-
Να γνωρίζετε καλά και να καταλαβαίνετε τον εαυτό σας.
- Να γνωρίζετε πολύ καλά την επιχείρηση που απασχολείστε.
- Να γνωρίζετε καλά τις υπηρεσίες που πουλάτε.
- Καλέστε τον υποψήφιο πελάτη και με το όνομά του.
- Μην αφήσετε τον ενδιαφερόμενο να περιμένει στο ακουστικό του περισσότερο από 20 έως 30 δευτερόλεπτα.
- Μην χτυπάτε το ακουστικό σας στο γραφείο.
- Μην κάνετε χειρονομίες και γκριμάτσες δυσαρέσκειας ενώ μιλάτε με υποψήφιο πελάτη.
- Να λέτε “ευχαριστώ” και “παρακαλώ” όταν πρέπει.
- Αφήνετε τον συνομιλητή σας να κλείνει πρώτος το τηλέφωνο.
Marketing Ινστιτούτων Αισθητικής, Επιχειρηματική Συμβουλευτική, Business Coaching, Tips, Σεμινάρια, Άρθρα, Βιβλιογραφία, Ειδήσεις, Νέα. Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Κέντρων Αισθητικής, Spa, Φοιτητές ΤΕΙ/ ΙΕΚ & εργαζόμενους στον κλάδο Καλλωπισμού & Καλλυντικών.
Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΕLEMARKETING
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece