ένα αποτελεσματικό και ισχυρό εργαλείο προβολής, αλλά και το μέσο για να εμπλέξουμε τα μέλη μας σε μια ευρύτερη κοινότητα. Μέσα από τα Social Media τα Κέντρα Αισθητικής έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια καλύτερη γνώση των πελατών τους και μπορούν με ακρίβεια να κατευθύνουν την επικοινωνία τους σε αυτά. Η πληροφορία στα Social media, ως on line επικοινωνία είναι προσβάσιμη, ορατή και μόνιμη. 

Αδιαμφισβήτητα η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι μια αποτελεσματική μορφή προώθησης και τα τα Social Media παρέχουν μια σύγχρονη πλατφόρμα για άλλες μορφές αλλά και για αυτό τον τρόπο αλληλεπίδρασης. Επιπλέον μια τέτοια αλληλεπίδραση μπορεί να επηρεάσει και να πολλαπλασιάσει τα οφέλη μέσα από τα Social Media. Για παράδειγμα, η δυνατότητα του Πριν & Μετά ή του Real Time δεν είναι απλά μια δυνατότητα για posting αλλά μια εξαιρετική δυνατότητα τα μέλη της κοινότητας να μάθουν τις εμπειρίες άλλων πελατών, αλλά και το Κέντρο Αισθητικής να γνωρίσει τα αισθήματα των δυνητικών πελατών του σε σχέση με τις υπηρεσίες του και φυσικά να προσελκύσει υποψήφιους πελάτες.

Συμπερασματικά με το κατάλληλο περιεχόμενο, ο προσανατολισμός ενός Κέντρου Αισθητικής στα Social Media, είναι μια επένδυση που επιστρέφεται.

Δείτε περισσότερα και στο άρθρο για τη Σωστή Στρατηγική ενός Κέντρου Αισθητικής στα Social Media εδώ:
https://beautytherapymanagement.blogspot.com/2019/01/social-media.html

Για περισσότερες πληροφορίες:
Βασίλειος Γαλάνης
Σύμβουλος Marketing, Καθηγητής - Συγγραφέας,
Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Κιν.: 6980 558 496
e-mail: vasgalanis@gmail.com

Ζητείται Αισθητικός για full time εργασία στη Θεσσαλονίκη


Ζητείται Αισθητικός για full time εργασία στη Θεσσαλονίκη σε Κέντρο Αισθητικής και Αδυνατίσματος στην περιοχή Πεύκα (Ρετζίκι).

Απαιτούμενα προσόντα: Πτυχίο Τ.Ε.Ι. Αισθητικής ή Ι.Ε.Κ., και προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών (3) ετών σε αντίστοιχη θέση σε Κέντρο Αισθητικής σε καμπίνες αισθητικής προσώπου, σώματος και αποτρίχωσης (όχι spa).

Περιγραφή: Secrets Of Beauty – All About Spa

Παρέχονται: Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και ασφάλιση, σταθερό περιβάλλον εργασίας και διαρκής εκπαίδευση και επιμόρφωση.

Προφίλ Υποψήφιας: 

  • Εμπειρία σε Θεραπείες Προσώπου, Σώματος και Αποτρίχωσης με laser
  • Ευπαρουσίαστη με επαγγελματική παρουσία
  • Να διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα συνεργασίας και ομαδικής εργασίας και διάθεση για εξέλιξη
  • Επιπρόσθετες γνώσεις Μανικιούρ – Πεντικιούρ, Ημιμόνιμου, Τζελ, Μακιγιάζ, Βλεφαρίδων και Microblading, θα θεωρηθούν επιπρόσθετο προσόν και θα αξιολογηθούν.

Αποστολή Βιογραφικών: Β. Γαλάνης, e-mail: vasgalanis@gmail.com , Mob.: 6980558496.
Τα interview θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη.