-
300-400 το πολύ λέξεις για 90 δευτερόλεπτα συνεχούς ροής λόγου.
- Να μην γίνεται η παρουσίαση με γρήγορο ρυθμό ομιλίας.
- Να απευθύνεστε στον πελάτη και να μην μιλάτε “γενικώς”.
- Προσπαθείτε πάντα να κερδίζετε το ενδιαφέρον του πελάτη.
- Να εμπλέξετε τον ενδιαφερόμενο στη συζήτηση με κατάλληλες ερωτήσεις.
- Μιλάτε απλά.
- Γράφετε το σενάριο έχοντας υπ’όψιν τον υποψήφιο πελάτη.
- Κάντε τον να πιστέψει πως παρέχετε το καλύτερο πακέτο ωφελειών.
- Μην ξεχνάτε: πουλάτε οφέλη και όχι απλά υπηρεσίες.
- Μην μιλάτε τηλεγραφικά..
- Χρησιμοποιείτε περιγραφές.
- Αναφερθείτε σε παραδείγματα ευχαριστημένων πελατών.
- Χρησιμοποιείστε ένα ενεργητικό κλείσιμο και οδηγείστε τον υποψήφιο πελάτη στην πώληση.
Marketing Ινστιτούτων Αισθητικής, Επιχειρηματική Συμβουλευτική, Business Coaching, Tips, Σεμινάρια, Άρθρα, Βιβλιογραφία, Ειδήσεις, Νέα. Απευθύνεται σε Ιδιοκτήτες Πολυδύναμων Ινστιτούτων Αισθητικής & Αδυνατίσματος, Κέντρων Αισθητικής, Spa, Φοιτητές ΤΕΙ/ ΙΕΚ & εργαζόμενους στον κλάδο Καλλωπισμού & Καλλυντικών.
Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015
ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΕLEMARKETING
Ετικέτες
09.Πωλήσεις - Άρθρα
,
10.Επικοινωνία - Άρθρα
,
11.Marketing / Διαφήμιση - Άρθρα
,
12.Telemarketing - Άρθρα
Τόπος: Αθήνα, Αττική, Ελλάδα, Κύπρος
Greece